Ja, er ging even iets mis met de codequote:
Ja, nog 3 man om zo om 22.45 te spelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en resetten die scores (play create share) ook de hele tijd bij jullie?
In tegenstelling tot de OP van het algemene PS3 topic is er voor dit topic geen wiki. Daar alleen een mod toegang heeft tot de "brondcode" van posts had ik geen andere keus dan gebruik te maken van de quote functie. Nadeel van de quote functie is alleen dat images als een link meegenomen worden. Ik heb het geprobeerd zelf aan te passen, maar het is echt een hel om al die imagetags weer juist te zetten. Voor een mod is het een kwestie van copy-paste werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef R_B het volgende:
@kremers zou je zelf de op niet herstellen.
Waarom moet een mod dat doen, jij hebt hem verziekt
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbijquote:
dan prak ik 'r voor de grap wel een sticker overheenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbij
Daar kost hij ¤70quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbij
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die zin hebben om nu wat te spelen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe als je online komt.
Vandaag nog...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe als je online komt.
Ik heb hier world class schetsen liggen voor de retail versie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb ga je ooit nog levels maken of niet? Ik zie je er niet voor aan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kut, internet op de ps3 doet het niet meer.
Ligt aan het kabeltje waarschijnlijk.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
iemand het OPM al gespot met Kratos code?
Ik heb winkels waar ze dat blad verkopen, maar dat is met fifa op de voorkant en geen code van LBP te bekennen.
I know, ze liggen naast elkaar bij de Akoquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:46 schreef KoosyNL het volgende:
De OPM met de kratos code is alleen de UK versie. Dus NIET de nederlandse versie
Thanks!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:29 schreef Misanthropist het volgende:
http://www.littlebigplane(...)et+Soundtrack?t=anon
En dan dus de november versie he.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
I know, ze liggen naast elkaar bij de Ako
vandaag was voor mij de tweede keerquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef KoosyNL het volgende:
Shit, net een savegame fout gehad... alles weg. Gelukkig nog netwat rotzooi gepubliceerdGelukkig is de beta morgen afgelopen
Ik zit in t begin al vastquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb net nog even een level gemaakt met mn vriendin![]()
Het is een zoetsappig geheel geworden getiteld: SackLove
Check het nog ff uit als je zin hebt
Je heb sowieso nog maar 2 uur ongeveer, is dan toch niet echt nodig meer lijjkt mequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
Die Tutorials lopen bij mij keer op keer vast, ik MOET ze gedaan hebben voor ik een level mag maken...
hahaha, ik werkte m de andere kant opquote:Op zondag 12 oktober 2008 22:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat PAARSE hartje in het grote PAARSE gat gooien?
Net cijfer... Al had de game natuurlijk een 10 verdientquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer 9/10:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=259015&page=1
Als je de review leest, dan lees je dat ze wat control issues hebben en het level designen, waar de hele game om draaid, te moeilijk vinden. Als zoiets primairs als besturing niet helemaal flawless is, dan verdient een game geen 10 imho.quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Net cijfer... Al had de game natuurlijk een 10 verdient
Ik ben het volledig met je eens. Soms voelen de controls niet helemaal goed aan. Toch heeft het ook gewoon met skills te maken. Het precieze springen is niet zo heel erg moeilijk, alleen komt het met ervaring. Zo had ik een level gemaakt in de beta waar je op verschillende platformen moest springen. Ikzelf had hier helemaal geen moeite mee, maar andere mensen wel. Die vielen er steeds van af. In het vervolg maak ik mn levels wat toegankelijker door het eerst mijn vriendin te laten spelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:25 schreef Webby het volgende:
[..]
Als je de review leest, dan lees je dat ze wat control issues hebben en het level designen, waar de hele game om draaid, te moeilijk vinden. Als zoiets primairs als besturing niet helemaal flawless is, dan verdient een game geen 10 imho.
Ik heb bijvoorbeeld een stukje gehad waar een cactus stond in de achterste dimensie en daarvoor lagen spikes. Hier kan je overheen springen, alleen als je te hoog spring dan besluit hij in de cactus te gaan staan op zo'n plek dat je alleen weer een dimensie omlaag kan, waar die spikes dus liggen. Hij gaat namelijk automagisch naar een andere dimensie als je springt en hij komt een hoger stuk tegen in een andere dimensie. Wat zo een simpel sprongetje moet zijn in het begin van een level over wat spikes, veranderd ineens in een levenskostende uitdaging wat helemaal niet de bedoeling is.
Tevens is de meegeleverde content wat karig, ja ja, het is een 'leveldesign game', maar dat verkoopt natuurlijk niet. Hier is een game die half af is, maak nu je eigen content maar voor je kan spelen. Je wilt direct spelen.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Kremers het volgende:
Er zitten toch 50 levels gemaakt door MM zelf in de final? Lijkt mij vrij behoorlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Webby het volgende:
[..]In de beta zaten er vier, dus dat is nog steeds meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik die levels meer gebruiken als een soort inspiratie voor mijn eigen creaties en om de nodige goodies te verkrijgen
Dus dat boeit mij niet zo heel erg veel.
quote:Closing Comments
As you can see, I had a ton to say in this review, but that's because there's a ton to this game. LittleBigPlanet is a massive game, one that is essentially two parts intertwined so well that they're practically inseparable. Media Molecule has created a brilliant platformer, and then given you the tools to recreate the whole thing over again, or better yet, to create your own ideas from scratch. It's not perfect - the controls could be tighter, automatically shifting between planes can be problematic, the editor isn't quite as robust as you might hope - but what's there is nothing short of astounding. If you own a PlayStation 3, you cannot miss this. If you don't have a PS3 yet, this is the reason to get one.
6 pagina's maar liefst.quote:10 Presentation
The way that everything is intertwined and flows and works together is perfect. The tagging system needs to be fixed, but that's it.
9.5 Graphics
Pixar would be proud. The visuals are cute, clean, stylistic and simply beautiful, while the art direction is absolutely top-notch.
9.5 Sound
The soundtrack is as perfect as it gets. On the editor side, there could be more specific samples, but you won't be counting while playing the Story mode.
9.5 Gameplay
The controls could be a tad tighter and the plane-shifting stuff needs works, but the overall package design is simply phenominal. The editor is amazing given that it's on a console.
9.5 Lasting Appeal
There's a ton to keep you coming back to the Story levels, but the user-created content will give LBP life for a long, long, long time.
9.5
Incredible OVERALL
(out of 10 / not an average)
Had ik dus ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zat laatst bij Puddled in zijn pod, en die van hem zat helemaal onder de rode bloemen![]()
En wat leuker was, hij wist niet meer hoe hij ze moest verwijderen
quote:
Alleen de levels die je hebt gepubliceerd zullen bewaard blijven. Voor de rest mag je opnieuw beginnen met verzamelen en dus ook met de tutorials en levels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zo snel met je hoofd bewegen?
En trouwens nog een vraag. Als ik die beta op me ps3 laat staan en ik uiteindelijk het spel koop, zulen dan de dingen die ik verzameld heb overgezet worden? Of moet je sowieso gewoon opnieuw beginnen?
lees dit topic en het vorige topic eens door zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:00 schreef Slomy het volgende:
Maar even een tvp. Tijden geleden over de game gelezen, maar daarna niet meer echt in de gaten gehouden.
Zojuist de review van IGN gelezen en dat maakt mij toch erg benieuwd. Nou las ik iets over een Sackboy Kratos code, iemand daar wat meer info over?
Als hier die code bijzit, stuur me dan maar een pm!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef delano.888 het volgende:
PS moet iemand een OPM UK kopen? Heb er perongelijk 2 gereserveerd en allebei gekregen
ben ik ook in geïnteresseerd, waar heb je ze besteld/gereserveerd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef delano.888 het volgende:
PS moet iemand een OPM UK kopen? Heb er perongelijk 2 gereserveerd en allebei gekregen
20 incl. verzenden, heb je vanavond het geld nog op je rekening staan. PM maar ff.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nou geen dealer gaan spelen ofzo hoorMaar ik heb dus een extra UPM UK met kratos code, moet hem nog ophalen voor 14,95. maar wie hem wil doet maar een mooi bod, want ik heb nu al 4 mensen die hem willen
Maak nog winst ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
20 incl. verzenden, heb je vanavond het geld nog op je rekening staan. PM maar ff.
ik heb deze week echt geen tijd om langs de tijdschriftenboer te gaan, ze zijn iig niet voor 7:00 uur en na 22:00 uur openquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte voor een code
Je kunt Kratos toch ook wel zelf maken in het spel? Of hem er i.i.g. goed op laten lijken? Voor ¤20 heb je één of twee PSN games.
Die versie van de OPM is wel ook weer cool he, de officiele review enz, dat hele blad gaat ongeveer over LBPquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte voor een code
Je kunt Kratos toch ook wel zelf maken in het spel? Of hem er i.i.g. goed op laten lijken? Voor ¤20 heb je één of twee PSN games.
En daarbij, geen enkele winkel heeft hem standaard in de schappen liggen, en bestellen kan al lang niet meer...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb deze week echt geen tijd om langs de tijdschriftenboer te gaan, ze zijn iig niet voor 7:00 uur en na 22:00 uur open
Okéquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die versie van de OPM is wel ook weer cool he, de officiele review enz, dat hele blad gaat ongeveer over LBP![]()
[ afbeelding ]
[..]
En daarbij, geen enkele winkel heeft hem standaard in de schappen liggen, en bestellen kan al lang niet meer...
OJA, over die zogenaamde eerste 50 die lid worden, die krijgen een echt stoffen poppetje, maar wie wil dat nou![]()
Truequote:You'll look for inspiration for levels, mechanical dilemmas or puzzles in every corner of your life. And in your sleep. It will take over your conversations with fellow players. You will become obsessed. You have been warned.
Ik heb een de code op een los blaadje staan, die ongeveer in het midden zat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef zedonite het volgende:
Waar staat die code in dat blad? Op pagina 04 staat [see inserted voucher], maar kan niets vinden...
Me toquote:
quote:THE BOTTOM LINE: It's one of the most amazing and interesting gaming experiences ever designed. It's a sandbox, it's a playground, it's a set of creation tools powerful enough to fulfill your dreams-it's all those things and more. Seriously, if you own a PS3, you have to experience this game; heck, even if you don't own a PS3, go find someone who does and beg them to let you play. It's something you truly have to experience for yourself and I dare you, I triple purple dog dare you, to try and not enjoy yourself. I promise you won't be able to resist the urge to smile.
And go ahead Sony fanboys, start crowing to the Xbox 360 fanboys and the Wii fanboys because you just got one of the most original games ever and it's exclusive to your platform. Yeah, yeah, yeah, scoreboard, right? Now, stop talking about it and just go play it already. Geez.
9.7quote:Despite some minor missteps, LittleBigPlanet is an absolute triumph of imagination and creativity. Its core conceits of accessibility and social play make its already ample charms even more endearing, producing a game that’s at once familiar and quite unlike anything that’s come before. It’s a celebration of inspiration and human interaction and a hugely welcome, utterly invigorating experience among usual roster of nihilistic shooters jostling for shelf space this Christmas. It’s like Bagpuss and LEGO and nostalgia met at the pub and invited everyone along – and if the big grins and warm fuzzy feelings around the office are anything to go by every time we turn it on, LittleBigPlanet deserves all the recognition it can get.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
And go ahead Sony fanboys, start crowing to the Xbox 360 fanboys and the Wii fanboys because you just got one of the most original games ever and it's exclusive to your platform. Yeah, yeah, yeah, scoreboard, right? Now, stop talking about it and just go play it already. Geez.
Het stomme was dat ik ze zelf niet had gemaakt; ik was dus eventjes naar de wc....quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zat laatst bij Puddled in zijn pod, en die van hem zat helemaal onder de rode bloemen![]()
En wat leuker was, hij wist niet meer hoe hij ze moest verwijderen
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:45 schreef Agiath het volgende:
Pre-Ordered
Bij videogamesplus, hoelang duren die meestal?
quote:Question : How long and how much is shipping costs?
All Items are shipped via airmail and usually ship out 6 to 48hrs after order is received unless its a preorder item than it will be shipped day of release. Arrival time should be anywhere from 1 to 14 business days. Postal delays can increase delivery times. If you occur longer shipping times contact your local post offices and customs offices.
USA & International shipping rates are $6.99 cdn per game title (ie PS2 videogame title) which is equivalent to $5.75us , 3.05GBP , 4.46Euro this rates changes according to the exchange rate on the day you purchase your item. Larger Items such as consoles and controllers, and PC Games have higher shipping costs due to their weight. Please proceed to checkout to see the shipping costs.
Canadian Shipping rates for a regular software item (ie PS2 videogame title) is $2.99 cdn anywhere in Canada. Higher weighing items are a little more you can see the exact cost before completing checkout.
Courier shipping is also available via DHL Express. Please contact Customer Service at customerservice@videogamesplus.ca for a quote on shipping to your location.
Oh? Bron?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:26 schreef morm het volgende:
Nou Cyb... dat wordt dan US PSN-cards aanschaffen voor de DLC.
Die is vast voor de NTSC-versie alleen uit de US-store te downloaden.
Lang leve VGP, LBP daar besteld en ook Saints Row 2, die ik netjes gisteren voor de release binnen had.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Kremers het volgende:
Ik heb nog steeds geen mailtje van VGP.ca ontvangen... Ik heb mijn order afgezegd omdat ik de EU versie prefereer.
Lekker handig dat je niet zelf je bestellingen kunt wijzigen, maar dat je een mailtje moet sturen naar die gasten....
Volgens mij is dat niet waar aangezien ik er nog nooit iets over heb gehoord. De rest van de games zijn ook allemaal regio-vrij, dus Sony zal gek zijn de DLC wel ineens regio-gebonden te makenquote:
Ik had eerst ook 1 besteld, maar had ze gemaild of ik hem dan met de release binnenhad. Toen reageerden ze met dat ze dat spel pas op de dag van de release kunnen versturen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Lang leve VGP, LBP daar besteld en ook Saints Row 2, die ik netjes gisteren voor de release binnen had.![]()
Ik gok dat LBP ook ruim op tijd word verstuurd door VGP
Het expansie pack van COD 4 was toch ook regio gebonden? Net als dat van WarHawk?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:39 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar aangezien ik er nog nooit iets over heb gehoord. De rest van de games zijn ook allemaal regio-vrij, dus Sony zal gek zijn de DLC wel ineens regio-gebonden te maken![]()
Binnen hoeveel dagen had jij een reactie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:48 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik had eerst ook 1 besteld, maar had ze gemaild of ik hem dan met de release binnenhad. Toen reageerden ze met dat ze dat spel pas op de dag van de release kunnen versturen.
Hmmm, ik heb ze twee en een half dag geleden een mail gestuurd om mijn pre-order te cancelen, maar nog steeds niets vernomen... A.s. dinsdag zal hij wel verstuurd gaan worden.quote:
Ik had mijn pre-order juist gecancelled omdat ze pas op de dag van de release zelf gingen opsturen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb ze twee en een half dag geleden een mail gestuurd om mijn pre-order te cancelen, maar nog steeds niets vernomen... A.s. dinsdag zal hij wel verstuurd gaan worden.
Als ik vnavond nog niets heb, stuur ik er voor de zekerheid nog maar een mailtje achteraan.
Dan heb je hem maar een paar dagen na de NL release, daar spellen in het N.A. gebied altijd op dinsdag uitkomen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ik had mijn pre-order juist gecancelled omdat ze pas op de dag van de release zelf gingen opsturen.
Nieuwe sackboy kostuums i.i.g., nl. Solid Snake en die van FF. Die komen later, en gaan waarschijnlijk ook geld kosten.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef R_B het volgende:
Ik vraag me af, wat zou nou DL content voor LBP kunnen zijn?
Nieuwe levels, nieuwe sackboy? Of een nieuwe gamemode?
misschien dat je in plaats van een katoenen of wollen huid een leren sackboy-huid kunt krijgenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef R_B het volgende:
Ik vraag me af, wat zou nou DL content voor LBP kunnen zijn?
Nieuwe levels, nieuwe sackboy? Of een nieuwe gamemode?
Een samenvoeging van de minpunten van de negen reviews?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:43 schreef Misanthropist het volgende:
http://www.joystiq.com/2008/10/15/nega-review-littlebigplanet/
Yepquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een samenvoeging van de minpunten van de negen reviews?
1. Nee er is geen demo en er komt geen demo. Je hebt de BETA gekte al gemist in ieder gevalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Yuin het volgende:
Dit spel komt me eigenlijk net pas onder de ogen. Lijkt me enorm gaaf spel, maar paar vraagjes.
1. Demo al te downloaden van playstationstore?
2. Je speelt dit spel met meerdere mensen? Of hoe moet ik het me voorstellen, single player maar de rest via internet?
3. Is het nodig om dit spel te pre-orderen? Ik denk persoonlijk niet dat het echt enorm storm gaat lopen zoals bij gta4...
GTA 4 liep storm?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Yuin het volgende:
Dit spel komt me eigenlijk net pas onder de ogen. Lijkt me enorm gaaf spel, maar paar vraagjes.
1. Demo al te downloaden van playstationstore?
2. Je speelt dit spel met meerdere mensen? Of hoe moet ik het me voorstellen, single player maar de rest via internet?
3. Is het nodig om dit spel te pre-orderen? Ik denk persoonlijk niet dat het echt enorm storm gaat lopen zoals bij gta4...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef R_B het volgende:
Fruitig volgende keer weer online
Dan kanik je pod verzieken
Op release-dag heb ik alle winkels in vlaardingen gehad en verschillende in Rotterdam, en die waren allemaal uitverkocht. De meeste om 9uur 's ochtends al.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
GTA 4 liep storm?
Hij was bij mij in de buurt nog nooit uitverkocht geweest.
Of je moet webshops bedoelen die er maar 10 op voorraad hebben
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured![]()
Haha, dus je zou het ook doen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:56 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das wel het laatste waar ik aan denk als ik aan LBP denk
als het met lekkere wijven in plaats van hooguit latex sackpersons is okquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef disjfa het volgende:
Rakotto zit nog in de ontkenningsfase en reageert een beetje banaal als het over sex gaat
Maagoed, ik zit te wachten op de penismonsters en de bungelborstenlevelsDat zijn pas levels natuurlijk. Als dat ge "maak mario na" is toch niet leuk meer na 2 weken. Sex blijft altijd leuk
![]()
Ik vraag mij af of dit wel toegestaan is. Tijdens de tutorials hoor je die Stepen Fry ook de hele tijd zeggen dat "naughtiness" bestraft zal wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef KoosyNL het volgende:
Die levels zullen tegen gehouden worden bij het groots versprijden dacht ik. Maar als je levels kan doorsturen van ps3 naar ps3 dan kan je dat zonder de grote kanalen denk ik wel gemakkelijk bij iedereen krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dit wel toegestaan is. Tijdens de tutorials hoor je die Stepen Fry ook de hele tijd zeggen dat "naughtiness" bestraft zal worden
En ik had er 2 (in 1 OPM)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef linebear het volgende:
Gisteren daar ook wat over gelezen dat het niet toegestaan was.... In de OPM inderdaad, waar geen code bij zat
Ja daag, die ga ik echt wel keiduur verkopen over een paar maandenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:49 schreef linebear het volgende:
[..]
Oh, mag ik die hebben van je !?
Iiiieuw. Sex is vies!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef disjfa het volgende:
Rakotto zit nog in de ontkenningsfase en reageert een beetje banaal als het over sex gaat
Maagoed, ik zit te wachten op de penismonsters en de bungelborstenlevelsDat zijn pas levels natuurlijk. Als dat ge "maak mario na" is toch niet leuk meer na 2 weken. Sex blijft altijd leuk
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006227567/index.html 69,99 bij bolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:53 schreef Ericjuh het volgende:
Ik zie in dit topic maar weinig linkjes naar sites. Ik denk dat in de winkel de game over 60 euro is, dus heb even lopen zoeken. De makkelijkste link die ik vond is play.com :
http://www.play.com/Games(...)-Planet/Product.html
55 euro.
Ik zag nog ergens een link naar videogamesplus, maar ik weet niet wat voor site dat is.
Kan ik overigens gewoon de game pre-orderen bij play.com? of zit daar een regio code aan gebonden?
Was het niet zo dat bij COD4 dat pas bevestigd werd toen de content pas uitkwam? Sony is altijd een betje vaag met dit soort dingen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet een bevestiging hebben dat DLC regiogebonden is damnit.
videogamersplus is toch ook andere versie? ik las dat je dan geen toegang kreeg op europese servers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Mindstate het volgende:
GC Shop = 65 euro, heb je hem bij de release
VideogamesPlus.ca is het goedkoopst, moet je misschien wel wat langer wachten
Wat een kneus ben je dan btw met die LBP Sex
Mijn eravring met pl.acom leert dat het tot 3 weken kan duren eerdat je het spel hebt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
videogamersplus is toch ook andere versie? ik las dat je dan geen toegang kreeg op europese servers.
ik vind verschil tussen 55 euro (play.com) en 69 euro (bol.com + verzendkosten) behoorlijk wat. Ik denk niet dat de game bij Mediamarkt goedkoper is dan 55 euro.
Maar play.com geeft geen problemen?
Ook lachuh om die gele stickers over haar en jou heen te plakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Mn vriendin was boos omdat je haar creaties zat te verkutten
![]()
![]()
Dat valt ook nog wel mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Mindstate het volgende:
GC Shop = 65 euro, heb je hem bij de release
VideogamesPlus.ca is het goedkoopst, moet je misschien wel wat langer wachten
Wat een kneus ben je dan btw met die LBP Sex
Heb het gevraagd op het Amerikaanse PS3 forum:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet een bevestiging hebben dat DLC regiogebonden is damnit.
Pfff lekker bezig Sony...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:47 schreef DretoX het volgende:
[..]
Heb het gevraagd op het Amerikaanse PS3 forum:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=confrontation&message.id=506648#M506648
Wil je ook SOCOM hebben?
Waarom haal je dan niet gewoon bij de intertoys voor 65? Denk ook niet dat hij daar snel uitverkocht is..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:39 schreef Mindstate het volgende:
Precies ja, ik pak dan ook gewoon gcshop voor iets van 67 incl
ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Hier nog een Kratos code:
NOTGO-NNATE-LLYOU
Iemand had niet door dat hij hem postte, als iemand hem eerder gebruikt dan de officiele gebruiker, is het mooi meegenomen nietwaar, gemeen ben ik he
Niet voor jou he, alleen als je er geen in je OPM had zitten danquote:
ow fuck, wat ben ik toch een idiootquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef robbolo het volgende:
er staat not gonna tell you... Of hap ik nou heeeeeeeel erg
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?quote:post. just ordered it yesterday. email said
Dear Valued Customer,
Thank you for your recent order of Little Big Planet. As part of your reservation you can download the God of War costume theme pack which includes Medussa, Minotaur and Kratos! Upon receiving the game, follow these instructions to download your costumes.
1. Open an account on the PLAYSTATION Network (or use an existing account) on your PS3.
2. From the PLAYSTATION Network icon on the Xross Media Bar, select 'Account Management'.
3. Enter 'Transaction Management'.
4. Select 'Redeem PLAYSTATION Network Card or Promotion Code'.
5. Enter the promotion code listed below. Please note that the promotion code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.
Once the promotion code has been entered correctly click continue. Once you accept the terms you will be taken to the download screen.
Your Unique Code: NOTGO-NNATE-LLYOU
Thank you,
GameStop Customer Service
now just to wait for my ps3 to get here in a couple days...
Volgens mij wel ja. Althans zo werd het ook in een filmpje aangeprezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ow fuck, wat ben ik toch een idioot
[..]
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?![]()
Maar op mijn code briefje staat niks over de 2 andere, alleen Kratos..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Althans zo werd het ook in een filmpje aangeprezen.
Nee, bij de code van OPM krijg je alleen de Kratos outfit. Ik heb hem trouwens al gewoon ingevoerd hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?![]()
Ow, het scheen dat de codes het pas vanaf de release doen, net als de online servers...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee, bij de code van OPM krijg je alleen de Kratos outfit. Ik heb hem trouwens al gewoon ingevoerd hoor
Ik heb de mijne vorige week ofzo al ingevoerd en kon hem gewoon downloaden hoor...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow, het scheen dat de codes het pas vanaf de release doen, net als de online servers...
maar je moet 'm nog wel installeren begrijp ik?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vorige week ofzo al ingevoerd en kon hem gewoon downloaden hoor...
Ik heb volgens mij nog nooit DLC hoeven te installeren, downloaden is gewoon voldoende om het in het spel te laten verschijnen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar je moet 'm nog wel installeren begrijp ik?
nee true, maar misschien kwam dat doordat ik nooit DLC van een game gedownload heb die ik nog niet in mijn bezit hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:03 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit DLC hoeven te installeren, downloaden is gewoon voldoende om het in het spel te laten verschijnen...
VEt!! Nu nog wachten op de eerste MasterSackquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Sackario says hi!
[ afbeelding ]
& LittleBigNinjaGaiden!!111!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee nog ff, dan kunnen we binnenkort ook genieten van PikaSack?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:55 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
VEt!! Nu nog wachten op de eerste MasterSack
UK release uitgesteld?quote:We have been informed that the release date of Little Big Planet (PS3) (Catalog Number: SY98853), which you have on order with us, has been changed to 31 October 2008.
Kan ik mij haast niet voorstellen, het zou ook kunnen zijn dat zij het spel later krijgen. Er zijn nogal wat webshops en gewone winkels die van voorraad bedient moeten worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef Misanthropist het volgende:
maat van me bestelt net LBP bij 101CD en krijgt een mailtje met de volgende zin:
[..]
UK release uitgesteld?
Meerdere winkels in de UK melden dit als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef Misanthropist het volgende:
maat van me bestelt net LBP bij 101CD en krijgt een mailtje met de volgende zin:
[..]
UK release uitgesteld?
Amazon.co.uk, waar ik hem besteld heb, vermeldt nog steeds de 24e. Zij zijn toch wel vaak de eersten die het aanpassen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meerdere winkels in de UK melden dit als ik het zo zie.
Leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Amazon.co.uk, waar ik hem besteld heb, vermeldt nog steeds de 24e. Zij zijn toch wel vaak de eersten die het aanpassen.
Ik heb nog hoop
edit:
Ook een idee voor een LBP level
http://66.102.9.104/search?q=cache:BuPMgf6T4UIJ:community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message%3Fboard.id%3D611%26message.id%3D8388+%22tapha+Niang%22+quran&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dkquote:To: Sony Computer Entertainment & Media Molecule
While playing your latest game, "LittleBigPlanet" in the first level of the third world in the game (titled "Swinging Safari":smileywink:, I have noticed something strange in the lyrics of the music track of the level. When I listened carefully, I was surprised to hear some very familiar Arabic words from the Quran. You can listen to part of the track here:
http://mt14.quickshareit.com/share/preview/soundclip22503c0.wav
The words are:
1- In the 18th second: "كل نفس ذائقة الموت" ("kollo nafsin tha'iqatol mawt", literally: 'Every soul shall have the taste of death').
2- Almost immediately after, in the 27th second: "كل من عليها فان" ("kollo man alaiha fan", literally: 'All that is on earth will perish').
I asked many of my friends online and offline and they heard the exact same thing that I heard easily when I played that part of the track. Certain Arabic hardcore gaming forums are already discussing this, so we decided to take action by emailing you before this spreads to mainstream attention.
We Muslims consider the mixing of music and words from our Holy Quran deeply offending. We hope you would remove that track from the game immediately via an online patch, and make sure that all future shipments of the game disk do not contain it.
We would also like to mention that this isn't the first time something like this happened in videogames. Nintendo's 1998 hit "Zelda: Ocarina of Time" contained a musical track with islamic phrases, but it was removed in later shipments of the game after Nintendo was contacted by Muslim organizations. Last year, Capcom's "Zack & Wiki" and Activision's "Call of Duty 4" also contained objectionable material offensive to Muslims that was spotted before the release of the final games, and both companies thankfully removed the content.
We hope you act immediately to avoid any confusion and unnecessary controversy, and we thank you for making such an amazing game.
Regards,
yasser
psn id : solid08
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=199611quote:Update: Looks like Zavvi is back-tracking a little. This just in.
Hello from zavvi,
We are emailing because you recently placed an order for LittleBigPlanet. You may have received an email informing you that the release date had changed to 4th November, unfortunately this was sent in error following an incorrect date feed.
We can confirm that LittleBigPlanet is still scheduled for release on 24th October. We would like to offer our apologies for any confusion or frustration caused.
Still nothing from Sony. Stay tuned.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://66.102.9.104/search?q=cache:BuPMgf6T4UIJ:community.eu.playstation.com/playstationeu/board/message%3Fboard.id%3D611%26message.id%3D8388+%22tapha+Niang%22+quran&hl=da&ct=clnk&cd=1&gl=dk
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=199611
Pfff
Dat staat er dan weer onder.. Echt om gek van te worden, maar als het goed is komt er vandaag dus wel duidelijkheid over.quote:Update 2: SCEE has told MCV that it will be issuing a statement shortly that is expected to confirm that LittleBigPlanet has been delayed in Europe.
MM wou een 0day patch doen maar dit is afgewezen door Sonyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Kremers het volgende:
!Qué idiotas¡
Nou ja, dan Far Cry 2 maar bestellen. En er is dus nog geen nieuwe releasedatum opgegeven.. Dus het zou zelf later dan 14november kunnn worden...
Eikels bij Sony en MM
Ja echt hoor waarom? Zelfs die moslims nemen genoegen met een patch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
MM wou een 0day patch doen maar dit is afgewezen door Sony
Official statement van MM staat op hun site:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja echt hoor waarom? Zelfs die moslims nemen genoegen met een patch.
Dit werkt toch averechts, nu komt er alleen maar meer aandacht voor het probleem. zoo slecht
Aldus MMquote:As some of you may have noticed, LBP has been slightly delayed in some territories. At MM we were as shocked and dismayed by this as anyone - shellshocked and gutted. We can’t wait for you all to get playing and creating!
We learnt yesterday that there is a lyric in one of the licensed tracks which some people may find offensive, and which slipped through the usual screening processes. Obviously MM and Sony together took this very seriously. LBP should be enjoyable by all. So within 12 hours of hearing about this issue involving a lyric (in Somalian, I believe!), we prepared an automatic day 0 patch and had a new disk image ready; however a decision was made within Sony that the right thing to do for quality and support of people with no on-line was to replace existing disks. They assure us that they are doing everything in their power to get things straightened out as fast as possible, and will announce dates soon.
Apologies to everyone excited to play the game and I can assure you that when it arrives, it will be worth the wait! We want everyone to be able to enjoy the game, and this tweak should help - we’re just gutted it couldn’t be sooner. MM continues to work hard to support the game too. We know that LBP will be something that you can enjoy for a long time to come, when all of this is forgotten and all that remains are thousands of incredible levels and creations to play, create and share.
[EDIT Sony are going to announce new dates and information re discs for each territory soon. We’ll keep you posted! The patch is ready from our side and I imagine it will go live at the same time as the game. More info when we get it. ]
Men houdt graag hun geloof apart van andere dingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:59 schreef Dreetje74 het volgende:
Las al dat het nummer een paar jaar oud is,..en zelfs word gezongen door een moslim.
Dus waarom dit nu pas tot problemen leid begrijp ik ook niet helemaal
Hahaha de rest van die random zooi ook. "There's the cheese thing I made"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef KoosyNL het volgende:
Zoals staat en recht zekerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Men houdt graag hun geloof apart van andere dingen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:25 schreef Mindstate het volgende:
Beetje jammer, had juist lekker vakantie.
Misschien toch maar de US-versie halen, of zit daar nou wel verschil in?
het persen van die schijfjes zijn echt de kosten niet en worden absoluut opgevangen door de winst die ze per schijfje maken. je bent met dergelijke aantallen als het veel is een euro of dollar per schijfje kwijt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:57 schreef Nudie het volgende:
wow, hoeveel miljoenen gaan er wel niet verloren met het eprsen van nieuwe BR discjes?
Bron graag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:47 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het persen van die schijfjes zijn echt de kosten niet en worden absoluut opgevangen door de winst die ze per schijfje maken. je bent met dergelijke aantallen als het veel is een euro of dollar per schijfje kwijt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:38 schreef Schimpie het volgende:
Wat een achterlijke onzin weer zeg.![]()
[ afbeelding ]
welk begrip? vind het eigenlijk ontzettend dom!quote:"We waarderen het enthousiasme omtrent de geanticipeerde titel en willen PlayStation fans bedanken voor hun support en begrip," aldus een woordvoerder.
Daar moest ik ook hartelijk om lachenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
welk begrip? vind het eigenlijk ontzettend dom!
hele dikke kans idd:quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:12 schreef Kremers het volgende:
Oké..., het kan dus nog een week later worden....
http://www.psonly.nl/nieu(...)_november_in_Europa/
quote:-------- Original Message --------
Subject: Changes affecting your order
Date: Mon, 20 Oct 2008 12:34:48 +0100
From:
To:
Dear ,
We have been informed that the release date of Little Big Planet (PS3) (Catalog Number: SY98853), which you have on order with us, has been changed to 07 November 2008.
This change does not affect your order in any way, we are just letting you know the new release date. You do not have to do anything, we will send the item to you as soon as it is available.
Kind regards,
Customer Services
*NOTE*: You can check your order at any time by logging on to your account at http://www.dvd.co.uk/account. Your username is your email address.
Or, if you have any other questions, check our FAQ at www.dvd.co.uk/faq
http://threespeech.com/bl(...)t-confirmed-by-scee/quote:SCEE has just sent us this statement on the new release date for LittleBigPlanet:
Sony Computer Entertainment Europe is pleased to confirm that LittleBigPlanet will start to appear in stores no later than the week commencing Monday 3rd November in the UK, Europe, Middle East, Australia and New Zealand, on a country by country basis. We appreciate all the enthusiasm surrounding this much anticipated title and we would like to thank PlayStation fans for their support and understanding.
Let us know your thoughts. As ever, we’ll keep you updated with any further developments…
zit nu de demo te spelen, vraag me alleen wel af hoe lang de game ècht leuk blijft. Begin dit demolevel best wel zat te worden namelijk, hoewel het een prima turn-based shooter isquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:54 schreef Schimpie het volgende:
Kunnen jullie mooi allemaal nog even Valkyria Chronicles kopen.
umm eigenlijk niet, ik ging puur voor Rock Band 2, dus dit was mooi meegenomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je zo trots was als een kind toen je lbp zag
Als je dan toch voor RB2 ging, mag ik dan voor nu LBP lenen en dan stuur ik je later mijn versie wel weer naar jou opquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef Ash het volgende:
[..]
umm eigenlijk niet, ik ging puur voor Rock Band 2, dus dit was mooi meegenomen
nah, dan krijg ik waarschijnlijk de non-islam versiequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als je dan toch voor RB2 ging, mag ik dan voor nu LBP lenen en dan stuur ik je later mijn versie wel weer naar jou op
Bij m'n lokale GameShopquote:
Dat het een stunt is, daar kan ik me misschien in vinden, maar het spel is al drie weken geleden ofzo gold gegaan, dus ze hadden tijd zat om hem te produceren...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef linebear het volgende:
heb ook een klein beetje het idee dat het een soort stunt is....Om te verbloemen dat het niet gelukt is om zoveel games te produceren....
Shooter?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
zit nu de demo te spelen, vraag me alleen wel af hoe lang de game ècht leuk blijft. Begin dit demolevel best wel zat te worden namelijk, hoewel het een prima turn-based shooter is
Heeft wel wat weg van Stratego
Het is een Tactische RPG, dat richten is eigenlijk alleen maar om de kans dat je raakt wat te verhogen, verder wordt de damage door een dobbelsteenachtig iets bepaalt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het is toch best schieten en richten wat de klok slaat of niet dan?
Ik neem aan dat je hem bij de Media Markt of andere grote ketens niet zult vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:14 schreef Ericjuh het volgende:
maar zoals ik begrijp is hij dus nu overal te koop?
Dat lijkt me erg stug. Delano had wel een code.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Fallen het volgende:
Okay, ik heb dus vandaag bij de AKO op het station de OPM UK gehaald... een beetje een impuls aankoop, maar goed. Blijkt dat de Kratos code er niet bij zit. Ik dus in de pauze net terug gegaan, andere open gemaakt door het personeel... ook geen code. Blijkt het alleen in de UK te zijn....
Lekker dan... alle andere stompzinnige UK-only dingen zitten er ook gewoon los bij... (kraskaart e.d.).
Ik hoorde btw wel vaker dat veel mensen er geen hadden of meer dan 1, ik had er 2, en Misanthropist had er via mij 1 gekocht en had ook 1 code.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg stug. Delano had wel een code.
Hey, ik weet het ook niet precies, maar dit was mijn ervaring... ik hoop voor je dat bij jouw bestelling er wel 1 in zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg stug. Delano had wel een code.
Ik had wel geluk zeg blijkbaarquote:
Heb je de custome al kunnen downloaden trouwens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoorde btw wel vaker dat veel mensen er geen hadden of meer dan 1, ik had er 2, en Misanthropist had er via mij 1 gekocht en had ook 1 code.
Ja ik heb Kratos al binnen dus niet regio gelockt, en zoiezo, opm UK is UK wat dezelfde regio is...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de custome al kunnen downloaden trouwens?
Heb via de 'Socom truukje' (zie PS3 topic) een code weten te bemachtigen maar vooralsnog herkend ie de code niet.Mag toch hopen dat de code niet regio stricted is...
Zou je voor me willen kijken of je nog een nummer met code kan scoren?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja ik heb Kratos al binnen dus niet regio gelockt, en zoiezo, opm UK is UK wat dezelfde regio is...
Ga morgen even langs de winkel waar ik hem toen gehaald had, ze hadden er toen nog 1, zal wel niet dat die er nog ligt, maar kijk wel even..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zou je voor me willen kijken of je nog een nummer met code kan scoren?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ga morgen even langs de winkel waar ik hem toen gehaald had, ze hadden er toen nog 1, zal wel niet dat die er nog ligt, maar kijk wel even..
Niet hier in het noorden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb mijn pre order van Socom maar gecancelled.. reviews zijn waardeloos.
Cybje heb je geen Ako in de buurt zitten?
Daar heb ik de mijne vandaan
Daar heb ik dus ook die OPM UK vandaan, maar die was code-loos... net als de 2e versie die ze in de winkel hebben opengemaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb mijn pre order van Socom maar gecancelled.. reviews zijn waardeloos.
Cybje heb je geen Ako in de buurt zitten?
Daar heb ik de mijne vandaan
Ik snap die hype ook niet helemaalquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:39 schreef merino het volgende:
Maar jongens, echt ook, 10 euro voor een Kratos costuum (als in de UK OPM kost 15 euro en de NL OPM kost 5 euro) vinden jullie dat nou echt waard?
Exact mijn gedachtenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:08 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik snap die hype ook niet helemaal
Dan nog val je dalijk niet op omdat iedereen ermee loopt.
Met stickers kan je jezelf veel persoonlijker maken
Bij die van mij zat gewoon een voucher.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook die OPM UK vandaan, maar die was code-loos... net als de 2e versie die ze in de winkel hebben opengemaakt.
Persoonlijk vind ik ¤15,- best wel veel voor alleen die code, maar ja... ik heb m'n geld ook weer terug.
Like duh...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 06:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bij die van mij zat gewoon een voucher.
Je moet wel het nieuwe nummer hebben, te herkennen aan een sackboy op de voorkant en iets in de trend van "exclusive Kratos Code inside"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |