quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:15 schreef Webby het volgende:
[..]In de beta zaten er vier, dus dat is nog steeds meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast wil ik die levels meer gebruiken als een soort inspiratie voor mijn eigen creaties en om de nodige goodies te verkrijgen
Dus dat boeit mij niet zo heel erg veel.
quote:Closing Comments
As you can see, I had a ton to say in this review, but that's because there's a ton to this game. LittleBigPlanet is a massive game, one that is essentially two parts intertwined so well that they're practically inseparable. Media Molecule has created a brilliant platformer, and then given you the tools to recreate the whole thing over again, or better yet, to create your own ideas from scratch. It's not perfect - the controls could be tighter, automatically shifting between planes can be problematic, the editor isn't quite as robust as you might hope - but what's there is nothing short of astounding. If you own a PlayStation 3, you cannot miss this. If you don't have a PS3 yet, this is the reason to get one.
6 pagina's maar liefst.quote:10 Presentation
The way that everything is intertwined and flows and works together is perfect. The tagging system needs to be fixed, but that's it.
9.5 Graphics
Pixar would be proud. The visuals are cute, clean, stylistic and simply beautiful, while the art direction is absolutely top-notch.
9.5 Sound
The soundtrack is as perfect as it gets. On the editor side, there could be more specific samples, but you won't be counting while playing the Story mode.
9.5 Gameplay
The controls could be a tad tighter and the plane-shifting stuff needs works, but the overall package design is simply phenominal. The editor is amazing given that it's on a console.
9.5 Lasting Appeal
There's a ton to keep you coming back to the Story levels, but the user-created content will give LBP life for a long, long, long time.
9.5
Incredible OVERALL
(out of 10 / not an average)
Had ik dus ook.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zat laatst bij Puddled in zijn pod, en die van hem zat helemaal onder de rode bloemen![]()
En wat leuker was, hij wist niet meer hoe hij ze moest verwijderen
quote:
Alleen de levels die je hebt gepubliceerd zullen bewaard blijven. Voor de rest mag je opnieuw beginnen met verzamelen en dus ook met de tutorials en levels.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:30 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zo snel met je hoofd bewegen?
En trouwens nog een vraag. Als ik die beta op me ps3 laat staan en ik uiteindelijk het spel koop, zulen dan de dingen die ik verzameld heb overgezet worden? Of moet je sowieso gewoon opnieuw beginnen?
lees dit topic en het vorige topic eens door zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:00 schreef Slomy het volgende:
Maar even een tvp. Tijden geleden over de game gelezen, maar daarna niet meer echt in de gaten gehouden.
Zojuist de review van IGN gelezen en dat maakt mij toch erg benieuwd. Nou las ik iets over een Sackboy Kratos code, iemand daar wat meer info over?
Als hier die code bijzit, stuur me dan maar een pm!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef delano.888 het volgende:
PS moet iemand een OPM UK kopen? Heb er perongelijk 2 gereserveerd en allebei gekregen
ben ik ook in geïnteresseerd, waar heb je ze besteld/gereserveerd?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:10 schreef delano.888 het volgende:
PS moet iemand een OPM UK kopen? Heb er perongelijk 2 gereserveerd en allebei gekregen
20 incl. verzenden, heb je vanavond het geld nog op je rekening staan. PM maar ff.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:42 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nou geen dealer gaan spelen ofzo hoorMaar ik heb dus een extra UPM UK met kratos code, moet hem nog ophalen voor 14,95. maar wie hem wil doet maar een mooi bod, want ik heb nu al 4 mensen die hem willen
Maak nog winst ookquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
20 incl. verzenden, heb je vanavond het geld nog op je rekening staan. PM maar ff.
ik heb deze week echt geen tijd om langs de tijdschriftenboer te gaan, ze zijn iig niet voor 7:00 uur en na 22:00 uur openquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte voor een code
Je kunt Kratos toch ook wel zelf maken in het spel? Of hem er i.i.g. goed op laten lijken? Voor ¤20 heb je één of twee PSN games.
Die versie van de OPM is wel ook weer cool he, de officiele review enz, dat hele blad gaat ongeveer over LBPquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef Kremers het volgende:
Wat een gekte voor een code
Je kunt Kratos toch ook wel zelf maken in het spel? Of hem er i.i.g. goed op laten lijken? Voor ¤20 heb je één of twee PSN games.
En daarbij, geen enkele winkel heeft hem standaard in de schappen liggen, en bestellen kan al lang niet meer...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik heb deze week echt geen tijd om langs de tijdschriftenboer te gaan, ze zijn iig niet voor 7:00 uur en na 22:00 uur open
Okéquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die versie van de OPM is wel ook weer cool he, de officiele review enz, dat hele blad gaat ongeveer over LBP![]()
[ afbeelding ]
[..]
En daarbij, geen enkele winkel heeft hem standaard in de schappen liggen, en bestellen kan al lang niet meer...
OJA, over die zogenaamde eerste 50 die lid worden, die krijgen een echt stoffen poppetje, maar wie wil dat nou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |