Ja, is heel leuk. Eten was ookquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:35 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Lekker gegeten? Ik zal de site even doorspelen aan vrienden
en op welke site heb jij geboekt dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat ligt er aan via welke site en op welke dag je boekt. Ik vlieg op de heenreis om 11.55 vanaf Schiphol en heb twee uurtjes overstaptijd op Helsinki. De tarieven en vluchten die ik eerder tegenkwam, waren inderdaad met een hele lange overstap.
Bij het kinderdagverblijf slapen de kinderen buiten en pas als het kouder dan -15 is, mogen ze binnen slapen...quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ligt sterk aan wat je gewend bentAls mijn kindjes in de zomer in Nederland in een subtropisch zwembad zwemmen, hebben ze binnen 10 minuten blauwe lipjes
![]()
Vanavond stond de aircon boven een graad te laag, en dat vond ik al koud. Het was er 25 graden.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:01 schreef Fogel het volgende:
Bij het kinderdagverblijf slapen de kinderen buiten en pas als het kouder dan -15 is, mogen ze binnen slapen...
Cultuurverschil
yepquote:Op zaterdag 8 november 2008 10:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Daarvoor, waarschijnlijk![]()
Was je nu toch maar naar IJsland gegaan, had je je winterjas aangekund
Na het vergelijken van kayak, atp, JAL, cheaptickets, vluchtzoeker en vliegtarieven en het onderzoeken van de mogelijkheid om via een niet nader te noemen Argentijnse reisonderneming te boeken, bleek vluchtzoeker het goedkoopst voor de vlucht die ik wilde.quote:
Ik heb niets gehoord anders... Bij Argentinie Online dan?quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:51 schreef DutchTrain het volgende:
...via een niet nader te noemen Argentijnse reisonderneming te boeken...
Dat was mijn kritiek ook. Ik dacht dat ze net zo'n soort reis ging maken als vorig jaar, maar elke keer dat ik tot nu toe kijk zie ik alleen maar Israel ipv. elke week een stukje verder gevorderd te zijn in de reisquote:Op zondag 9 november 2008 19:06 schreef k_man het volgende:
Al begint drie afleveringen Israel me wel de keel uit te hangen. Hup, naar het volgende land Floor!
Ze vroeg zich af of je Israel nu goedbeschouwd kon aanprijzen als vakantieland, hoe je als buitenstaander/reiziger zou kunnen omgaan met de Israelisch/Palestijnse kwestie. Dat soort dingen. Vond het wel een boeiend gesprek.quote:
Ik zie nu dat m'n bericht niet verstuurd isquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:30 schreef flipsen het volgende:
Ik heb niets gehoord anders... Bij Argentinie Online dan?
Klopt, is nog in de experimentele fasequote:Op dinsdag 11 november 2008 00:57 schreef DutchTrain het volgende:
En op je website kon ik geen boekingsmodule vinden
En ik heb getest met een boeking. Laat je weten of het goed is gegaan met je commissie?quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Klopt, is nog in de experimentele fase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |