quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00schreef bixister:
Jill moet juist echt op z'n engels uitgesproken vind ik. gewoon alleen als Jil (met een J) vind ik veel te kaal. maar 't komt misschien door 't rijmpje van "Jack & Jill".
oh, ik ken trouwens ook een Jack die helemaal op z'n hollands uitgesproken moet worden, 'Jak' dus. jak!
Gelukkig is het Milo geworden... Elmoquote:Ons buikbewonertje wordt voorlopig Baloe gedoopt tot we een passende naam gevonden hebben. We denken aan Elena voor een meisje en Elmo of Milo voor een jongen.
Ja, via google kon je alles terugvinden wat ik hier typ en ivm mijn werk niet echt gewenst.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:08 schreef livelink het volgende:
Heb jij je naam weer teruggewijzigd, Snakelady?
Ik ben heel m'n leven niet anders gewend dan Marijn en Merijn voor een meisje, maar ook voor een jongenquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:28 schreef flowerbox het volgende:
Hier in de buurt geboren: Marijn.
En wat denk je; het is een meisje.Toch even wennen...
Idd, vreselijk, Jill op z'n Nederlands, het is een Engelse naamquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef bixister het volgende:
Jill moet juist echt op z'n engels uitgesproken vind ik. gewoon alleen als jil vind ik veel te kaal. maar 't komt misschien door 't rijmpje van "Jack & Jill".
oh, ik ken trouwens ook een Jack die helemaal op z'n hollands uitgesproken moet worden, 'Jak' dus. jak!
Belgen spreken het dan nog leuker uit dan hoe Nederlanders het op z'n Nederlands doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:38 schreef Iksje het volgende:
[..]
Jil klinkt als gil... Ik zou er zelf nooit op gekomen zijn om het met een harde J uit te spreken... maar goed, als Vlaamse spreek je zowat alle namen die beginnen met J uit met zj of dj...
En waarom zijn er zo weinig leuke jongensnamen?
Arne, Arnout, Axel, Brent, Jarne, Jonas, Laurens, Lennert, Lars, Mathias, Sebastiaan (Bas), Ruben, Simon, Thomas, Viktor…quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:22 schreef cattie het volgende:
Ik vind juist dat er veel leuke jongensnamen zijn! En veel leuke meisjesnamen. Maar het is best wel lastig om die ene naam te vinden die "het" heeft.
Mats? Die staat bij ons op de lijst. Of kan Mats niet meerquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:19 schreef Iksje het volgende:
[..]
Arne, Arnout, Axel, Brent, Jarne, Jonas, Laurens, Lennert, Lars, Mathias, Sebastiaan (Bas), Ruben, Simon, Thomas, Viktor…
Allemaal namen die ik leuk vindt, maar geen enkele naam is hét voor ons, laat staan voor ons allebei…
Ik vind ze leuk voor de zoon van een ander, maar we hebben voorlopig geen naam die we zien passen voor onze zoon.
Nu ja, gokken dat het weer een meisje is dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |