Herkenbaar ja, hier in Manilla, komt ook eerst het geld en pas daarna je pas terug (en het bonnetje). Er is hier bij HSBC een pinhal om het maar even zo uit te drukken. Een zaal met zeker een stuk of 25 pinautomaten. En op payday (de 15e en 31e) zijn ze allemaal bezet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]Die zijn er ook in de VS. Waarbij je niet moet vergeten dat je in de VS eerst je geld krijgt, dan de vraag of je nog een andere transactie wil doen en dan pas je pas terug krijgt.
Jup, hier ook. Of geld op je rekening storten natuurlijk. Mensen zullen hier wel denken dat ik gek ben. Sta ik eerst als een bezetene geld uit die automaat te trekken, om het vervolgens weer terug te stortenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens kan je hier bij de pinautomaten ook je rekeningen betalen.
Hee wat grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 09:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Herkenbaar ja, hier in Manilla, komt ook eerst het geld en pas daarna je pas terug (en het bonnetje). Er is hier bij HSBC een pinhal om het maar even zo uit te drukken. Een zaal met zeker een stuk of 25 pinautomaten. En op payday (de 15e en 31e) zijn ze allemaal bezet.
Overigens kan je hier bij de pinautomaten ook je rekeningen betalen.
Hotel was helemaal vol. Wat ook de reden is dat ik al 4 dagen in de suite bivakkeer. Niet dat dat zou zoveel voorstelt in Tamale (de snelstgroeiende stad van West-Afrikaquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 00:23 schreef Vogue het volgende:
Gaat lekker Hik, klinkt gevaarlijk. Ik hoop dat de airco ver van je bed verwijderd was. Konden ze je geen andere kamer geven? Liever dat dan dat je uren midden in de nacht wakker bent vanwege gepruts aan de airco.
Is standaard, en als je niet online inchecked krijg je een sms waar je 'ja' op kan antwoorden als je op die vlucht wil inchecken. Mijn annulering scheelt ze weer een no-showquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:17 schreef Gaoxing het volgende:
Toch wel aardig van de SAS, dat ze je even waarschuwen
Nooit van gehoord. Ziet er ook niet erg betrouwbaar uit.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb overigens mijn vlucht naar Barcelona via Típica Reizen besteld. Goede persoonlijke service daar. En nee, dat is geen grap!
quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb overigens mijn vlucht naar Barcelona via Típica Reizen besteld. Goede persoonlijke service daar. En nee, dat is geen grap!
Toevallig vandaag weer een beoordelingsformulier retour... Valt wel mee kennelijk met die onbetrouwbaarheid. En via mond-op-mond reclame geboekt, dus ook steeds bekenderquote:Beoordelingsformulier Típica Reizen
Geef een cijfer van 1 (uitermate slecht) tot 10 (uitstekend) voor onderstaande punten, waarbij eventueel commentaar erg wordt gewaardeerd!
• Jullie algemene indruk van jullie reis 10
• De service van Típica Reizen 10
• De prijs/kwaliteit verhouding van jullie reis 10
o De hotels waar jullie hebben overnacht, gelet op prijs/kwaliteit, service, vriendelijkheid personeel, ligging, eventuele overlast etc. 10
• Hoe zijn jullie bij Típica Reizen terechtgekomen?
0 Via Google
0 Via een gesponsorde koppeling op Google
0 Via argentinie.startpagina.nl
0 Via patagonie.startpagina.nl
0 Via een advertentie in een blad/krant, namelijk
X Via mond-op-mond reclame
0 Via de Vakantiebeurs 2007 in Rotterdam
0 Anders, namelijk...
• Zouden jullie andere mensen aanraden bij Típica Reizen te boeken? JA
• Eventuele extra opmerkingen
Mond-op-mond doe je iets andersquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:08 schreef flipsen het volgende:
En via mond-op-mond reclame geboekt, dus ook steeds bekender
Crosspost, Fogel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:33 schreef Fogel het volgende:
"Hier komt de winter"!
Vanaf nu: Nachtvorst, sneeuw op plekken over 300m boven de zeespiegel, natte sneeuw of regen op lager gelegen plekken, storm, heerlijk!
In 't Frans gaat dat zelfs van mond tot oor; die reclame dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:34 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Mond-op-mond doe je iets anders. Reclame gaat van mond-tot-mond
Goh, je meent hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:38 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Crosspost, Fogel.![]()
Goedenavond mensen.
Ik ben zo moe dat jullie het me maar niet kwalijk moeten nemen als ik zo ongemerkt Franse woorden in m'n zinnen ga gooien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |