quote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)
Lovis is trouwens de moeder van Ronja de Roversdochter.
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:00 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Willow en Lux mooie meisjesnamen, maar die krijg ik er nooit in bij vriendlief hoor
Daarbij hebben we al namen.
ook, maar ook uit ehm the wickerman en buffy the vampire slayer enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?
Ja, die is leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef texelonia het volgende:
Wij hadden dus een leuke jongensnaam, krijgen we een meid! Iemand nog leuke suggesties?
Namen die ik/we leuk vonden maar om verschillende redenen het niet zullen worden: Elin, Myron, Sara, Hanna...
Abbahquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Igraine het volgende:
Ik vind Frida meer in de categorie Agneta vallen.
zo te zien houden we van dezelfde namenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:38 schreef Belana het volgende:
mijn neefje heet Jake, dat vind ik ook geweldig
Jill en Leah zijn ook mooi
Voor een meisje hebben wij nog Kathleen op het lijstje gehad, terwijl ik dat dan nu weer wat minder vind![]()
Kate vind ik dan wel weer leuk.
Logan vind ik ook mooi. Of Diesel. misschien zijn die een tikkie over the top, maar ik vind ze wel stoer
Dat vind ik een hele mooiequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:
Elin was lange tijd DE naam, al voordat er een meisje in de maak was. Maar een achternichtje van inmiddels 1 heet zo, dus valt af.
Shiloh & Pax toch ook, brad en angelina verzinnen leuke namenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Belana het volgende:
Maddoxmooi dakota
ook voor een meisje trouwens, ook al zal dat wel niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |