abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62327473
Speel nog heel snel even mijn levels dan
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_62328972
Ik neem aan dat de levels die je nu online hebt staan, ook beschikbaar komen in de final als zijnde jouw levels? Met andere woorden: Ik kan ze naar mijn eigen maan kopiėren en aanpassen? In dat geval ga ik de komende week maar wat figuren op papier schetsen
  zondag 12 oktober 2008 @ 16:18:12 #53
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_62329096
PS3 vs 360.. wat een triest level is dat zeg...
Kinderachtig
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_62331003
Shit, net een savegame fout gehad... alles weg. Gelukkig nog netwat rotzooi gepubliceerd Gelukkig is de beta morgen afgelopen
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_62331180
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef KoosyNL het volgende:
Shit, net een savegame fout gehad... alles weg. Gelukkig nog netwat rotzooi gepubliceerd Gelukkig is de beta morgen afgelopen
vandaag was voor mij de tweede keer
pi_62335611
Ik heb net nog even een level gemaakt met mn vriendin Het is een zoetsappig geheel geworden getiteld: SackLove

Check het nog ff uit als je zin hebt
pi_62336192
tvp
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_62336212
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb net nog even een level gemaakt met mn vriendin Het is een zoetsappig geheel geworden getiteld: SackLove

Check het nog ff uit als je zin hebt
Ik zit in t begin al vast
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:41:48 #59
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_62336292
Die Tutorials lopen bij mij keer op keer vast, ik MOET ze gedaan hebben voor ik een level mag maken...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_62336370
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:41 schreef Gamedemon het volgende:
Die Tutorials lopen bij mij keer op keer vast, ik MOET ze gedaan hebben voor ik een level mag maken...
Je heb sowieso nog maar 2 uur ongeveer, is dan toch niet echt nodig meer lijjkt me
pi_62337193
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef robbolo het volgende:

[..]

Ik zit in t begin al vast
Dat PAARSE hartje in het grote PAARSE gat gooien?
pi_62337278
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dat PAARSE hartje in het grote PAARSE gat gooien?
hahaha, ik werkte m de andere kant op dacht m als springplank te gaan gebruiken, maar dan kom je r niet...
pi_62337976
Muziek van LBP in Try Before You Die.
pi_62338599
Nog ff snel fruitg's level checken en dan is het bye bye met de demo
pi_62338965
Me nieuwste * en laatste, en tevens beste * level is af en gepubliceerd!
Castle of King Ice !
pi_62340692
Hier ook een beschadigd spelbestand...

Hoop echt dat dit een betį (early-build) bug is....anders ben ik heeel snel klaar met dit spel
Wat doen weekdieren in het weekend?
pi_62343085
quote:
Net cijfer... Al had de game natuurlijk een 10 verdient
pi_62344175
http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=3220&cat=grtv

Video review van Gamereactor. 10/10
pi_62345296
LBP is uitverkocht bij gamehubs. Maar ik moet die game pre-orderen.
Waar kan ik dat het best doen?
pi_62346426
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:35 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

Net cijfer... Al had de game natuurlijk een 10 verdient
Als je de review leest, dan lees je dat ze wat control issues hebben en het level designen, waar de hele game om draaid, te moeilijk vinden. Als zoiets primairs als besturing niet helemaal flawless is, dan verdient een game geen 10 imho.

Ik heb bijvoorbeeld een stukje gehad waar een cactus stond in de achterste dimensie en daarvoor lagen spikes. Hier kan je overheen springen, alleen als je te hoog spring dan besluit hij in de cactus te gaan staan op zo'n plek dat je alleen weer een dimensie omlaag kan, waar die spikes dus liggen. Hij gaat namelijk automagisch naar een andere dimensie als je springt en hij komt een hoger stuk tegen in een andere dimensie. Wat zo een simpel sprongetje moet zijn in het begin van een level over wat spikes, veranderd ineens in een levenskostende uitdaging wat helemaal niet de bedoeling is.

Tevens is de meegeleverde content wat karig, ja ja, het is een 'leveldesign game', maar dat verkoopt natuurlijk niet. Hier is een game die half af is, maak nu je eigen content maar voor je kan spelen. Je wilt direct spelen.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_62346677
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:25 schreef Webby het volgende:

[..]

Als je de review leest, dan lees je dat ze wat control issues hebben en het level designen, waar de hele game om draaid, te moeilijk vinden. Als zoiets primairs als besturing niet helemaal flawless is, dan verdient een game geen 10 imho.

Ik heb bijvoorbeeld een stukje gehad waar een cactus stond in de achterste dimensie en daarvoor lagen spikes. Hier kan je overheen springen, alleen als je te hoog spring dan besluit hij in de cactus te gaan staan op zo'n plek dat je alleen weer een dimensie omlaag kan, waar die spikes dus liggen. Hij gaat namelijk automagisch naar een andere dimensie als je springt en hij komt een hoger stuk tegen in een andere dimensie. Wat zo een simpel sprongetje moet zijn in het begin van een level over wat spikes, veranderd ineens in een levenskostende uitdaging wat helemaal niet de bedoeling is.

Tevens is de meegeleverde content wat karig, ja ja, het is een 'leveldesign game', maar dat verkoopt natuurlijk niet. Hier is een game die half af is, maak nu je eigen content maar voor je kan spelen. Je wilt direct spelen.
Ik ben het volledig met je eens. Soms voelen de controls niet helemaal goed aan. Toch heeft het ook gewoon met skills te maken. Het precieze springen is niet zo heel erg moeilijk, alleen komt het met ervaring. Zo had ik een level gemaakt in de beta waar je op verschillende platformen moest springen. Ikzelf had hier helemaal geen moeite mee, maar andere mensen wel. Die vielen er steeds van af. In het vervolg maak ik mn levels wat toegankelijker door het eerst mijn vriendin te laten spelen

Maar toch verdient de game IMO een cijfer dichter bij de 10 dan een 9. Probleem van de scoring policy van eurogamer is dat ze geen tiendes geven. Dus is LBP nou een 8,6 of een 9,4? Waren Halo 3 en GTA IV echt een 10 of een 9,5?
pi_62346918
Er zitten toch 50 levels gemaakt door MM zelf in de final? Lijkt mij vrij behoorlijk

En over de editor, dat is logisch. Daar moet je mee leren omgaan. Ik heb daar ook gigantisch mee lopen stoeien, mij level heeft mij 2 dagen gekost terwijl het vrij simplistisch is. Ik geef echter niet op en ga gewoon lekker door Vind het juist een uitdaging om na te denken over hoe ik een bepaalde puzzel in het spel moet krijgen

En het afkicken is begonnen Nu wordt het ideeėn op papier zetten

[ Bericht 8% gewijzigd door Kremers op 13-10-2008 12:03:12 ]
pi_62347493
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Kremers het volgende:
Er zitten toch 50 levels gemaakt door MM zelf in de final? Lijkt mij vrij behoorlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')