abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62382053
Vorige week kon ik nog het oude nummer vinden via hun site maar nu geeft ie geen resultaten weer.
pi_62382206
quote:
You'll look for inspiration for levels, mechanical dilemmas or puzzles in every corner of your life. And in your sleep. It will take over your conversations with fellow players. You will become obsessed. You have been warned.
True
pi_62382307
Mocht iemand nog een OPM UK willen kopen? Dr ligt er hier 1 in de winkel nog (had er 2 besteld, waarvan 1 net verkocht aan Misantrophis) maar toen ik die 2 haalde lag er nog 1 in de winkel, mocht iemand die willen kopen mag je het me even PM'en, ik kan dan zsm kijken of hij er nog ligt, maar ik kan niks garanderen... 20 inclusief?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_62382661
Waar staat die code in dat blad? Op pagina 04 staat [see inserted voucher], maar kan niets vinden...
pi_62384152
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:56 schreef zedonite het volgende:
Waar staat die code in dat blad? Op pagina 04 staat [see inserted voucher], maar kan niets vinden...
Ik heb een de code op een los blaadje staan, die ongeveer in het midden zat.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 19:15:04 #106
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_62384458
Kratos Code binnen 14.gif
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_62384633
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Gamedemon het volgende:
Kratos Code binnen 14.gif
Me to (2 maal zelfs )
pi_62385540
Gamepro Review:

http://www.gamepro.com/article/reviews/207471/littlebigplanet/
quote:
THE BOTTOM LINE: It's one of the most amazing and interesting gaming experiences ever designed. It's a sandbox, it's a playground, it's a set of creation tools powerful enough to fulfill your dreams-it's all those things and more. Seriously, if you own a PS3, you have to experience this game; heck, even if you don't own a PS3, go find someone who does and beg them to let you play. It's something you truly have to experience for yourself and I dare you, I triple purple dog dare you, to try and not enjoy yourself. I promise you won't be able to resist the urge to smile.
And go ahead Sony fanboys, start crowing to the Xbox 360 fanboys and the Wii fanboys because you just got one of the most original games ever and it's exclusive to your platform. Yeah, yeah, yeah, scoreboard, right? Now, stop talking about it and just go play it already. Geez.

5/5

IGN UK Review:

http://ps3.ign.com/articles/919/919593p2.html
quote:
Despite some minor missteps, LittleBigPlanet is an absolute triumph of imagination and creativity. Its core conceits of accessibility and social play make its already ample charms even more endearing, producing a game that’s at once familiar and quite unlike anything that’s come before. It’s a celebration of inspiration and human interaction and a hugely welcome, utterly invigorating experience among usual roster of nihilistic shooters jostling for shelf space this Christmas. It’s like Bagpuss and LEGO and nostalgia met at the pub and invited everyone along – and if the big grins and warm fuzzy feelings around the office are anything to go by every time we turn it on, LittleBigPlanet deserves all the recognition it can get.
9.7
pi_62385749
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 19:51 schreef Cyberia18 het volgende:
And go ahead Sony fanboys, start crowing to the Xbox 360 fanboys and the Wii fanboys because you just got one of the most original games ever and it's exclusive to your platform. Yeah, yeah, yeah, scoreboard, right? Now, stop talking about it and just go play it already. Geez.
......
pi_62386203
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zat laatst bij Puddled in zijn pod, en die van hem zat helemaal onder de rode bloemen
En wat leuker was, hij wist niet meer hoe hij ze moest verwijderen
Het stomme was dat ik ze zelf niet had gemaakt; ik was dus eventjes naar de wc....
PSN id: Puddled_nl
pi_62391726

pi_62391837
Als ie nu net een paar dagen eerder uitkwam, dan had ik mooi in de vakantie kunnen spelen

Nu heb ik een fucking tentamenweek
Cyb, waar heb jij hem vandaan dan?
pi_62391944
VGP.
pi_62392037
Oh ik dacht even dat je hem al binnen had
pi_62394917
Nou Cyb... dat wordt dan US PSN-cards aanschaffen voor de DLC.
Die is vast voor de NTSC-versie alleen uit de US-store te downloaden.
pi_62396890
Pre-Ordered

Bij videogamesplus, hoelang duren die meestal?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62397093
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 09:45 schreef Agiath het volgende:
Pre-Ordered

Bij videogamesplus, hoelang duren die meestal?
quote:
Question : How long and how much is shipping costs?

All Items are shipped via airmail and usually ship out 6 to 48hrs after order is received unless its a preorder item than it will be shipped day of release. Arrival time should be anywhere from 1 to 14 business days. Postal delays can increase delivery times. If you occur longer shipping times contact your local post offices and customs offices.

USA & International shipping rates are $6.99 cdn per game title (ie PS2 videogame title) which is equivalent to $5.75us , 3.05GBP , 4.46Euro this rates changes according to the exchange rate on the day you purchase your item. Larger Items such as consoles and controllers, and PC Games have higher shipping costs due to their weight. Please proceed to checkout to see the shipping costs.

Canadian Shipping rates for a regular software item (ie PS2 videogame title) is $2.99 cdn anywhere in Canada. Higher weighing items are a little more you can see the exact cost before completing checkout.

Courier shipping is also available via DHL Express. Please contact Customer Service at customerservice@videogamesplus.ca for a quote on shipping to your location.
pi_62398774
Ik heb nog steeds geen mailtje van VGP.ca ontvangen... Ik heb mijn order afgezegd omdat ik de EU versie prefereer.

Lekker handig dat je niet zelf je bestellingen kunt wijzigen, maar dat je een mailtje moet sturen naar die gasten....
pi_62399571
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 06:26 schreef morm het volgende:
Nou Cyb... dat wordt dan US PSN-cards aanschaffen voor de DLC.
Die is vast voor de NTSC-versie alleen uit de US-store te downloaden.
Oh? Bron?
pi_62403516
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:07 schreef Kremers het volgende:
Ik heb nog steeds geen mailtje van VGP.ca ontvangen... Ik heb mijn order afgezegd omdat ik de EU versie prefereer.

Lekker handig dat je niet zelf je bestellingen kunt wijzigen, maar dat je een mailtje moet sturen naar die gasten....
Lang leve VGP, LBP daar besteld en ook Saints Row 2, die ik netjes gisteren voor de release binnen had.
Ik gok dat LBP ook ruim op tijd word verstuurd door VGP
pi_62404711
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Oh? Bron?
Volgens mij is dat niet waar aangezien ik er nog nooit iets over heb gehoord. De rest van de games zijn ook allemaal regio-vrij, dus Sony zal gek zijn de DLC wel ineens regio-gebonden te maken

Ik doe nog steeds niet aan pre-orders. Ik ga hem lekker in de stad halen op de dag dat hij uitkomt. Ja, ik weet dat hij hier veel duurder is, maar dat heb ik er wel voor over om de game op release-dag te spelen Je weet maar nooit wat er mis kan gaan met die bestellingen. Games waar het me niet veel uitmaatk of ik hem op de dag zelf kan spelen bestel ik wel voor 30 euro
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_62404963
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:59 schreef McGilles het volgende:

[..]

Lang leve VGP, LBP daar besteld en ook Saints Row 2, die ik netjes gisteren voor de release binnen had.
Ik gok dat LBP ook ruim op tijd word verstuurd door VGP
Ik had eerst ook 1 besteld, maar had ze gemaild of ik hem dan met de release binnenhad. Toen reageerden ze met dat ze dat spel pas op de dag van de release kunnen versturen.
pi_62405525
Hier in nederland zijn spellen ook vaak 1 of 2 dagen voor release al te verkrijgen. Zij zullen hem dan ook denk ik wel meteen versturen, maar over het algemeen duurt het 7 dagen voor je iets ontvangt uit het buitenland, dus ben je nog 5 dagen te laat.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_62406045
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:39 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet waar aangezien ik er nog nooit iets over heb gehoord. De rest van de games zijn ook allemaal regio-vrij, dus Sony zal gek zijn de DLC wel ineens regio-gebonden te maken
Het expansie pack van COD 4 was toch ook regio gebonden? Net als dat van WarHawk?
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:48 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Ik had eerst ook 1 besteld, maar had ze gemaild of ik hem dan met de release binnenhad. Toen reageerden ze met dat ze dat spel pas op de dag van de release kunnen versturen.
Binnen hoeveel dagen had jij een reactie?
pi_62406239
Volgens mij binnen 5/6 uur wel
pi_62407925
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 15:28 schreef Mindstate het volgende:
Volgens mij binnen 5/6 uur wel
Hmmm, ik heb ze twee en een half dag geleden een mail gestuurd om mijn pre-order te cancelen, maar nog steeds niets vernomen... A.s. dinsdag zal hij wel verstuurd gaan worden.

Als ik vnavond nog niets heb, stuur ik er voor de zekerheid nog maar een mailtje achteraan.
  Redactie Games woensdag 15 oktober 2008 @ 16:44:56 #128
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62408764
sad
.....Kennedy
pi_62408801
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:19 schreef Kremers het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb ze twee en een half dag geleden een mail gestuurd om mijn pre-order te cancelen, maar nog steeds niets vernomen... A.s. dinsdag zal hij wel verstuurd gaan worden.

Als ik vnavond nog niets heb, stuur ik er voor de zekerheid nog maar een mailtje achteraan.
Ik had mijn pre-order juist gecancelled omdat ze pas op de dag van de release zelf gingen opsturen.
pi_62409562
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 16:45 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Ik had mijn pre-order juist gecancelled omdat ze pas op de dag van de release zelf gingen opsturen.
Dan heb je hem maar een paar dagen na de NL release, daar spellen in het N.A. gebied altijd op dinsdag uitkomen.
pi_62411139
Momenteel is het ook al zo dat diverse DLC gebonden is aan regio.
Kijk maar eens bij Fifa bijvoorbeeld. Daar staat duidelijk bij dat de DLC alleen bij een bepaalde BLES-code van de blu-ray werkt.

Zal waarschijnlijk ook het geval worden bij LBP. Levels e.d. zullen wel wereldwijd voor elke regio toegankelijk zijn, maar DLC is nog te betwijfelen en zal mogelijk ook gebonden zijn aan regio.

Maar is je eigen keuze... of je hebt hem goedkoop en kan ook europese DLC gebruiken, of je hebt hem goedkoop en kan vervolgens moeite gaan doen om Amerikaanse DLC te krijgen.
pi_62411449
Ik wacht het even af maar mocht het nu ook het geval zijn dan cancel ik mijn order.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 20:09:37 #133
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_62414091
Ik vraag me af, wat zou nou DL content voor LBP kunnen zijn?
Nieuwe levels, nieuwe sackboy? Of een nieuwe gamemode?
pi_62414398
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef R_B het volgende:
Nieuwe sackboy kostuums i.i.g., nl. Solid Snake en die van FF. Die komen later, en gaan waarschijnlijk ook geld kosten.

Maar dat er extra content komt, dat staat vast. Dat zijn Sony en MM overeengekomen.
pi_62414955
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:09 schreef R_B het volgende:
misschien dat je in plaats van een katoenen of wollen huid een leren sackboy-huid kunt krijgen
pi_62417345
quote:
Een samenvoeging van de minpunten van de negen reviews?
pi_62417665
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Een samenvoeging van de minpunten van de negen reviews?
Yep
pi_62419880
fail imo
pi_62419977
Dit spel komt me eigenlijk net pas onder de ogen. Lijkt me enorm gaaf spel, maar paar vraagjes.

1. Demo al te downloaden van playstationstore?
2. Je speelt dit spel met meerdere mensen? Of hoe moet ik het me voorstellen, single player maar de rest via internet?
3. Is het nodig om dit spel te pre-orderen? Ik denk persoonlijk niet dat het echt enorm storm gaat lopen zoals bij gta4...
pi_62420111
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Yuin het volgende:
Dit spel komt me eigenlijk net pas onder de ogen. Lijkt me enorm gaaf spel, maar paar vraagjes.

2. Je speelt dit spel met meerdere mensen? Of hoe moet ik het me voorstellen, single player maar de rest via internet?
3. Is het nodig om dit spel te pre-orderen? Ik denk persoonlijk niet dat het echt enorm storm gaat lopen zoals bij gta4...
1. Nee er is geen demo en er komt geen demo. Je hebt de BETA gekte al gemist in ieder geval
2. Je kan het alleen doen, je kan het met 4 spelers op je bank doen, je kan het met 3 spelers online doen, je kan het met 2 spelers op de bank en 2 spelers online doen etc etc. De mogelijkheiden zijn eindeloos.
3. Neuh hoeft niet
  donderdag 16 oktober 2008 @ 00:27:56 #142
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_62422389
Fruitig volgende keer weer online
Dan kanik je pod verzieken
pi_62422445
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:09 schreef Yuin het volgende:

GTA 4 liep storm?
Hij was bij mij in de buurt nog nooit uitverkocht geweest.
Of je moet webshops bedoelen die er maar 10 op voorraad hebben
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62422590
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:27 schreef R_B het volgende:
Fruitig volgende keer weer online
Dan kanik je pod verzieken
Mn vriendin was boos omdat je haar creaties zat te verkutten
pi_62425462
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef Dutch_Nelson het volgende:

[..]

GTA 4 liep storm?
Hij was bij mij in de buurt nog nooit uitverkocht geweest.
Of je moet webshops bedoelen die er maar 10 op voorraad hebben
Op release-dag heb ik alle winkels in vlaardingen gehad en verschillende in Rotterdam, en die waren allemaal uitverkocht. De meeste om 9uur 's ochtends al.

Ik verwacht niet dat dit met LBP gaat gebeuren
pi_62425598
pi_62425936
quote:

das wel het laatste waar ik aan denk als ik aan LBP denk
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:12:03 #148
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_62429138
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 08:56 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

das wel het laatste waar ik aan denk als ik aan LBP denk
Haha, dus je zou het ook doen?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_62429334
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:12 schreef rakotto het volgende:

[..]

Haha, dus je zou het ook doen?
pi_62429652
Rakotto zit nog in de ontkenningsfase en reageert een beetje banaal als het over sex gaat

Maagoed, ik zit te wachten op de penismonsters en de bungelborstenlevels Dat zijn pas levels natuurlijk. Als dat ge "maak mario na" is toch niet leuk meer na 2 weken. Sex blijft altijd leuk
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')