quote:El Argentino no saluda: te dice, qué hacés boludo
El Argentino no se cae: se va a la mierda
El Argentino no se enamora: está hecho un pelotudo
El Argentino no te convence: te hace la cabeza
El Argentino no se lanza: te echa los galgos.
El Argentino no da besos: te parte la boca.
El Argentino no bebe: chupa.
El Argentino no acaricia: franelea.
El Argentino no molesta: rompe las pelotas.
El Argentino no se baña: se pega una ducha.
El Argentino no se alimenta: come como un hijo de puta
El Argentino no te golpea: te caga a palos.
El Argentino no da órdenes: te caga a pedos.
El Argentino no tiene amantes: tiene amigovias.
El Argentino no tiene ganas de hacer pis: se está re-meando.
El Argentino no sufre diarrea: se caga encima.
El Argentino no tiene coraje: pone huevos.
El Argentino no sale corriendo: sale cagando.
El Argentino no se dispersa: se cuelga.
El Argentino no duerme: torra.
El Argentino no se ríe a carcajadas: se caga de risa.
El Argentino no esta en problemas: tiene quilombos.
El Argentino no es molesto: es un hincha pelotas.
El Argentino no da besos: te tranza.
El Argentino no te pide que lo lleves: pide que lo tiren.
El Argentino no es un tipo alegre: es un copado.
El Argentino no es un buen amigo: es de fierro.
El Argentino no es un buen tipo: es de primera.
El Argentino no está aburrido: está al pedo.
El Argentino no hace algo mal: le sale para el orto.
El Argentino no habla claro: te bate la justa.
El Argentino no dice la verdad: dice la posta.
El Argentino no es cualquier cosa: El Argentino es una masa!!!
EL ARGENTINO NO GANA: TE ROMPE EL CULO!!!!!
El ARGENTINO NO ES VALIENTE: ES UN PUMA.
APARTE ES ARGENTINO!!!!! Y ESO NO TIENE NOMBRE NI PRECIO !!!! VAMOS ARGENTINA
Dat krijgen we pas over een week te horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Heeft iemand een kamer weten te scoren?
Ik was het helemaal vergetenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:58 schreef Fogel het volgende:
The Alex Hotel (New York, New York).
Within seven days, you will be notified via email whether or not your reservation request was fulfilled. Reservation confirmations will be automatically generated and sent by The Leading Hotels of the World. If you are in receipt of a confirmation form, please print a copy and present it to reception upon your arrival at the hotel. You will also be required to present proof of identity and residence upon check-in.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:53 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergetenWist ook niet meer dat die sale naar vandaag was verzet! Krijg je over een week pas uitslag?
Dank je.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 06:48 schreef Vogue het volgende:
Prachtig K Man, wat een mooie mensen daar, echt tussen (oost) Europees en Aziatisch in qua uiterlijkHet ziet er uit als een redelijk welvarend land op je foto's, hoewel ik me dat nauwelijks kan voorstellen. De huizen zien er goed uit, mooie natuur ook. Komt er nou ook nog een reisverslag??
Dat lijkt me wel handigquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik vroeg me af of jullie zoiets al eens hebben gezien:
Bij mijn bank hier in Bariloche heb je 2 geldautomaten binnen, maarrrr... er is er ook eentje buiten, waar je met de auto langs kan rijden! Raampje open en pinnen maar! Erg geestig, soort McDrive maar dan om geld te pinnen.
Verder niet belangrijk, maar ik vergat het steeds te melden.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
Ik vergeet het steeds, maar ik vroeg me af of jullie zoiets al eens hebben gezien:
Bij mijn bank hier in Bariloche heb je 2 geldautomaten binnen, maarrrr... er is er ook eentje buiten, waar je met de auto langs kan rijden! Raampje open en pinnen maar! Erg geestig, soort McDrive maar dan om geld te pinnen.
Same here inderdaad, ben er intussen aan gewend en gelukkig nooit mijn pas vergeten. Maar het gebeurt best regelmatig dat mensen wél hun pas vergeten. Zelf al 2x achter iemand aangerend. Tja, kan ook hun rekening leegplukken, maar dat is zo a-sociaalquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Die zijn er ook in de VS. Waarbij je niet moet vergeten dat je in de VS eerst je geld krijgt, dan de vraag of je nog een andere transactie wil doen en dan pas je pas terug krijgt.
mooie foto's maar euh....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik heb mijn foto's van Turkmenistan online gezet.
De foto's van Oezbekistan, Kazachstan en Kyrgizië zullen ergens binnen nu en enkele weken volgen.
Aanwijzingen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 22:51 schreef flipsen het volgende:
Maar On Topic: wie is die Halcon nou? Ook niet meer teruggezien, terwijl ik nog wel een heel topic aan hem heb gewijd hier
Lijkt me erg handig voor overvallers vooral.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:39 schreef flipsen het volgende:
4 lettergrepen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aanwijzingen:
- Het post in POL en over financiële kwesties
- Het kickt topics over emigratie en immigratie
- Het vraagt om goedkope tickets in Zuid Amerika
- Halcon is iets op de Fillippijen waar de in de UI afgebeelde vogels voorkomen
Volgens mij dreig je de verkeerde kant op te denken....quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aanwijzingen:
- Het post in POL en over financiële kwesties
- Het kickt topics over emigratie en immigratie
- Het vraagt om goedkope tickets in Zuid Amerika
- Halcon is iets op de Fillippijen waar de in de UI afgebeelde vogels voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |