quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:08 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer! Ik vlucht niet meer voor nieuw OP's hoorIk was gewoon koffie drinken..
Zoveel verschil maakt het niet hoor, ik mag alleen thuis blijven. Voor de rest net zo druk als normaalquote:
Vanavond soceren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:28 schreef Milou__ het volgende:
Ah nicequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb afgelopen dagen al een world indoor toernooi gehad.. 9e van de 26 geworden
overdrijfsterquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij bent een overdrijfster![]()
nee, dat is geen woord
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:05 schreef Houniet het volgende:
sms SPAMHOER AAN naar 6464
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou![]()
Hou je nog wel een beetje van me![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze staat al aan volgens mij
Maar je komt er nooit meer vanaf hè
Waar heb je het nou weer overquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
alsof jij van mij af wil.... Of alsof je wil dat ik van jou af moet
nergens overquote:
Snapte 'm wel hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
het ging over spamhoeren.... dan moet ik even een sletterige opmerking makenkan er niets aan doen piles
Zo lekker zit ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij wil ze op je gaan zitten of zo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Snapte 'm wel hoor
[..]
Zo lekker zit ik niet hoor
quote:
Ga je lopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
En waarom is mijn fiets nog niet klaar, ik verveel me
Dan snap ik de link met fiets & verveling nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ben al hierheen gelopen, ga niet nog een keer teruglopen en weer hier heen lopen.
Nou ik ben aan het wachten tot mijn fiets gemaakt is op school. Omdat dat dicht bij de fietsenmaker isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan snap ik de link met fiets & verveling niet
Ah, juistquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik ben aan het wachten tot mijn fiets gemaakt is op school. Omdat dat dicht bij de fietsenmaker is
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Yes, die gast keek me ook aan van hoe krijg je het voor elkaar
Mja, das best knapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ketting is naar de klote, doormidden gebroken
Klinkt uhm heftigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker feestje vanavond
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=206
Kom je ook?quote:
Denk niet dat dat iets voor mij isquote:
quote:Je word weer thuisgebracht
Smakelijk, en tot straksquote:Maar ben even eten en weg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb alleen een luxeproleem
Heb wel honger, maar geen zin om te koken.
Wil dus wel een pizza bestellen maar moet met ideal betalen.
Alleen heb ik geen zin om m'n arm uit te strekken zodat ik m'n random reader kan pakken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Alleen heb ik geen zin om m'n arm uit te strekken zodat ik m'n random reader kan pakken
Dramaaaaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik bedenk me nu net dat m'n pinpas ook nog ruim 2 meter hier vandaan ligt
Ja hoor, prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dramaaaa
Zie je het leven verder nog zitten toch
Moet je maar gewoon bij de postbank een rekening hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Neh, ik ben postbank-af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon bij de postbank een rekening hebben
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend en maandag naar Disney![]()
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin in
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin in
quote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ook eens een keer gaan
Uitstekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel aardig
Met u nog steeds goed zeker?
Lucquote:
ik hoef niet meer te vragen hoe het gaat, want dat weet ik intussenquote:
goed. Wel nog steeds verkoudenquote:
Hey! Yesse. Naar helmond jij!quote:
Tofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed. Wel nog steeds verkoudenMaar dat zal wel weer eens een keer overgaan
Nu weekend en maandag en dinsdag naar EuroDisney en woensdag ook nog dagje vrij.
Dat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hengelo lieve G.Maar we zijn al onderweg!
Ik neem bijna nooit vrij. En nu is het herfstvakantie dus onze klanten hebben vakantie. Dus is het voor ons ook rustiger. Dus kan ik ook wel eens vrij nemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tof
Ik moet gewoon weer werken maandag
Relaxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem bijna nooit vrij. En nu is het herfstvakantie dus onze klanten hebben vakantie. Dus is het voor ons ook rustiger. Dus kan ik ook wel eens vrij nemen
Als jij dat zegt, zal ik wel zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
JA! Lief ja, wil je zeggen dat je dat niet bent dan?
Ja logische reden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ok, daarom ga ik ook
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
But nice guys never get the girl, do they
ik kan dit alleen maar beamen, helaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart got the girl!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, zal ik wel zijn
Bewijst het des te meerquote:
Oh, en Check! natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan dit alleen maar beamen, helaas
Er is maar 1 manier om ons te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve jongens! Ik kan beamen dat ook lieve jongens kans maken bij vrouwen!
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve jongens! Ik kan beamen dat ook lieve jongens kans maken bij vrouwen!
Lieve jongens zijn leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen is
Ik denk dat dat komt omdat jullie er van uit gaan dat jullie geen kans maken en dus niet het laten zien tegenover de meisjes.. denk ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen is
Veel te liefquote:
Shit, je hebt ons doorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat jullie er van uit gaan dat jullie geen kans maken en dus niet het laten zien tegenover de meisjes.. denk ik!
Ooooohh, is dat allesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, vind een meid die lieve jongens leuk vindt en klaar!!
Ja, het is allemaal zo makkelijk!quote:
Weet ik, maar had ik geen zin inquote:Je moet trouwens het onderste deel van de quote ff wegdoen als je het toch niet gebruikt
Uhuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, het is allemaal zo makkelijk!![]()
Maar wel zin om de quote te splitsenquote:Weet ik, maar had ik geen zin in
quote:
Jup, nu dat knopje een betekenis in m'n leven heeft gekregen gebruik ik 'm ook!quote:[..]
Maar wel zin om de quote te splitsen![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup, nu dat knopje een betekenis in m'n leven heeft gekregen gebruik ik 'm ook!
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?quote:
Aaah gussie!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?
Uhuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog medelijden met je hebben
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog medelijden met je hebben
Oh jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga Mooi! Weer De Leeuw kijken
Jij ook in Parijsquote:Nog veel plezier allemaal
Mja, wat zou ze er aan moeten doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.
Ja, ik ook!! Maar blijf wel Fokken beetje denk ik.. en veel plezier in Disney alvast!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga Mooi! Weer De Leeuw kijken
Nog veel plezier allemaal
Nou, dan stop ik wel met medelijden hebben!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.
Puh dan heb ik geen medelijden meer en dan zeg ik wel: Je hebt het er zelf na gemaakt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het maakt het er niet leuker op zeg maar
Allebei pijnlijk, maar bij dit punt heb je het meeste gelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:29 schreef Reflectionne het volgende:
Puh dan heb ik geen medelijden meer en dan zeg ik wel: Je hebt het er zelf na gemaakt!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei pijnlijk, maar bij dit punt heb je het meeste gelijk
't hoeft ook niet.. Wil je 't wel mag 't ook elders..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Geen zin om het weer uit te leggen, tenminste niet hier![]()
Als je het wil weten pm je je msn maar ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
't hoeft ook niet.. Wil je 't wel mag 't ook elders..
Heb je 'm niet al standaard onder je copy dan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten pm je je msn maar ofzo
Maakt mij echt niet uit, wil het best vertellen, maar het hoeft niet(heb het al best vaak verteld ondertussen
)
Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo..
Een oude bekende heeft me toegevoegd op MSN... alleen daar had ik nog al ruzie mee.. althans.. een conflict. Zal ik hem eens gaan aanspreken
Was redelijk serieus conflict..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johOf was het een erg conflict, die je niet vergeet??
Nog niet Nu welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Cue
@ PB: Haha, okeHeb je 'm al aangesproken?? *nieuwsgierig!
Hoelang is het geleden?
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dus het is niet vergeten, vergeven?? Aah
Hmm oke.. Achjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uit
Ik was ooit admin bij een forum, waar hij ook admin was, dan weten een aantal waar het over gaat.
Welterustenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga slapen! Tot later!! Fijne avond/weekend!
Hmm heel spannend stofzuigen en koken.. Verder nog niet echt eigenlijk.. Waarschijnlijk vanavond bankhangen.. *Spannenddd..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb jij nog plannen voor vandaag Ref?
Mijn kamer mag ook wel gestofzuigd wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm heel spannend stofzuigen en koken.. Verder nog niet echt eigenlijk..
Als ik geen feestje gehad zou hebben zou ik dat ook gedaan hebbenquote:Waarschijnlijk vanavond bankhangen.. *Spannenddd..
Zal ik je kamer ook maar meteen even meenemen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kamer mag ook wel gestofzuigd worden
Mjn leven is té burgerlijk de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik geen feestje gehad zou hebben zou ik dat ook gedaan hebben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zal ik je kamer ook maar meteen even meenemen dan?
Nu maar hopen dat ze beter spelen dan tegen Heerenveenquote:
Oke, ik kom er aan, moet je wel zelf even een stofzuiger neerzetten, heb geen zin om die ook nog mee te sjouwen..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik een uitstekend idee van jou
een stofzuiger hebben we hier wel in huis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, ik kom er aan, moet je wel zelf even een stofzuiger neerzetten, heb geen zin om die ook nog mee te sjouwen..
Wel ja? Oke, dan kom er aan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stofzuiger hebben we hier wel in huis.
Ik zie je wel verschijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wel ja? Oke, dan kom er aan..
Euhm.. even kijken eerst zo koken, dan hier stofzuigen.. Euhm.. 4 uur??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnenHoe laat ben je hier dan ongeveer?
topquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euhm.. even kijken eerst zo koken, dan hier stofzuigen.. Euhm.. 4 uur??
komt voor elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik verwacht natuurlijk ook wel een lekker kopje koffie en een koekje!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
top![]()
[..]
komt voor elkaar
Oei oei..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Hier niet, maar ben wel lang niet fit. Lig nog, maar had vanalles in de planning
En vanavond ook nog een feestje...
Mag ik ook eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoi luc.. zo te zien heb je een leven?
Wat moet dat moet hequote:
Ojaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ref
over een half uur ben je hier he
Of ben je nu nog thuis?quote:
Hoe weet je dat het twee uur rijden is?:P \Weet je waar ik ben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ben je nu nog thuis?
Want het is 2 uur rijden.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Ja inderdaad
Snel even een bakje koffie en dan maar eens mijn kamer wat opruimen/inpakken
En dan douchen, hapje eten als dat lukt, en dan op naar het feestje
Ook goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat luc zelf is gaan stofzuigen
Vanuit Wageningen (waar je woont) is het 2 uur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het twee uur rijden is?:P \Weet je waar ik ben?Ik kom metj m'n helikopter!
Ik ben nu zelfs in de Achterhoekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanuit Wageningen (waar je woont) is het 2 uur.
Het is inmiddels 16:00 uur geweest en je bent er nog niet
in Middelburg (andere kant van Nederland dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs in de AchterhoekWaar woon jij dan ergens??
Daar zijn andere mensen voor hèquote:Ik dacht dat je het nu zelf ging doen!![]()
(Slecht excuse)
Heel ver weg dus!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in Middelburg (andere kant van Nederland dus)
Dan meot je moeder het maar doenquote:[..]
Daar zijn andere mensen voor hè
inderdaadquote:
zal ze vast wel doen. Net als iedere weekquote:Dan moet je moeder het maar doen
Ideaal joh!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zal ze vast wel doen. Net als iedere week
Hij woont in Zeeland, daar ga je niet vrijwilig alleen wonenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ideaal joh!Woon je bij je ouders? Of alleen nu in het weekend??
Ja, maar ik begreep dat hij daar met z'n ouders woontquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij woont in Zeeland, daar ga je niet vrijwilig alleen wonen
Had gekund, maar ik woon nog lekker goedkoopquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep dat hij daar met z'n ouders woontKan dan wel juist extra goed dat hij door de weeks ergens anders/op kamers woont??
Of is dat dom bedacht van mij??
Zo gek is ze ook weer niet, denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
hij zou idd op kamers kunnen zitten ergens.. maar dan zou mamsie niet elke week z'n kamer hoeven te stofzuigen lijkt me
Truequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
hij zou idd op kamers kunnen zitten ergens.. maar dan zou mamsie niet elke week z'n kamer hoeven te stofzuigen lijkt me
Je wilt niet ergens anders in Nl wonen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik woon nog lekker goedkoopbij mijn ouders. En ga ook nog niet ergens anders in Nederland wonen.
nee, ik ben van plan binnen 10 jaar te emigreren, dus om dan voor die tussentijd nog ff ergens anders in NL te gaan wonen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je wilt niet ergens anders in Nl wonen?
Oke.. Nee dat is net zo makkelijk bij paps en mams! Waar wil je heen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik ben van plan binnen 10 jaar te emigreren, dus om dan voor die tussentijd nog ff ergens anders in NL te gaan wonen.
Down Underquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke.. Nee dat is net zo makkelijk bij paps en mams! Waar wil je heen??
Ik ben al na mijn studie. Het is nu ff de financiën op orde brengen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
GaafEn dat ben je van plan om na je studie te gaan doen??
Okee.. Echt wel gaaf!! asl je er binnen 4 jaar zit dan wil ik nog wel een stage in Australië doen, mag ik wel bij je wonen tijdelijk toch??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al na mijn studie. Het is nu ff de financiën op orde brengen.
Aah! Gelukkig zat je er niet in!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:36 schreef mash_ het volgende:
Echt de ns![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje 2 treinen tegen elkaar aan gooie waarom ik niet naar huis kon
Ach geen gewonde dus had ook niet zoveel uitgemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aah! Gelukkig zat je er niet in!![]()
Wel weer handig van de ns
Geen vervangend (bus)vervoer??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ach geen gewonde dus had ook niet zoveel uitgemaakt
maar ik was dus me lief ophalen en we zouden naar mij huis gaan. Maar dat ging nu dus ook niet door![]()
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen vervangend (bus)vervoer??
Dat er geen gewonden waren dat wist ik nog niet.. Nee dan had het inderdaad niet veel verschil gemaakt!
Oooh zucht.. Echt dan ben je blij met de ns he!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
NeeEn zo wel dan had het nog geen zin gehad want voor dat we dan bij me waren konde we na een half uur al weer weg
want ze moest vroeg thuis zijn... Dus toen maar 3uur in een park gezeten
ja.. maar moet morgen ook nog met de treinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oooh zucht.. Echt dan ben je blij met de ns he!
daar valt wel over te pratenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Okee.. Echt wel gaaf!! asl je er binnen 4 jaar zit dan wil ik nog wel een stage in Australië doen, mag ik wel bij je wonen tijdelijk toch??
Doe het komend jaar, kunnen we ook bij Jipje langsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar valt wel over te praten
mijn financiën zijn nu nog niet toereikend om het nu al te doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe het komend jaar, kunnen we ook bij Jipje langs
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn financiën zijn nu nog niet toereikend om het nu al te doen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja.. maar moet morgen ook nog met de treindus maar te hopen dat het snel gemaakt word
Maarja van de rest was het als nog wel erg leuk![]()
Okequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar valt wel over te praten
Wie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ernst Paul Hasselbach van ER en Peking Express
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |