Ik schat mijn kansen iig niet heel hoog in, aangezien ik het vakje dat ik flexibel in de data ben niet heb aangekruisd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Mij benieuwen of iemand van hier een reservering kan maken.
Mijn flexibiliteit was ook niet dermate oké.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef k_man het volgende:
Ik schat mijn kansen iig niet heel hoog in, aangezien ik het vakje dat ik flexibel in de data ben niet heb aangekruisd.
Mijn weekend Berlijn staat al lang vast. Alleen de accomodatie nog niet...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:30 schreef k_man het volgende:
Ach, als donderdag blijkt dat het niet gelukt is, kunnen we altijd vrijdag nog bij het Kruidvat voor de deur gaan liggen voor hun hotelstunt. Ook leuk.
Uiteraard willen onze Ierse vrienden er ook een centje aan verdienenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef Fogel het volgende:
Norwegian heeft/had een codeshare deal met Sterling en zorgt vandaag zover mogelijk ook dat Sterlingpassagiers nog thuis komen. Zover ik weet heeft Norwegian geen plannen om Sterling over te nemen.
Wisten jullie trouwens dat Sterling maar liefst 1 persoon als eigenaar had? Deze man is Ijslander...
Het gaat trouwens ook al jaren niet erg goed met SAS, ben benieuwd wanneer die falliet gaan en wie de routes dan overneemt. Het Noorse routenet is niet erg winstgevend, vooral in het Noorden.
Hm, terwijl ik wél dat ´flexible´ ofzo had aangevinkt, voor welk hotel dan ookquote:Thank you for participating in The Leading Hotels of the World’s 80th anniversary USD 19.28 Sale. We are sorry to inform you that we were unable to fulfill your travel request.
quote:Thank you for participating in The Leading Hotels of the World’s 80th anniversary USD 19.28 Sale. We are sorry to inform you that we were unable to fulfill your travel request.
We appreciate your support and interest in our brand, and hope to bring you more celebratory offers in the future. As previously promised, all personal information obtained from you with regard to this promotion will be removed from our database. Should you wish to receive updates and news from The Leading Hotels of the World, please feel free to sign up for our e-newsletter at www.lhw.com.
Thank you again!
The Leading Hotels of the World, Ltd.
Was vandaag op het nieuws dat Norwegian een aantal vluchtroutes overneemt van Sterling. Ze waren verheugd, maar vonden het heel jammer dat Sterling het niet gered heeft, jajaaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:47 schreef Fogel het volgende:
Norwegian heeft/had een codeshare deal met Sterling en zorgt vandaag zover mogelijk ook dat Sterlingpassagiers nog thuis komen. Zover ik weet heeft Norwegian geen plannen om Sterling over te nemen.
Wisten jullie trouwens dat Sterling maar liefst 1 persoon als eigenaar had? Deze man is Ijslander...
Het gaat trouwens ook al jaren niet erg goed met SAS, ben benieuwd wanneer die falliet gaan en wie de routes dan overneemt. Het Noorse routenet is niet erg winstgevend, vooral in het Noorden.
Uiterlijk mei dus Norwegian op de route Kopenhagen - Amsterdamquote:Norwegian.no is to establish a new base at Copenhagen-Kastrup Airport. The company which already has bases at Oslo-Gardermoen and Stockholm's Arlanda airport is set to jump into the gap left behind by the collapse of Sterling Airways earlier today.
Two aircraft will be based at Copenhagen from the 6th of November, and fly 6 routes. Starting with Copenhagen to Aalborg, Stockholm, Oslo, Alicante, Malaga and Nice. Flights on 7 more routes, Copenhagen to London, Amsterdam, Rome, Krakow, Prague, Barcelona and Pisa will be open for sale shortly after. The base will be expanded and will be served by eight to 10 Boeing 737-800 by May 2009.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |