Ja, er ging even iets mis met de codequote:
Ja, nog 3 man om zo om 22.45 te spelen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en resetten die scores (play create share) ook de hele tijd bij jullie?
In tegenstelling tot de OP van het algemene PS3 topic is er voor dit topic geen wiki. Daar alleen een mod toegang heeft tot de "brondcode" van posts had ik geen andere keus dan gebruik te maken van de quote functie. Nadeel van de quote functie is alleen dat images als een link meegenomen worden. Ik heb het geprobeerd zelf aan te passen, maar het is echt een hel om al die imagetags weer juist te zetten. Voor een mod is het een kwestie van copy-paste werk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:03 schreef R_B het volgende:
@kremers zou je zelf de op niet herstellen.
Waarom moet een mod dat doen, jij hebt hem verziekt
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbijquote:
dan prak ik 'r voor de grap wel een sticker overheenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbij
Daar kost hij ¤70quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:46 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ga mijn LBP bij Mediadis bestellen denk ik, daar krijg je een code voor de Kratos sackboy erbij
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die zin hebben om nu wat te spelen?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe als je online komt.
Vandaag nog...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe als je online komt.
Ik heb hier world class schetsen liggen voor de retail versie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb ga je ooit nog levels maken of niet? Ik zie je er niet voor aan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kut, internet op de ps3 doet het niet meer.
Ligt aan het kabeltje waarschijnlijk.
Nog niet nee.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
iemand het OPM al gespot met Kratos code?
Ik heb winkels waar ze dat blad verkopen, maar dat is met fifa op de voorkant en geen code van LBP te bekennen.
I know, ze liggen naast elkaar bij de Akoquote:Op zondag 12 oktober 2008 10:46 schreef KoosyNL het volgende:
De OPM met de kratos code is alleen de UK versie. Dus NIET de nederlandse versie
Thanks!quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:29 schreef Misanthropist het volgende:
http://www.littlebigplane(...)et+Soundtrack?t=anon
En dan dus de november versie he.quote:Op zondag 12 oktober 2008 10:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
I know, ze liggen naast elkaar bij de Ako
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |