Ja, die vond ik persoonlijk ook erg mooi! Rose ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:38 schreef PM-girl het volgende:
Noah en Ruth is erg leuk buurvrouw (en Tex!)
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Dakota het volgende:
Ruth vind ik echt walgelijken t rijmt te makkelijk op kut
Ik baal wel van t feit dat ik niet in mijn eentje mag kiezen, dan zou het wel een kickass naam zijn, nu is het ietwat lieflijk
als t aan hem lag wordt het Melissa ofzo *ril*quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:42 schreef Belana het volgende:
een kickass naam
jammer dat je man/vriend er niet van houdt
Hier idem.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo heet en die is zonder noemenswaardig trauma groot geworden.
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken. Tuurlijk in de verte wel maar ach. Misschien voelt je zus zich juist wel stiekem een beetje vereerd dat de naam wat van die van haar weg heeftquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef texelonia het volgende:
Maren vind ik leuk, maar lijkt wel op mn zus de naam (Maartje), Saar zo heet de denkbeeldige poes van Noahen is ook al min of meer de reden dat Sara het niet wordt (plus het klinkt zo joods, noah en sara
), Tess is een afkorting van mijn naam.
Echt, met elke naam die ik wel leuk vind is wel iets. Of zou ik me onbewust teveel door mn omgeving laten beïnvloeden, dat ik voornamelijk namen leuk vind die in onze omgeving al voorkomen? Namen ook waar ik vroeger niks mee had.
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef Belana het volgende:
de moeder van een vriendje van Liam heet Ezra, dat vind ik wel echt heel raar, voor mij is dat een echte jongens/mannen naam
Ik ook niet echtquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind Maren en Maartje eerlijk gezegd niet zo gek veel op elkaar lijken.
Ja het is op die manier geschreven een turkse meisjesnaam, daar kwam ik dus ook achter toen Ezra geboren was. Voor mij is het een stoere mannen naam, maar ook van een wijs man. Ik heb hem hier vandaan (van Vivi) maar kende de naam van de band "Better than Ezra" .quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ken alleen maar vrouwelijke esra's maar dan dus met een S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |