Hmm heel spannend stofzuigen en koken.. Verder nog niet echt eigenlijk.. Waarschijnlijk vanavond bankhangen.. *Spannenddd..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En heb jij nog plannen voor vandaag Ref?
Mijn kamer mag ook wel gestofzuigd wordenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:12 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm heel spannend stofzuigen en koken.. Verder nog niet echt eigenlijk..
Als ik geen feestje gehad zou hebben zou ik dat ook gedaan hebbenquote:Waarschijnlijk vanavond bankhangen.. *Spannenddd..
Zal ik je kamer ook maar meteen even meenemen dan?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn kamer mag ook wel gestofzuigd worden
Mjn leven is té burgerlijk de laatste tijdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik geen feestje gehad zou hebben zou ik dat ook gedaan hebben
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zal ik je kamer ook maar meteen even meenemen dan?
Nu maar hopen dat ze beter spelen dan tegen Heerenveenquote:
Oke, ik kom er aan, moet je wel zelf even een stofzuiger neerzetten, heb geen zin om die ook nog mee te sjouwen..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik een uitstekend idee van jou
een stofzuiger hebben we hier wel in huis.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke, ik kom er aan, moet je wel zelf even een stofzuiger neerzetten, heb geen zin om die ook nog mee te sjouwen..
Wel ja? Oke, dan kom er aan..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een stofzuiger hebben we hier wel in huis.
Ik zie je wel verschijnenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wel ja? Oke, dan kom er aan..
Euhm.. even kijken eerst zo koken, dan hier stofzuigen.. Euhm.. 4 uur??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnenHoe laat ben je hier dan ongeveer?
topquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Euhm.. even kijken eerst zo koken, dan hier stofzuigen.. Euhm.. 4 uur??
komt voor elkaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:28 schreef Reflectionne het volgende:
Ik verwacht natuurlijk ook wel een lekker kopje koffie en een koekje!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
top![]()
[..]
komt voor elkaar
Oei oei..quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:21 schreef The_Dean het volgende:
Hier niet, maar ben wel lang niet fit. Lig nog, maar had vanalles in de planning
En vanavond ook nog een feestje...
Mag ik ook eensquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoi luc.. zo te zien heb je een leven?
Wat moet dat moet hequote:
Ojaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ref
over een half uur ben je hier he
Of ben je nu nog thuis?quote:
Hoe weet je dat het twee uur rijden is?:P \Weet je waar ik ben?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of ben je nu nog thuis?
Want het is 2 uur rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |