abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62315213
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:07 schreef laforest het volgende:
FOX News Poll: Sarah Just Plain Popular

The national telephone poll was conducted for FOX News by Opinion Dynamics Corp.among 900 registered voters from September 8 to September 9. The poll has a 3-point error margin.
haar populariteit is een maand later wel wat gedaald hoor.

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62315322
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:07 schreef laforest het volgende:
FOX News Poll: Sarah Just Plain Popular

John McCain’s choice of Alaska Governor Sarah Palin as his running mate is sitting very well with a lot of American voters, according to the latest FOX News poll.
FOX news poll
pi_62315380
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Biden hoogst .
pi_62315486
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:12 schreef Caesu het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou ik lees net toch echt wat anders
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_62315522
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:16 schreef henkway het volgende:

[..]

FOX news poll
En wat is daar zo grappig aan?
pi_62315563
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef laforest het volgende:

[..]

je las over een FOX poll van 8 september.
sindsdien is Palin nogal door de mand aan het vallen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62315587
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:25 schreef laforest het volgende:

[..]

En wat is daar zo grappig aan?
Een poll van FOX news is voorspelbaar en partijdig
pi_62315605
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 20:59:17 #60
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62316216
quote:
For all the passion and anger on display this week from Republicans at McCain events, the most vitriol demonstrated at his rallies and town halls over the past year has typically come from antiwar protesters, often affiliated with the group Code Pink.

And today at an event in Davenport, Iowa, it was again the liberals who attempted to steal the show, reports my colleague Amie Parnes:

A couple of protesters interrupted the event by telling McCain that he should end the war. One woman stood on a man's shoulders and held up a sign that read, "War is over."

http://www.politico.com/b(...)n_event.html?showall
Ja, kijk, Republikeinen noemen een Amerikaanse Senator een terrorist, roepen "kill him!", "off with his head", "bomb him" en "treason", maar kijk, de andere kant is eigenlijk nog erger met hun "war is over". De waarheid zal wel in het midden liggen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Montov op 11-10-2008 21:05:35 ]
Géén kloon van tvlxd!
pi_62316249
quote:
Troopergate verhoogt druk op Palin en McCain

Uitgegeven: 11 oktober 2008 19:41
Laatst gewijzigd: 11 oktober 2008 19:42

ANCHORAGE/JUNEAU - De Republikeinse presidentskandidaat John McCain heeft een nieuwe klap moeten incasseren.
ANP

Een onderzoekscommissie van de staat Alaska oordeelde dat McCain's running mate Sarah Palin, gouverneur van de staat, haar macht heeft misbruikt om een persoonlijke vete uit te vechten. Click here to find out more!

Palin

Palin heeft volgens de onderzoekers een ambtenaar onder druk gezet om een agent te ontslaan, die verwikkeld was in een bittere scheidingsstrijd met Palin's zus.

Toen de functionaris dit weigerde, werd hij zelf de laan uitgestuurd. Dit schandaal werd in de Amerikaanse media al snel 'Troopergate' (trooper betekent agent) genoemd.

Conflict

Volgens Palin functioneerde de ambtenaar niet langer, omdat hij een conflict met haar had over de begroting van de politie in Alaska. Volgens het vrijdag in Anchorage gepresenteerde rapport handelde Palin echter vanuit "een persoonlijke agenda."

Daarmee overtrad de vicepresidentskandidate de ethische regels van de staat, maar bleef ze binnen de grenzen van de wet, oordeelden de onderzoekers. Als gouverneur had Palin namelijk de wettelijke bevoegdheid om de topambtenaar te ontslaan.

Claimen

Een woordvoerster van de Republikeinen greep deze bevinding aan om het gelijk van Palin te claimen. "Gouverneur Palin is vrijgesproken van de beschuldiging dat ze iemand onrechtmatig heeft ontslagen, waar dit onderzoek naar moest kijken", aldus de zegsvrouw.

Advocaat

De advocaten van Palin openden direct na de publicatie van het rapport de aanval.

Niet Palin heeft haar macht misbruikt, verklaarden zij, maar de politici die het onderzoek in gang hadden gezet: "Zij hebben belastinggeld gebruikt voor een persoonlijke vendetta tegen de gouverneur."

Kritiek

Ondanks de harde woorden van Palin groeit binnen de Republikeinse partij de kritiek. De leider van de Republikeinen in het Huis van Afgevaardigden van Alaska, John Coghill, noemde het rapport "goed uitgevoerd".

Hoewel Palin volgens Coghill "tegen de grens van de ethische regels stootte", gaf hij haar "voorlopig" het voordeel van de twijfel.

McCain

Voor McCain zijn de bevindingen slecht nieuws in een toch al moeilijke periode. Door de financiële malaise in de Verenigde Staten heeft McCain de afgelopen weken terrein verloren op zijn Democratische rivaal Barack Obama. Zelfs zeker lijkende overwinningen in Republikeinse bolwerken als Indiana en North Carolina zijn in het geding gekomen.

Een van de redenen dat zijn aanhangers McCain nog steunen, is zijn naar eigen zeggen niet aflatende strijd tegen vriendjespolitiek en machtsmisbruik in Washington. Door het rapport over Palin lijkt die claim echter aan waarde te verliezen.
http://www.nu.nl/news/178(...)Palin_en_McCain.html
pi_62316329

Heb ik net een paar minuten geleden besteld
pi_62316367
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:04 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]

Haal dat "Vice" er maar vanaf .
pi_62316441
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:04 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]

Alleen volgend jaar loop je voor aap, maar dat loop je nu ook wel
pi_62316445
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:59 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, kijk, Republikeinen noemen een Amerikaanse Senator een terrorist, roepen "kill him!", "off with his head", "bomb him" en "treason", maar kijk, de andere kant is eigenlijk nog erger met hun "war is over". De waarheid zal wel in het midden liggen.
quote:
And they haven’t reported it because the rule they follow most religiously is that they never will describe the facts as they are if those facts reflect poorly on Republicans, because to do that means that they are “unbalanced” and “biased” and will be attacked as such. In Beltway journalism circles, misleading though balanced accounts are always preferred to factually truthful, “unbalanced” ones.
http://www.salon.com/opinion/greenwald/2007/12/20/balance/
quote:
That brings me to may last point: Relying on The Times, or McClatchy or any other news source, for all the truth is dumb, but it’s infinitely preferable to the pernicious philosophical notions that there is no such thing as truth, that truth is relative, or that, as some journalists seem to believe, it can be found midway between the two opposing poles of any argument… .

Does the truth lie halfway between say, slavery and abolition, or between segregation and civil rights, or between communism and democracy? If you quote Dietrich Bonhoeffer or Winston Churchill, in other words, must you then give equal time and credence to Hitler and Joseph Goebbels? If you write an article that’s critical of John McCain, are you then obligated to devote an identical number of words to criticism of Barack Obama, and vice versa?
http://www.mcclatchydc.com/257/story/53716.html
pi_62316489
Ik vond deze net op google... http://www.dontvoteobama.net/
pi_62317147
Voor Wheelgunner:
quote:
Opinions change in Washington. Before the National Rifle Association loved John McCain — it favored McCain with its endorsement Thursday — it had some very sharp disagreements with the Arizona Senator. In 2000, McCain said of the gun lobby, "I don't think they help the Republican Party at all." A year later, the NRA shot back by calling McCain "one of the premier flag carriers for the enemies of the Second Amendment."
http://www.motherjones.co(...)the_long_saga_o.html
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 21:56:01 #68
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_62317298
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 21:48 schreef Monidique het volgende:
Voor Wheelgunner:
[..]

http://www.motherjones.co(...)the_long_saga_o.html
Voor hen is het natuurlijk kiezen tussen twee kwaden, en gezien de stem-geschiedenis van Biden en Obama, en Palin haar sterke pro-gun houding lijkt me dat er niets anders op zat dan McCain endorsen. Alhoewel het inderdaad wat flipfloppig om niet te zeggen hypocriet overkomt.
pi_62318291
Speciaal voor alle Sarah fans.

zaterdag 11 oktober 2008 @ 22:46:24 #70
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_62318323
tvp
pi_62318348
Palin Verder zou het grappig zijn als Obama echt gekozen zou worden, maar ik verwacht niet dat hij de 4 jaar haalt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_62318447
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 22:47 schreef Flashwin het volgende:
Palin Verder zou het grappig zijn als Obama echt gekozen zou worden, maar ik verwacht niet dat hij de 4 jaar haalt.
Denk dat hij binnen vier jaar vermoord wordt, net John Kennedy en Robert Kennedy

[ Bericht 28% gewijzigd door henkway op 11-10-2008 23:00:57 ]
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:03:12 #73
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_62318634
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 20:23 schreef laforest het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen. Bronnen lezen en interpreteren is niet echt je sterkste kant hè?

Een Fox News poll over Palin en Biden is alsof je Groen-links leden vraagt wie ze beter vinden: Halsema of Wilders.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:07:32 #74
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_62318706
Het zou wel de geboorte zijn van een nieuwe legende dan. Ik hoop echt dat hij verkozen wordt over een goede 3 weken, Obama past beter in dit tijdsgewricht dan McCain.
Life is what you make it.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:11:55 #75
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_62318790
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:18 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik zie dat dus niet zo. Ik heb geen moreel probleem met het idee dat mensen verdienen te sterven voor bepaalde misdaden, ik voorzie daarentegen wel praktische problemen zoals schuld-garantie en wie nou eigenlijk een dergelijke straf moet voltrekken.
Maar je hebt geen bezwaar tegen de vele onschuldige doden als rechtstreeks gevolg van vuurwapenbezit?

Hmmm, vreemd.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')