Drrrrruk!quote:
Ik moest lachen. Wat een vraag zeg.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:33 schreef Halcon het volgende:
Waarom is DAM gebanned?
Bij hem moet je idd niet vragen waarom maar hoelang.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Wat een vraag zeg.
Ik moest ook lachen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Het al of niet aanwezig zijn van Diego heeft natuurlijk invloed op het wel of niet aanwezig zijn van anderen hier.
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvattenquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Toegegeven: niet erg handig vanuit NL.![]()
Ik heb die wél gegeten in Bangkok Gaoxing!quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvatten
Iemand nog honger?
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag bij een klein kookschooltje geweest, in Bangkoks grootste sloppenwijk, en als verrassing had de lerares ook gefrituurde beestjes gekocht. Een van de deelneemsters moest het bekopen met een duikvlucht naar het toilet
Spannend die insecten.quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:22 schreef Gaoxing het volgende:
[..]joh!
Ik weet niet wat het is, maar ik heb al weken zin in vakantie in Europa. Als ik al die bestemmingen zie ga ik m'n uiterste best doen om logische redenen te vinden waarom ik er eerdaags echt een keer langs moet. Maar dat lukt niet zo erg
Lachen om de opmerking; huilen om de waarheid....quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:19 schreef Gaoxing het volgende:
Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik 'm moet opvatten
Ik vond ze vooral erg hard. Alsof je op nagels zit te kauwen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef renzell het volgende:
Ik heb die wél gegeten in Bangkok Gaoxing!Ik vond dat ik moest.
Maar écht smakelijk vond ik ze niet.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:44 schreef Bora-Bora het volgende:
Lachen om de opmerking; huilen om de waarheid....![]()
Ik wist het!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand gisteren nog gekeken (hoi Liejannuh) naar de nieuwe BBC-serie van Stephen Fry. Het begint elke zondag om 22.00 uur. Met een zwarte taxi zoals hij die ook in Londen heeft, rijdt hij de hele VS door. Elke staat doet hij aan. Gisteren was hij in het noordoosten.
Ik viel daar zomaar in, nadat ik het laatste deel van Ireland to Sydney: By Any Means op BBC2 had gezien. Tijdens de afkondiging daarvan werd plotseling gerefereerd naar de start van het nieuwe programma. Als ik het eerder had geweten, had ik jullie wel even in dit topic gewaarschuwd.
Dan een TV-slaaf?quote:
Zeg, er wordt hier níet geklaagd hè. Ik zit in Eindhoven, of all places!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik vond ze vooral erg hard. Alsof je op nagels zit te kauwen.
Pfff, dilemma.... het ziet er buiten uit als een erg warme dag, en ik moet eigenlijk naar Chinatown. Naaja, even doorbijten maar en een paar liter water meenemen.
Na kijk, jij hebt de Bijenkorf! Mijn oma woonde vroeger in Eindhoven, en ik vond de Bijenkorf zooooo grootquote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:23 schreef renzell het volgende:
Zeg, er wordt hier níet geklaagd hè. Ik zit in Eindhoven, of all places!!!En jij kunt zomaar even naar Chinatown. Mond dicht dus.
![]()
Is er nu naast een fysieke ook een telepathische aantrekkingskracht tussen ons?quote:
Jammer. Het is meer een cultureel en historisch programma á la Boudewijn Büch dan een reisprogramma. Maar dat is natuurlijk te verwachten van Stephen Fry.quote:Niet gezien overigens, ik zat in te storten en Charley Boorman met vertraging te kijken.
Huh, ik??quote:
En wat heb je daarmee gewonnen ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb de vakantiefotoquiz van m'n werk gewonnen. Van de 14 foto's had ik slechts 1 land verkeerd. Dat is nu voor de derde keer op rij dat ik win. Volgend jaar mag ik niet meer meedoen.
Een reis naar de plek die hij niet herkende?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En wat heb je daarmee gewonnen ?
Op de foto was alleen een stuk strand te zien met wat duinen. Ik zal eens kijken of ik hem nog kan vinden en uploaden hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:56 schreef flipsen het volgende:
Welk land had je verkeerd, that´s the big question natuurlijk
Een vvv-bon ter waarde van ¤ 25.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:00 schreef DutchTrain het volgende:
En wat heb je daarmee gewonnen ?
Ervan uitgaande dat de camera bij de tijd was, staat de zon in het westen, dus de zee ligt aan de oostkant. Dus dit is in Engeland (want wie gaat er nou een foto in Denemarken van het strand maken)quote:File change date and time: 2008:08:28 17:52:53
Image description: OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Dan zal het een site zijn waar ze geld vragen voor een link. En ik betaal alleen aan goedlopende sites zoals argentinie.pagina.nl en patagonie.pagina.nl. Maar de meeste hits gaan via AdWords van Googlequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:00 schreef Fogel het volgende:
Flipsen, je staat er niet bij http://www.reisorakel.nl/reizen-en-vakanties/Argentinie
no worries, kost geen geld, ik kende Tipica Reizen gewoon nog nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dan zal het een site zijn waar ze geld vragen voor een link. En ik betaal alleen aan goedlopende sites zoals argentinie.pagina.nl en patagonie.pagina.nl. Maar de meeste hits gaan via AdWords van Google
Ja, ik ga zelfs al bijna weer wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Heee, ben je weer thuis? Hoe was 't?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:19 schreef flipsen het volgende:
Na 3 jaar weet Argentinie me nog steeds te verbazen... Dit weekend gaat de zomertijd hier in, maar nu hebben 12 van de 23 provincies besloten hier lekker niet aan mee te doenHoe ga ik dit nou weer uitleggen aan mijn klanten
Nee, het is helaas vroeg in de ochtend.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen Halcon. Of is het een ander dagdeel bij jou?
Dat heb je in de VS ook tussen bepaalde staten. En in Canada, Rusland en Australië. Maar of die staten ook zelf mogen kiezen tussen wel of geen zomertijd zou ik niet durven zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:34 schreef Hik het volgende:Briljant!
Dus het is straks een verschillende tijd als je van provincie x naar provincie y reist?
Hawaii en Arizona hebben geen zomertijd, net zoals American Samoa, Guam en Puerto Rico. Indiana heeft het pas onlangs ingevoerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat heb je in de VS ook tussen bepaalde staten. En in Canada, Rusland en Australië. Maar of die staten ook zelf mogen kiezen tussen wel of geen zomertijd zou ik niet durven zeggen.
Bevallen het nieuwe huis en meubels zo slechtquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef k_man het volgende:
Hmmfff. Ik heb heimwee naar m'n vakantie. Was ik nog maar in Almaty.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
Dan ga je toch terug?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:59 schreef k_man het volgende:
Hmmfff. Ik heb heimwee naar m'n vakantie. Was ik nog maar in Almaty.
Uh, waarvoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedenavond Marc. Zit je ook klaar voor het tweede deel van Stephen Fry's reis met zwarte taxi door alle staten van de VS?
I know. Ook in Brazilië, onder meer. Maar voor zover ik zie zijn de provincies die niet mee doen (als ik goed heb gekeken) vrij random. Dat zou dus net zoiets zijn als bij ons Utrecht, Limburg en de wadden niet mee doen, maar de rest van het land wel...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat heb je in de VS ook tussen bepaalde staten. En in Canada, Rusland en Australië. Maar of die staten ook zelf mogen kiezen tussen wel of geen zomertijd zou ik niet durven zeggen.
Een reisverslag van Stephen Fry op de BBC.quote:
Gevonden jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een reisverslag van Stephen Fry op de BBC.
Dat dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:46 schreef Hik het volgende:
I know. Ook in Brazilië, onder meer. Maar voor zover ik zie zijn de provincies die niet mee doen (als ik goed heb gekeken) vrij random. Dat zou dus net zoiets zijn als bij ons Utrecht, Limburg en de wadden niet mee doen, maar de rest van het land wel...
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef MrDrako het volgende:
waarom is parijs nog romantisch? als je er alleen met je vriendin loopt is de kans groot beroofd te worden,
kom je in de buitenwijken heb je de kansloze jongeren die auto's in de fik zetten, en in het centrum liggen de zwervers op elke hoek van de straat te zuipen of te rukken, wat zou ik daar graag m'n vriendin naar meenemen zeg!
Daar hebben we zelfs een heel topic voor: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #5 - Herfsttripjes!quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef knuppelhout het volgende:
misschien te weinig of te bekend om n nieuw topic over te openen, maar een leuke tip is het wel:
op de lonely planet site kun je alle boeken bestellen 3 vd prijs van 2, gratis verzenden. top!
Precies, van dit soort kwaliteitsreacties wordt iedereen toch wel even stilquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef k_man het volgende:
Met zulke medestanders heb je geen tegenstanders meer nodig...
De special edition van vóór de revolutie natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:11 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.play.com/Books(...)to-Cuba/Product.html
Wat is dit nou weer, ingelegd met platina en diamanten ofzo?
Koop een stapel oude op bij de Slegte voor 7.99/stuk, en verkoop ze vervolgens op Play voor 79 euro, mooie handelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef DutchTrain het volgende:
De nog iets oudere, is nog iets duurder zelfs
=> http://www.play.com/Books(...)to-Cuba/Product.html
Ik rekende net 2pm GMT nog eens uit en daarmee kom ik op 16:00quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:43 schreef Fogel het volgende:
De sale begint zo, ben benieuwd.
quote:El Argentino no saluda: te dice, qué hacés boludo
El Argentino no se cae: se va a la mierda
El Argentino no se enamora: está hecho un pelotudo
El Argentino no te convence: te hace la cabeza
El Argentino no se lanza: te echa los galgos.
El Argentino no da besos: te parte la boca.
El Argentino no bebe: chupa.
El Argentino no acaricia: franelea.
El Argentino no molesta: rompe las pelotas.
El Argentino no se baña: se pega una ducha.
El Argentino no se alimenta: come como un hijo de puta
El Argentino no te golpea: te caga a palos.
El Argentino no da órdenes: te caga a pedos.
El Argentino no tiene amantes: tiene amigovias.
El Argentino no tiene ganas de hacer pis: se está re-meando.
El Argentino no sufre diarrea: se caga encima.
El Argentino no tiene coraje: pone huevos.
El Argentino no sale corriendo: sale cagando.
El Argentino no se dispersa: se cuelga.
El Argentino no duerme: torra.
El Argentino no se ríe a carcajadas: se caga de risa.
El Argentino no esta en problemas: tiene quilombos.
El Argentino no es molesto: es un hincha pelotas.
El Argentino no da besos: te tranza.
El Argentino no te pide que lo lleves: pide que lo tiren.
El Argentino no es un tipo alegre: es un copado.
El Argentino no es un buen amigo: es de fierro.
El Argentino no es un buen tipo: es de primera.
El Argentino no está aburrido: está al pedo.
El Argentino no hace algo mal: le sale para el orto.
El Argentino no habla claro: te bate la justa.
El Argentino no dice la verdad: dice la posta.
El Argentino no es cualquier cosa: El Argentino es una masa!!!
EL ARGENTINO NO GANA: TE ROMPE EL CULO!!!!!
El ARGENTINO NO ES VALIENTE: ES UN PUMA.
APARTE ES ARGENTINO!!!!! Y ESO NO TIENE NOMBRE NI PRECIO !!!! VAMOS ARGENTINA
Dat krijgen we pas over een week te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft iemand een kamer weten te scoren?
Ik was het helemaal vergetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Fogel het volgende:
The Alex Hotel (New York, New York).
Within seven days, you will be notified via email whether or not your reservation request was fulfilled. Reservation confirmations will be automatically generated and sent by The Leading Hotels of the World. If you are in receipt of a confirmation form, please print a copy and present it to reception upon your arrival at the hotel. You will also be required to present proof of identity and residence upon check-in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergetenWist ook niet meer dat die sale naar vandaag was verzet! Krijg je over een week pas uitslag?
Dank je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:48 schreef Vogue het volgende:
Prachtig K Man, wat een mooie mensen daar, echt tussen (oost) Europees en Aziatisch in qua uiterlijkHet ziet er uit als een redelijk welvarend land op je foto's, hoewel ik me dat nauwelijks kan voorstellen. De huizen zien er goed uit, mooie natuur ook. Komt er nou ook nog een reisverslag??
Dat lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik vroeg me af of jullie zoiets al eens hebben gezien:
Bij mijn bank hier in Bariloche heb je 2 geldautomaten binnen, maarrrr... er is er ook eentje buiten, waar je met de auto langs kan rijden! Raampje open en pinnen maar! Erg geestig, soort McDrive maar dan om geld te pinnen.
Verder niet belangrijk, maar ik vergat het steeds te melden.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik vroeg me af of jullie zoiets al eens hebben gezien:
Bij mijn bank hier in Bariloche heb je 2 geldautomaten binnen, maarrrr... er is er ook eentje buiten, waar je met de auto langs kan rijden! Raampje open en pinnen maar! Erg geestig, soort McDrive maar dan om geld te pinnen.
Same here inderdaad, ben er intussen aan gewend en gelukkig nooit mijn pas vergeten. Maar het gebeurt best regelmatig dat mensen wél hun pas vergeten. Zelf al 2x achter iemand aangerend. Tja, kan ook hun rekening leegplukken, maar dat is zo a-sociaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Die zijn er ook in de VS. Waarbij je niet moet vergeten dat je in de VS eerst je geld krijgt, dan de vraag of je nog een andere transactie wil doen en dan pas je pas terug krijgt.
mooie foto's maar euh....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik heb mijn foto's van Turkmenistan online gezet.
De foto's van Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië zullen ergens binnen nu en enkele weken volgen.
Aanwijzingen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:51 schreef flipsen het volgende:
Maar On Topic: wie is die Halcon nou? Ook niet meer teruggezien, terwijl ik nog wel een heel topic aan hem heb gewijd hier
Lijkt me erg handig voor overvallers vooral.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
4 lettergrepen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aanwijzingen:
- Het post in POL en over financiële kwesties
- Het kickt topics over emigratie en immigratie
- Het vraagt om goedkope tickets in Zuid Amerika
- Halcon is iets op de Fillippijen waar de in de UI afgebeelde vogels voorkomen
Volgens mij dreig je de verkeerde kant op te denken....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aanwijzingen:
- Het post in POL en over financiële kwesties
- Het kickt topics over emigratie en immigratie
- Het vraagt om goedkope tickets in Zuid Amerika
- Halcon is iets op de Fillippijen waar de in de UI afgebeelde vogels voorkomen
Herkenbaar ja, hier in Manilla, komt ook eerst het geld en pas daarna je pas terug (en het bonnetje). Er is hier bij HSBC een pinhal om het maar even zo uit te drukken. Een zaal met zeker een stuk of 25 pinautomaten. En op payday (de 15e en 31e) zijn ze allemaal bezet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Die zijn er ook in de VS. Waarbij je niet moet vergeten dat je in de VS eerst je geld krijgt, dan de vraag of je nog een andere transactie wil doen en dan pas je pas terug krijgt.
Jup, hier ook. Of geld op je rekening storten natuurlijk. Mensen zullen hier wel denken dat ik gek ben. Sta ik eerst als een bezetene geld uit die automaat te trekken, om het vervolgens weer terug te stortenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens kan je hier bij de pinautomaten ook je rekeningen betalen.
Hee wat grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, hier in Manilla, komt ook eerst het geld en pas daarna je pas terug (en het bonnetje). Er is hier bij HSBC een pinhal om het maar even zo uit te drukken. Een zaal met zeker een stuk of 25 pinautomaten. En op payday (de 15e en 31e) zijn ze allemaal bezet.
Overigens kan je hier bij de pinautomaten ook je rekeningen betalen.
Hotel was helemaal vol. Wat ook de reden is dat ik al 4 dagen in de suite bivakkeer. Niet dat dat zou zoveel voorstelt in Tamale (de snelstgroeiende stad van West-Afrikaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:23 schreef Vogue het volgende:
Gaat lekker Hik, klinkt gevaarlijk. Ik hoop dat de airco ver van je bed verwijderd was. Konden ze je geen andere kamer geven? Liever dat dan dat je uren midden in de nacht wakker bent vanwege gepruts aan de airco.
Is standaard, en als je niet online inchecked krijg je een sms waar je 'ja' op kan antwoorden als je op die vlucht wil inchecken. Mijn annulering scheelt ze weer een no-showquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef Gaoxing het volgende:
Toch wel aardig van de SAS, dat ze je even waarschuwen
Nooit van gehoord. Ziet er ook niet erg betrouwbaar uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb overigens mijn vlucht naar Barcelona via Típica Reizen besteld. Goede persoonlijke service daar. En nee, dat is geen grap!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb overigens mijn vlucht naar Barcelona via Típica Reizen besteld. Goede persoonlijke service daar. En nee, dat is geen grap!
Toevallig vandaag weer een beoordelingsformulier retour... Valt wel mee kennelijk met die onbetrouwbaarheid. En via mond-op-mond reclame geboekt, dus ook steeds bekenderquote:Beoordelingsformulier Típica Reizen
Geef een cijfer van 1 (uitermate slecht) tot 10 (uitstekend) voor onderstaande punten, waarbij eventueel commentaar erg wordt gewaardeerd!
• Jullie algemene indruk van jullie reis 10
• De service van Típica Reizen 10
• De prijs/kwaliteit verhouding van jullie reis 10
o De hotels waar jullie hebben overnacht, gelet op prijs/kwaliteit, service, vriendelijkheid personeel, ligging, eventuele overlast etc. 10
• Hoe zijn jullie bij Típica Reizen terechtgekomen?
0 Via Google
0 Via een gesponsorde koppeling op Google
0 Via argentinie.startpagina.nl
0 Via patagonie.startpagina.nl
0 Via een advertentie in een blad/krant, namelijk
X Via mond-op-mond reclame
0 Via de Vakantiebeurs 2007 in Rotterdam
0 Anders, namelijk...
• Zouden jullie andere mensen aanraden bij Típica Reizen te boeken? JA
• Eventuele extra opmerkingen
Mond-op-mond doe je iets andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:08 schreef flipsen het volgende:
En via mond-op-mond reclame geboekt, dus ook steeds bekender
Crosspost, Fogel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
"Hier komt de winter"!
Vanaf nu: Nachtvorst, sneeuw op plekken over 300m boven de zeespiegel, natte sneeuw of regen op lager gelegen plekken, storm, heerlijk!
In 't Frans gaat dat zelfs van mond tot oor; die reclame dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mond-op-mond doe je iets anders. Reclame gaat van mond-tot-mond
Goh, je meent hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:38 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Crosspost, Fogel.![]()
Goedenavond mensen.
Ik ben zo moe dat jullie het me maar niet kwalijk moeten nemen als ik zo ongemerkt Franse woorden in m'n zinnen ga gooien...
Ik schat mijn kansen iig niet heel hoog in, aangezien ik het vakje dat ik flexibel in de data ben niet heb aangekruisd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij benieuwen of iemand van hier een reservering kan maken.
Mijn flexibiliteit was ook niet dermate oké.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef k_man het volgende:
Ik schat mijn kansen iig niet heel hoog in, aangezien ik het vakje dat ik flexibel in de data ben niet heb aangekruisd.
Mijn weekend Berlijn staat al lang vast. Alleen de accomodatie nog niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef k_man het volgende:
Ach, als donderdag blijkt dat het niet gelukt is, kunnen we altijd vrijdag nog bij het Kruidvat voor de deur gaan liggen voor hun hotelstunt. Ook leuk.
Uiteraard willen onze Ierse vrienden er ook een centje aan verdienenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef Fogel het volgende:
Norwegian heeft/had een codeshare deal met Sterling en zorgt vandaag zover mogelijk ook dat Sterlingpassagiers nog thuis komen. Zover ik weet heeft Norwegian geen plannen om Sterling over te nemen.
Wisten jullie trouwens dat Sterling maar liefst 1 persoon als eigenaar had? Deze man is Ijslander...
Het gaat trouwens ook al jaren niet erg goed met SAS, ben benieuwd wanneer die falliet gaan en wie de routes dan overneemt. Het Noorse routenet is niet erg winstgevend, vooral in het Noorden.
Hm, terwijl ik wél dat ´flexible´ ofzo had aangevinkt, voor welk hotel dan ookquote:Thank you for participating in The Leading Hotels of the World’s 80th anniversary USD 19.28 Sale. We are sorry to inform you that we were unable to fulfill your travel request.
quote:Thank you for participating in The Leading Hotels of the World’s 80th anniversary USD 19.28 Sale. We are sorry to inform you that we were unable to fulfill your travel request.
We appreciate your support and interest in our brand, and hope to bring you more celebratory offers in the future. As previously promised, all personal information obtained from you with regard to this promotion will be removed from our database. Should you wish to receive updates and news from The Leading Hotels of the World, please feel free to sign up for our e-newsletter at www.lhw.com.
Thank you again!
The Leading Hotels of the World, Ltd.
Was vandaag op het nieuws dat Norwegian een aantal vluchtroutes overneemt van Sterling. Ze waren verheugd, maar vonden het heel jammer dat Sterling het niet gered heeft, jajaaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef Fogel het volgende:
Norwegian heeft/had een codeshare deal met Sterling en zorgt vandaag zover mogelijk ook dat Sterlingpassagiers nog thuis komen. Zover ik weet heeft Norwegian geen plannen om Sterling over te nemen.
Wisten jullie trouwens dat Sterling maar liefst 1 persoon als eigenaar had? Deze man is Ijslander...
Het gaat trouwens ook al jaren niet erg goed met SAS, ben benieuwd wanneer die falliet gaan en wie de routes dan overneemt. Het Noorse routenet is niet erg winstgevend, vooral in het Noorden.
Uiterlijk mei dus Norwegian op de route Kopenhagen - Amsterdamquote:Norwegian.no is to establish a new base at Copenhagen-Kastrup Airport. The company which already has bases at Oslo-Gardermoen and Stockholm's Arlanda airport is set to jump into the gap left behind by the collapse of Sterling Airways earlier today.
Two aircraft will be based at Copenhagen from the 6th of November, and fly 6 routes. Starting with Copenhagen to Aalborg, Stockholm, Oslo, Alicante, Malaga and Nice. Flights on 7 more routes, Copenhagen to London, Amsterdam, Rome, Krakow, Prague, Barcelona and Pisa will be open for sale shortly after. The base will be expanded and will be served by eight to 10 Boeing 737-800 by May 2009.
Gaaf man! Ik kan me zeker voorstellen dat je er zin in hebt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef ETA het volgende:
ik kom nooit in de SC, maar ik kan de blijdschap van een net geboekte reis naar Peru niet onderdrukken![]()
Een beetje impulsieve beslissing. Had wel eens gedacht om richting Zuid Amerika te gaan, maar ik vond het beetje te decadent om 5 continenten in 1 jaar te doen. Ook financieel was het lastig. Echter kreeg ik vorige week een leuke meevaller in de vorm van een succesvol afgesloten pokertoernooi.
Ik wilde eerst naar IJsland gaan, maar ik kwam er achter dat er maar 4 uur per dag zonlicht is, dus dat zag ik niet erg zitten. En toen kwam Peru weer in mij op. Vervolgens 2 dagen lang even alles uitgezocht, en geboektVertrek is al over 4 week.
Ik ga met GAP adventures, gespecialiseerd in wat actievere reizen in kleine groepen. Programma in 21 dagen:
Lima, Cuzco, Pisco, Nazca, Arequipa, Colca Canyon, Machu Picchu en afgesloten met 2 dagen in het amazone gebiedEn omdat de terugvlucht beetje ongelukkig in elkaar zit, heb ik ook nog even een uitstapje naar NY geplanned tijdens kerst
![]()
Dat word weer 5 kilo aan fotos en 20 meter aan reisverslag
yep. GAP lijkt veel op Intrepid, zelfde soort reizen, dus inderdaad met kleine internationale groepen. Verschil is dat Intrepid meer gespecialiseerd is in Afrika en het Midden Oosten, en GAP meer gespecialiseerd is op Z-A.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:22 schreef k_man het volgende:
GAP Adventures? Nooit van gehoord. Internationaal gezelschap dus kennelijk? Iets als Intrepid?
1 decemberquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:25 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Gaaf man! Ik kan me zeker voorstellen dat je er zin in hebt!![]()
Ik mag dat wel, impulsieve beslissingen op dat vlak.
Wanneer ga je vertrekken?
Tja, ik heb op sommige plaatsen ook heerlijk gegeten. In Copan heb ik ook het lekkerste eten op van mijn reis. Maar dat was gewoon een soort van ragout van champignons, kip en daarnaast frietjes(met mayoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Het eten een tegenvaller? In Copan heb ik één van de topmaaltijden uit m'n leven gegeten.
Regenseizoen viel vooral erg tegen, voorgaande jaren ook tijdens het regenseizoen in Thailand, Cambodja en Vietnam geweest. En daar bestaat het regenseizoen voornamelijk uit een flinke bui op het einde van de middag. In Guatemala en Honduras kon het de hele dag regenen en was het eigenlijk het grootste gedeelte van de dag bewolkt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef renzell het volgende:
Je zat in het regenseizoen, of niet Blik? En... hoe was Copan? En Livingston? En het duiken? En de grotten in Semuc.... en... en... en...? Ik ben helemaal niet benieuwd naar je bevindingen, hoe kom je daarbij?!Edoch... ga maar lekker uit-jetlag-gen eerst.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef renzell het volgende:
UIO_AMS; vertel eens wat meer over dat fantastische eten aub.Ik ben benieuwd! Hoor namelijk vooral dat het nogal karig is in die contreien. In Ecuador viel het in ieder geval tegen, hoewel, ik had geen godenmaaltijden verwacht daar, dus eigenlijk voldeed het gewoon wel aan mijn verwachtingen.
Tja, het was één of andere spies waar die tent beroemd om was. Geen idee hoe dat restaurant heet. Bonen zijn aan mij ook niet zo besteed.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:24 schreef Blik het volgende:
Ja, UIO. Vertel maar eens iets over die geweldige maaltijd. Of ben je gewoon een enorme liefhebber van bonen?
Zorg maar eerst voor je afstuderen.quote:Ik zal proberen binnenkort eens een kort reisverslag te maken. Heb het alleen wel schandalig druk de komende maand met afstuderen dus ik hoop dat ik wat tijd vrij kan maken daarvoor
Wat is ceviche?quote:Op zondag 2 november 2008 09:25 schreef UIO_AMS het volgende:
In Livingstone trouwens ook lekkere ceviche gegeten.
Daar kunnen ze het beter uitleggen: http://en.wikipedia.org/wiki/Cevichequote:Op zondag 2 november 2008 10:12 schreef renzell het volgende:
Wat is ceviche?
Ah, Kelaguen in het Chamorro. Yum!quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Daar kunnen ze het beter uitleggen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ceviche
Ah, dank je! Zo te lezen ga ik nog behoorlijk wat ceviche tegenkomen in Midden-Amerika.quote:Op zondag 2 november 2008 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar kunnen ze het beter uitleggen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ceviche
quote:Op zondag 2 november 2008 22:46 schreef Hik het volgende:
Overigens deze vakantie weer een heel stel lekkere nieuwe gerechten opgedaan. Vorig weekend nog op vrienden geëxperimenteerd: Fresh springrolls
En heel simpel!quote:
Ikke welquote:Op zondag 2 november 2008 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
[..]
Tja, het was één of andere spies waar die tent beroemd om was. Geen idee hoe dat restaurant heet. Bonen zijn aan mij ook niet zo besteed.
[..]
Zorg maar eerst voor je afstuderen.
Haal bij de toko: Rijstpapier (dat zijn van die ronde gedroogde vellen), thaise basilicum, citroengras, kleine chili peper, vissaus, palmsuikerquote:Op maandag 3 november 2008 13:49 schreef renzell het volgende:
Ik hou meer van home-made recepten dan van google. Kortom; ik ben wel benieuwd naar dat experiment van Hik.
quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Vogue het volgende:
Ik krijg er honger van HikMisschien een idee om te maken voor mijn neef morgen, hij stelt zijn huis ter beschikking voor mij nu ik in NL ben. En ik heb al genoeg toko's gezien hier in den Haag
Vanochtend was ik trouwens in de Plaspoelpolder en moest gelijk aan jou denken
Daar was je vorige werkgever toch?
OK, met plaatje ter verduidelijking... hoe heet dit stuk vlees in het Spaans?quote:Op zondag 2 november 2008 21:14 schreef Fogel het volgende:
Nu we het toch over eten hebben: hoe heet een côte du boeuf in het Spaans?
Maar dan van een koe ipv varken. Runderkarbonade is zover ik weet niet in NL te koop.quote:Op maandag 3 november 2008 19:20 schreef Blik het volgende:
Een gewone karbonade bedoel je eigenlijk gewoon toch?
quote:
Ja, dat was het. Je eet daar zo half buiten met uitzicht op de jungle. En die flesjes herinner ik mij nu ook. Ach, misschien smaakte het eten daar wel zo goed, omdat de rest zo belabberd was.quote:Op maandag 3 november 2008 15:37 schreef Vogue het volgende:
Ikke welDat restaurantje heet Carnitas en zit aan het einde van het straatje. Personeel loopt met flesjes op hun hoofd de trappen op en af
Goed eten daar inderdaad in tegenstelling tot de rest van Guatemala en Honduras. Tenzij gallo pinto (rijst met bonen) je lievelingseten is, dan kan je je hart ophalen daar.
Dat is de ribeye on the bone in het Engels. En rib in het Spaans is costilla. Alleen geen idee of je daar wat aan hebt.quote:Op maandag 3 november 2008 19:31 schreef Fogel het volgende:
Maar dan van een koe ipv varken. Runderkarbonade is zover ik weet niet in NL te koop.
ah, dus het eten is toch belabberdquote:Op dinsdag 4 november 2008 08:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ach, misschien smaakte het eten daar wel zo goed, omdat de rest zo belabberd was.
Valt wel mee. In Antigua heb ik ook wel lekker gegeten. Een enorme hamburger van goed vlees en een taartje in één of andere boeken/koffiewinkel. En ontbijt bij een klein tentje genaamd Fernando's of zo.quote:
Restaurant Thai An in Quito (Avenida Eloy Alfaro N34-230 y Portugal) nabij het Museum van Guayasamin. En dan de pollo agridulce con wodka.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:36 schreef Hik het volgende:
Ik eet in Ecuador ook niet heel veel lokaal, moet ik eerlijk zeggen. Als ik projecten ga bezoeken maken ze soms wat lekkers, zoals cuy, maar als ik gewoon in Quito ben, is het bijna standaard een avondje Salade, een avondje sushi, een avondje Thais.... allemaal verre van Ecuadoriaans. Er zitten in Quito wel een paar plekken waar je leuke Ecuadoriaanse "fusion" kunt eten, maar het standaardeten... mwa...
Ga je daar de hele nacht doorbrengen?quote:Ik heb de komende twee dagen vrij!![]()
Vanmiddag een promotie van een vriendin en daarna gelijk door naar de Melkweg voor de President's night. Zlefs mijn moeder stuurt me vandaag een mailtje met "Yes we can!", dus het moet goedkomen vannacht!
quote:Op maandag 3 november 2008 16:18 schreef Hik het volgende:
[..]
Haal bij de toko: Rijstpapier (dat zijn van die ronde gedroogde vellen), thaise basilicum, citroengras, kleine chili peper, vissaus, palmsuiker
En verder: wortel, witte or chinese kool, munt, limoenen (of limoensap), knoflook, sjalotje, ongezouten pinda's en als extra vulling grote garnalen, rundvlees, varkensvlees of kip.
* Maak een dipsaus: chili, knoflook, citroengras (witte deel fijn gesneden) in een vijzel en flink pletten en mengen. Dan ook de palmsuiker erbij en nog even doorvijzelen. Tenslotte limoensap en vissaus erbij en een poosje laten staan. Vlak voor het opdienen gehakte pinda's en een fijngesnipperd sjalotje erover.
* Rasp wortel en snijd kool in heel dunne reepjes; de kool kort blancheren, zodat-ie gaar, maar knapperig is en afspoelen met koud water.
* Bak kleine reepjes vlees, kip of de garnalen in een beetje knoflook en zout (je kunt ook bouillonpoeder gebruiken).
* Haal Basilicumblaadjes en muntblaadjes van de stengels.
* Week het rijstpapier kort in warm water (één voor één) en neem een handvol gemengde ingrediënten (een beetje vlees/garnaal, een beetje kool, een beetje wortel, een beetje kruiden) en leg deze in een soort "worstje" aan één kant van het ronde vel, ongeveer 5 cm uit de rand. Rol het "worstje" 1x in en sla dan beide zijkanten naar binnen, rol daarna verder. Als het goed is blijft het vochtige rijstpapier goed plakken en krijg je mooie, halfdoorzichtige pakketjes.
* Snij de verse loempia's in het midden schuin door en dien ze gelijk op met de dipsaus. Je kunt er eventueel ook een beetje kant-en-klare hoisin saus bijgeven voor de mensen die niet dol zijn op pittig eten.
Leuk is om de rolletjes op te dienen op een stuk bananenblad (ook te vinden bij de toko en zelf op maat te knippen).
Yummmm...
Hee, als zelf ík de naam in het Frans weet .... (côte du boeuf). Heb je niet toevallig een Frans-Spaans woordenboek liggen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:56 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]Komop Flips! In Argentinië wonen en dan nog zo'n stuk vlees niet kunnen benoemen??
Vraag het eens aan je aanstaande, anders?
Ik kan er helaas ook niet bij helpen, want ik at indertijd geen vlees, toen ik in Spanje woonde.![]()
Daarbij komt dat ik woorden voor voedseldingen zoiezo nooit goed onthoudt./Een soort afwijking van me..
Maar allemaal dus niet echt lokaal. Ik heb ook regelmatig best goed gegeten, maar dat waren dan over het algemeen wel Europese of Amerikaanse gerechten. Zo heb ik in het ViaVia Café in Copan, Honduras heerlijk gegeten. Van sandwiches tot aan een heerlijk stoofpotje van kip, champignons en gehaktballetjes. In El Remate heb ik prima pasta gegeten (de kok was Italiaans, dus ik durfde het aan). De zoetigheden zijn over het algemeen inderdaad heerlijk, op Roatan, The Bay Islands Honduras heb ik bij Mavis & Dixie's een heerlijke Key Lime Pie op. En verder op Roatan bij de meeste tentjes goed gegeten (heerlijke verse vis met coco-saus). Helaas werd ik van het lokale eten over het algemeen gewoon niet echt vrolijk. Alleen Livingston was een goede uitzondering met de "tapado".quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Valt wel mee. In Antigua heb ik ook wel lekker gegeten. Een enorme hamburger van goed vlees en een taartje in één of andere boeken/koffiewinkel. En ontbijt bij een klein tentje genaamd Fernando's of zo.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:00 schreef Gaoxing het volgende:
Erg mooi k_man! Wat een prachtige architectuur. Ik vind de foto van de pilaren in de Juma moskee prachtig, en de tweede man in het theehuis is een geweldig portret!
Vertel 's iets meer: hoe was het reizen, mensen, eten?
Oja! Ik had die post over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee, als zelf ík de naam in het Frans weet .... (côte du boeuf). Heb je niet toevallig een Frans-Spaans woordenboek liggen?
Bedankt! Ik zal het allemaal proberen te onthoudenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:05 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Oja! Ik had die post over het hoofd gezien.
Mijn (doorgaans slechte) dashboardvertaalprogrammaatje zegt dat een "côte de boeuf" een "costilla de carne de vacuno" is.
Ik garandeer niet dat dit een goede vertaling is, maar rundvlees is in ieder geval "carne vacuna" / "carne de vaca" -'t is maar wat je het makkelijkst kunt onthouden.
Een kotelet kan "costilla" of "chuleta" zijn.
Ik kwam ook "costilla de buey" (runderrib) tegen.
Je wilde geen varkensvlees, dus neem geen "cerdo" of "carne porcina".
Voila, volgens mij moet je het zo wel kunnen uitfiedelen, met een Spaanse menukaart.![]()
Vertel je ons bij terugkomst je ervaringen?
Sorry, bedanktquote:Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had al gemeld dat rib in het Spaans costilla is en cote de boeuf in het Engels ribeye on the bone, maar luisteren ho maar.
I just did!quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Restaurant Thai An in Quito (Avenida Eloy Alfaro N34-230 y Portugal) nabij het Museum van Guayasamin. En dan de pollo agridulce con wodka.Weer een topper uit mijn culinaire top zoveel.
[..]
Ga je daar de hele nacht doorbrengen?
Ben al wat negatieve ervaringen tegengekomen bij Argentinie Online... Nog niet bij Típica Reizen (die bedoelde je toch?)quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef k_man het volgende:
In de googleads verscheen zojuist http://www.argentinieonline.nl/
Vast een goed alternatief voor die andere Argentinië specialist van wie me de naam steeds ontschiet.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik had al gemeld dat rib in het Spaans costilla is en cote de boeuf in het Engels ribeye on the bone, maar luisteren ho maar.
wanneer ga je?quote:
Een soort vroeg Loi Krathong, marc?quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
Vandaag naar het Thailandfestival geweest. Toch wel leuk zo even een stukje midden in Rotterdam
Thanks. Hoe gaat het in Argentinie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:47 schreef flipsen het volgende:
Goed, Halcon is dus inderdaad CMT... Welcome back
Japan wordt volgend voorjaar, door de gunstige data van Koninginnedag en Hemelvaartdag dit keer 4 weken.quote:Op zaterdag 8 november 2008 04:14 schreef Gaoxing het volgende:
GefeliciteerdWanneer? Hoe lang? Tokyo?
In Rotterdam, bij V&D, de outlet van de V&D (die ernaast zit in de verbinding naar de Beurstraverse) of anders bij de Outlet Shop van America Today, onder de MediaMarkt, op de Karel Doormanstraat bij de Westblaak.quote:Op zaterdag 8 november 2008 00:33 schreef ETA het volgende:
iemand trouwens nog een idee waar je zomerjassen kan krijgen rondom delft? raar genoeg verkopen de meeste winkels nu alleen maar winterjassen
Daarvoor, waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef ETA het volgende:
Ik wilde eerst naar IJsland gaan, maar ik kwam er achter dat er maar 4 uur per dag zonlicht is, dus dat zag ik niet erg zitten. En toen kwam Peru weer in mij op. Vervolgens 2 dagen lang even alles uitgezocht, en geboektVertrek is al over 4 week.
Het is daar bijna precies hetzelfde weer als hier, en ik loop nog steeds vrolijk in t-shirt en zomerjas rond. Ligt er misschien aan wat je gewend bent.quote:Op zaterdag 8 november 2008 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarvoor, waarschijnlijk![]()
Was je nu toch maar naar IJsland gegaan, had je je winterjas aangekund
Nee, dat niet. http://www.thailandfestival.nl/ Dit is het. Hele weekend nogquote:Op zaterdag 8 november 2008 04:10 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Een soort vroeg Loi Krathong, marc?
En een flink lange overstap (incl. nacht) in Helsinki toch?quote:Op zaterdag 8 november 2008 08:02 schreef DutchTrain het volgende:
Vliegtickets waren ineens weer onder de 600 euro voor een retourtje Amsterdam - Tokyo, heen met Finnair en terug rechtstreeks met JAL.
Oh wat leuk! Lekker gegeten? Ik zal de site even doorspelen aan vriendenquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:56 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, dat niet. http://www.thailandfestival.nl/ Dit is het. Hele weekend nog
Ligt sterk aan wat je gewend bentquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:48 schreef Fogel het volgende:
Ligt er misschien aan wat je gewend bent.
Dat ligt er aan via welke site en op welke dag je boekt. Ik vlieg op de heenreis om 11.55 vanaf Schiphol en heb twee uurtjes overstaptijd op Helsinki. De tarieven en vluchten die ik eerder tegenkwam, waren inderdaad met een hele lange overstap.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:20 schreef flipsen het volgende:
En een flink lange overstap (incl. nacht) in Helsinki toch?
Dejima is absoluut een aanrader om te gaan bekijken. Het lijkt heel klein, maar als je er rondloopt met een beetje voorstellingsvermogen hoe het geweest moet zijn, dan is het wel heel speciaal. Let ook op de namen van alle Nederlanders die er geweest zijn en hoeveel schepen er in de gouden eeuw naar toe zijn gevaren.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
Kyoto was ook erg leuk en nu ben ik in Nagasaki. Morgen maar niet naar Huis ten Bosch gaan, maar een beetje rondstruinen door de stad en daar wat Nederlandse geschiedenis dingen zien.
Japan in de lente schijnt ook geweldig te zijn. Iets met bloesems enzo.
Ja, is heel leuk. Eten was ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Lekker gegeten? Ik zal de site even doorspelen aan vrienden
en op welke site heb jij geboekt dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt er aan via welke site en op welke dag je boekt. Ik vlieg op de heenreis om 11.55 vanaf Schiphol en heb twee uurtjes overstaptijd op Helsinki. De tarieven en vluchten die ik eerder tegenkwam, waren inderdaad met een hele lange overstap.
Bij het kinderdagverblijf slapen de kinderen buiten en pas als het kouder dan -15 is, mogen ze binnen slapen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ligt sterk aan wat je gewend bentAls mijn kindjes in de zomer in Nederland in een subtropisch zwembad zwemmen, hebben ze binnen 10 minuten blauwe lipjes
![]()
Vanavond stond de aircon boven een graad te laag, en dat vond ik al koud. Het was er 25 graden.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:01 schreef Fogel het volgende:
Bij het kinderdagverblijf slapen de kinderen buiten en pas als het kouder dan -15 is, mogen ze binnen slapen...
Cultuurverschil
yepquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarvoor, waarschijnlijk![]()
Was je nu toch maar naar IJsland gegaan, had je je winterjas aangekund
Na het vergelijken van kayak, atp, JAL, cheaptickets, vluchtzoeker en vliegtarieven en het onderzoeken van de mogelijkheid om via een niet nader te noemen Argentijnse reisonderneming te boeken, bleek vluchtzoeker het goedkoopst voor de vlucht die ik wilde.quote:
Ik heb niets gehoord anders... Bij Argentinie Online dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
...via een niet nader te noemen Argentijnse reisonderneming te boeken...
Dat was mijn kritiek ook. Ik dacht dat ze net zo'n soort reis ging maken als vorig jaar, maar elke keer dat ik tot nu toe kijk zie ik alleen maar Israel ipv. elke week een stukje verder gevorderd te zijn in de reisquote:Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef k_man het volgende:
Al begint drie afleveringen Israel me wel de keel uit te hangen. Hup, naar het volgende land Floor!
Ze vroeg zich af of je Israel nu goedbeschouwd kon aanprijzen als vakantieland, hoe je als buitenstaander/reiziger zou kunnen omgaan met de Israelisch/Palestijnse kwestie. Dat soort dingen. Vond het wel een boeiend gesprek.quote:
Ik zie nu dat m'n bericht niet verstuurd isquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef flipsen het volgende:
Ik heb niets gehoord anders... Bij Argentinie Online dan?
Klopt, is nog in de experimentele fasequote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
En op je website kon ik geen boekingsmodule vinden
En ik heb getest met een boeking. Laat je weten of het goed is gegaan met je commissie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klopt, is nog in de experimentele fase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |