oh absoluutquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wij combineren het niet met Lotte, dat scheelt al enorm.
wat grappig BE, ik heb Lieke ook op een briefje geschreven toevallig. Maar ik heb nog heel wat maandjes te gaan om verdere namen te bedenkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Bij mij heeft jarenlang bovenaan mijn meisjeslijstje 'Lieke' gestaan. Mijn babypop van vroeger heet al zo.![]()
Mocht ik ooit nog 2 meiden krijgen dan is dat zeker een van mijn favorieten voor de 2e.
Verder is Lotta/Lotte hier ook lang favoriet geweest.
Voor jongensnamen heb ik het lang in de Bram en Max hoek gezocht.
Nee, die van mij ook niet (zoals zo ongeveer alles wat ik noemdequote:Op maandag 20 oktober 2008 18:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik vond Fee ook een hele mooie naam. Fay ook. Maar ja, m'n man dus niet.![]()
Als je dat doet dan stuur ik je een toverstokjequote:Op maandag 20 oktober 2008 17:33 schreef Poppejans het volgende:
Waaah Lishe wat toevallig zeg, wij hier vinden Fee ook geweldig!! Dan dus wel die schrijfwijze zo.
Ik zou zo een dochter Fee kunnen noemen
Hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je dat doet dan stuur ik je een toverstokje
preciesquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:01 schreef Vlindur het volgende:
Yeah, Tristan!! Brad Pitt in die ene film![]()
![]()
![]()
Erin zou ik echt nooit doen in nederland.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:23 schreef Belana het volgende:
Ik ben dol op namen als Ira (van Ira Levin, uit te spreken als Airaa ) en ook Eli (maar dan wel uitgesproken als Ielaai ) en dat is dan ook meteen de reden dat die namen het niet werden, omdat ik niet wilde dat het zo vreselijk nederlands zou worden uitgesproken.
Een mooie meisjesnaam vind ik Erin ( Errin )
Een vriendje van Liam heet Fermin, das spaans begreep ik, ik vind het een leuke naam. Een ander vriendje heet Ismaïl, vind ik ook erg mooi.
Zo heet de hond van m'n oudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Belana het volgende:
Caleb is ook mooi ja
een jongetje bij Liam op de bso heet Troy, dat vind ik ook wel grappig.

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:40 schreef cattie het volgende:
Elias is toch niet echt een Engels uit te spreken naam? Dan wordt het m.i. Elijah. Beide mooie namen trouwens.
Jullie hebben het sowieso over leuke namen.![]()
Heb ik me ergens versproken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Hihi cattie, je zegt veel te veel de laatste 2 dagen![]()
Het lijkt mij wel duidelijk wat Ive moeilijker uit kan spreken enzo...![]()
Charles op zijn frans niets voor jou trouwens?
Dat is een leuke zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:34 schreef Lishe het volgende:
Ik vind Elin een waardige variant. (Zag dat de hoofdpersoon uit de Co-assistent ook zo heette.)
Weet je wat ik zo'n mooie naam vind Lily; de jouwequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:56 schreef lily het volgende:
Ja, Kate is ook leuk! (en Jake ook)
wat vindt je dan van Caleb?
Ik val duidelijk op de Engelse namen![]()
Eli is prima te doen in het Nederlands? Net zoals de hogepriester? Elia en Elias kan ook primaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:56 schreef Belana het volgende:
Ja, Erin is in het Nederlands idd niet te doen, precies als met Ira en Eli. Ik vind de engelse versies prachtig...
ja, dat een hond dan zo heetIk heb dat met een collega, die heeft net en zoontje gekregen, Yari heet hij. Zo heet dus een hond van mijn tante.
Haha, vind ik ook erg mooi hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:41 schreef Carmella het volgende:
Weet je wat ik zo'n mooie naam vind Lily; de jouweIk ben helemaal gek op Lilly
, staat in m'n top10 lijstje.
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)quote:Op zondag 2 november 2008 08:41 schreef Vivi het volgende:
Ik las laatst op de aftiteling van een film: "Lovis" ....
Ik dacht al idd dat het een Scandinavische naam wasquote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)
Lovis is trouwens de moeder van Ronja de Roversdochter.
Ik vind het zo... hoe zeg je dat ... gedragen. Ik ben bang dat het niet leuk is om zo te heten. geen frisse naam, zeg maarquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 08:49 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk een Scandinavische. Lovis wordt hier uitgesproken als Louise (v is een w en de i wordt lang aangehouden)
Lovis is trouwens de moeder van Ronja de Roversdochter.
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:00 schreef Dakota het volgende:
Ik vind Willow en Lux mooie meisjesnamen, maar die krijg ik er nooit in bij vriendlief hoor
Daarbij hebben we al namen.
ook, maar ook uit ehm the wickerman en buffy the vampire slayer enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Willow! Dat was die film over dat dwergvolk toch?
Ja, die is leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef texelonia het volgende:
Wij hadden dus een leuke jongensnaam, krijgen we een meid! Iemand nog leuke suggesties?
Namen die ik/we leuk vonden maar om verschillende redenen het niet zullen worden: Elin, Myron, Sara, Hanna...
Abbahquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Igraine het volgende:
Ik vind Frida meer in de categorie Agneta vallen.
zo te zien houden we van dezelfde namenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:38 schreef Belana het volgende:
mijn neefje heet Jake, dat vind ik ook geweldig
Jill en Leah zijn ook mooi
Voor een meisje hebben wij nog Kathleen op het lijstje gehad, terwijl ik dat dan nu weer wat minder vind![]()
Kate vind ik dan wel weer leuk.
Logan vind ik ook mooi. Of Diesel. misschien zijn die een tikkie over the top, maar ik vind ze wel stoer
Dat vind ik een hele mooiequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef texelonia het volgende:
Elin was lange tijd DE naam, al voordat er een meisje in de maak was. Maar een achternichtje van inmiddels 1 heet zo, dus valt af.
Shiloh & Pax toch ook, brad en angelina verzinnen leuke namenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Belana het volgende:
Maddoxmooi dakota
ook voor een meisje trouwens, ook al zal dat wel niet kloppen
Ja, die vond ik persoonlijk ook erg mooi! Rose ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef PM-girl het volgende:
Noah en Ruth is erg leuk buurvrouw (en Tex!)
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Dakota het volgende:
Ruth vind ik echt walgelijken t rijmt te makkelijk op kut
Ik baal wel van t feit dat ik niet in mijn eentje mag kiezen, dan zou het wel een kickass naam zijn, nu is het ietwat lieflijk
als t aan hem lag wordt het Melissa ofzo *ril*quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Belana het volgende:
een kickass naam
jammer dat je man/vriend er niet van houdt
Hier idem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken. Tuurlijk in de verte wel maar ach. Misschien voelt je zus zich juist wel stiekem een beetje vereerd dat de naam wat van die van haar weg heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef texelonia het volgende:
Maren vind ik leuk, maar lijkt wel op mn zus de naam (Maartje), Saar zo heet de denkbeeldige poes van Noahen is ook al min of meer de reden dat Sara het niet wordt (plus het klinkt zo joods, noah en sara
), Tess is een afkorting van mijn naam.
Echt, met elke naam die ik wel leuk vind is wel iets. Of zou ik me onbewust teveel door mn omgeving laten beïnvloeden, dat ik voornamelijk namen leuk vind die in onze omgeving al voorkomen? Namen ook waar ik vroeger niks mee had.
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Belana het volgende:
de moeder van een vriendje van Liam heet Ezra, dat vind ik wel echt heel raar, voor mij is dat een echte jongens/mannen naam
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken.
Ja het is op die manier geschreven een turkse meisjesnaam, daar kwam ik dus ook achter toen Ezra geboren was. Voor mij is het een stoere mannen naam, maar ook van een wijs man. Ik heb hem hier vandaan (van Vivi) maar kende de naam van de band "Better than Ezra" .quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |