als het met lekkere wijven in plaats van hooguit latex sackpersons is okquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef disjfa het volgende:
Rakotto zit nog in de ontkenningsfase en reageert een beetje banaal als het over sex gaat
Maagoed, ik zit te wachten op de penismonsters en de bungelborstenlevelsDat zijn pas levels natuurlijk. Als dat ge "maak mario na" is toch niet leuk meer na 2 weken. Sex blijft altijd leuk
![]()
Ik vraag mij af of dit wel toegestaan is. Tijdens de tutorials hoor je die Stepen Fry ook de hele tijd zeggen dat "naughtiness" bestraft zal wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:36 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)ml?playlist=featured![]()
Die levels zullen tegen gehouden worden bij het groots versprijden dacht ik. Maar als je levels kan doorsturen van ps3 naar ps3 dan kan je dat zonder de grote kanalen denk ik wel gemakkelijk bij iedereen krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dit wel toegestaan is. Tijdens de tutorials hoor je die Stepen Fry ook de hele tijd zeggen dat "naughtiness" bestraft zal worden
En ik had er 2 (in 1 OPM)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:50 schreef linebear het volgende:
Gisteren daar ook wat over gelezen dat het niet toegestaan was.... In de OPM inderdaad, waar geen code bij zat
Ja daag, die ga ik echt wel keiduur verkopen over een paar maandenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:49 schreef linebear het volgende:
[..]
Oh, mag ik die hebben van je !?
Iiiieuw. Sex is vies!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:32 schreef disjfa het volgende:
Rakotto zit nog in de ontkenningsfase en reageert een beetje banaal als het over sex gaat
Maagoed, ik zit te wachten op de penismonsters en de bungelborstenlevelsDat zijn pas levels natuurlijk. Als dat ge "maak mario na" is toch niet leuk meer na 2 weken. Sex blijft altijd leuk
![]()
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006227567/index.html 69,99 bij bolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:53 schreef Ericjuh het volgende:
Ik zie in dit topic maar weinig linkjes naar sites. Ik denk dat in de winkel de game over 60 euro is, dus heb even lopen zoeken. De makkelijkste link die ik vond is play.com :
http://www.play.com/Games(...)-Planet/Product.html
55 euro.
Ik zag nog ergens een link naar videogamesplus, maar ik weet niet wat voor site dat is.
Kan ik overigens gewoon de game pre-orderen bij play.com? of zit daar een regio code aan gebonden?
Was het niet zo dat bij COD4 dat pas bevestigd werd toen de content pas uitkwam? Sony is altijd een betje vaag met dit soort dingen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet een bevestiging hebben dat DLC regiogebonden is damnit.
videogamersplus is toch ook andere versie? ik las dat je dan geen toegang kreeg op europese servers.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Mindstate het volgende:
GC Shop = 65 euro, heb je hem bij de release
VideogamesPlus.ca is het goedkoopst, moet je misschien wel wat langer wachten
Wat een kneus ben je dan btw met die LBP Sex
Mijn eravring met pl.acom leert dat het tot 3 weken kan duren eerdat je het spel hebt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:13 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
videogamersplus is toch ook andere versie? ik las dat je dan geen toegang kreeg op europese servers.
ik vind verschil tussen 55 euro (play.com) en 69 euro (bol.com + verzendkosten) behoorlijk wat. Ik denk niet dat de game bij Mediamarkt goedkoper is dan 55 euro.
Maar play.com geeft geen problemen?
Ook lachuh om die gele stickers over haar en jou heen te plakkenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Mn vriendin was boos omdat je haar creaties zat te verkutten
![]()
![]()
Dat valt ook nog wel mee.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Mindstate het volgende:
GC Shop = 65 euro, heb je hem bij de release
VideogamesPlus.ca is het goedkoopst, moet je misschien wel wat langer wachten
Wat een kneus ben je dan btw met die LBP Sex
Heb het gevraagd op het Amerikaanse PS3 forum:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik moet een bevestiging hebben dat DLC regiogebonden is damnit.
Pfff lekker bezig Sony...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:47 schreef DretoX het volgende:
[..]
Heb het gevraagd op het Amerikaanse PS3 forum:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=confrontation&message.id=506648#M506648
Wil je ook SOCOM hebben?
Waarom haal je dan niet gewoon bij de intertoys voor 65? Denk ook niet dat hij daar snel uitverkocht is..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:39 schreef Mindstate het volgende:
Precies ja, ik pak dan ook gewoon gcshop voor iets van 67 incl
ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Hier nog een Kratos code:
NOTGO-NNATE-LLYOU
Iemand had niet door dat hij hem postte, als iemand hem eerder gebruikt dan de officiele gebruiker, is het mooi meegenomen nietwaar, gemeen ben ik he
Niet voor jou he, alleen als je er geen in je OPM had zitten danquote:
ow fuck, wat ben ik toch een idiootquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:38 schreef robbolo het volgende:
er staat not gonna tell you... Of hap ik nou heeeeeeeel erg
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?quote:post. just ordered it yesterday. email said
Dear Valued Customer,
Thank you for your recent order of Little Big Planet. As part of your reservation you can download the God of War costume theme pack which includes Medussa, Minotaur and Kratos! Upon receiving the game, follow these instructions to download your costumes.
1. Open an account on the PLAYSTATION Network (or use an existing account) on your PS3.
2. From the PLAYSTATION Network icon on the Xross Media Bar, select 'Account Management'.
3. Enter 'Transaction Management'.
4. Select 'Redeem PLAYSTATION Network Card or Promotion Code'.
5. Enter the promotion code listed below. Please note that the promotion code is case sensitive and must be entered exactly as displayed.
Once the promotion code has been entered correctly click continue. Once you accept the terms you will be taken to the download screen.
Your Unique Code: NOTGO-NNATE-LLYOU
Thank you,
GameStop Customer Service
now just to wait for my ps3 to get here in a couple days...
Volgens mij wel ja. Althans zo werd het ook in een filmpje aangeprezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ow fuck, wat ben ik toch een idioot
[..]
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?![]()
Maar op mijn code briefje staat niks over de 2 andere, alleen Kratos..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef robbolo het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Althans zo werd het ook in een filmpje aangeprezen.
Nee, bij de code van OPM krijg je alleen de Kratos outfit. Ik heb hem trouwens al gewoon ingevoerd hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Houd dit btw in dat iedereen met een Kratos code ook die andere 2 krijgt?![]()
Ow, het scheen dat de codes het pas vanaf de release doen, net als de online servers...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:50 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Nee, bij de code van OPM krijg je alleen de Kratos outfit. Ik heb hem trouwens al gewoon ingevoerd hoor
Ik heb de mijne vorige week ofzo al ingevoerd en kon hem gewoon downloaden hoor...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ow, het scheen dat de codes het pas vanaf de release doen, net als de online servers...
maar je moet 'm nog wel installeren begrijp ik?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vorige week ofzo al ingevoerd en kon hem gewoon downloaden hoor...
Ik heb volgens mij nog nooit DLC hoeven te installeren, downloaden is gewoon voldoende om het in het spel te laten verschijnen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar je moet 'm nog wel installeren begrijp ik?
nee true, maar misschien kwam dat doordat ik nooit DLC van een game gedownload heb die ik nog niet in mijn bezit hebquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:03 schreef Skeletor het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit DLC hoeven te installeren, downloaden is gewoon voldoende om het in het spel te laten verschijnen...
VEt!! Nu nog wachten op de eerste MasterSackquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Sackario says hi!
[ afbeelding ]
& LittleBigNinjaGaiden!!111!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee nog ff, dan kunnen we binnenkort ook genieten van PikaSack?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:55 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
VEt!! Nu nog wachten op de eerste MasterSack
UK release uitgesteld?quote:We have been informed that the release date of Little Big Planet (PS3) (Catalog Number: SY98853), which you have on order with us, has been changed to 31 October 2008.
Kan ik mij haast niet voorstellen, het zou ook kunnen zijn dat zij het spel later krijgen. Er zijn nogal wat webshops en gewone winkels die van voorraad bedient moeten worden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef Misanthropist het volgende:
maat van me bestelt net LBP bij 101CD en krijgt een mailtje met de volgende zin:
[..]
UK release uitgesteld?
Meerdere winkels in de UK melden dit als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:46 schreef Misanthropist het volgende:
maat van me bestelt net LBP bij 101CD en krijgt een mailtje met de volgende zin:
[..]
UK release uitgesteld?
Amazon.co.uk, waar ik hem besteld heb, vermeldt nog steeds de 24e. Zij zijn toch wel vaak de eersten die het aanpassen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meerdere winkels in de UK melden dit als ik het zo zie.
Leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Amazon.co.uk, waar ik hem besteld heb, vermeldt nog steeds de 24e. Zij zijn toch wel vaak de eersten die het aanpassen.
Ik heb nog hoop
edit:
Ook een idee voor een LBP level
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |