umm eigenlijk niet, ik ging puur voor Rock Band 2, dus dit was mooi meegenomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je zo trots was als een kind toen je lbp zag
Als je dan toch voor RB2 ging, mag ik dan voor nu LBP lenen en dan stuur ik je later mijn versie wel weer naar jou opquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef Ash het volgende:
[..]
umm eigenlijk niet, ik ging puur voor Rock Band 2, dus dit was mooi meegenomen
nah, dan krijg ik waarschijnlijk de non-islam versiequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als je dan toch voor RB2 ging, mag ik dan voor nu LBP lenen en dan stuur ik je later mijn versie wel weer naar jou op
Bij m'n lokale GameShopquote:
Dat het een stunt is, daar kan ik me misschien in vinden, maar het spel is al drie weken geleden ofzo gold gegaan, dus ze hadden tijd zat om hem te produceren...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:56 schreef linebear het volgende:
heb ook een klein beetje het idee dat het een soort stunt is....Om te verbloemen dat het niet gelukt is om zoveel games te produceren....
Shooter?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:20 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
zit nu de demo te spelen, vraag me alleen wel af hoe lang de game ècht leuk blijft. Begin dit demolevel best wel zat te worden namelijk, hoewel het een prima turn-based shooter is
Heeft wel wat weg van Stratego
Het is een Tactische RPG, dat richten is eigenlijk alleen maar om de kans dat je raakt wat te verhogen, verder wordt de damage door een dobbelsteenachtig iets bepaalt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
het is toch best schieten en richten wat de klok slaat of niet dan?
Ik neem aan dat je hem bij de Media Markt of andere grote ketens niet zult vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:14 schreef Ericjuh het volgende:
maar zoals ik begrijp is hij dus nu overal te koop?
Dat lijkt me erg stug. Delano had wel een code.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:17 schreef Fallen het volgende:
Okay, ik heb dus vandaag bij de AKO op het station de OPM UK gehaald... een beetje een impuls aankoop, maar goed. Blijkt dat de Kratos code er niet bij zit. Ik dus in de pauze net terug gegaan, andere open gemaakt door het personeel... ook geen code. Blijkt het alleen in de UK te zijn....
Lekker dan... alle andere stompzinnige UK-only dingen zitten er ook gewoon los bij... (kraskaart e.d.).
Ik hoorde btw wel vaker dat veel mensen er geen hadden of meer dan 1, ik had er 2, en Misanthropist had er via mij 1 gekocht en had ook 1 code.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg stug. Delano had wel een code.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |