Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ook eens een keer gaan
Uitstekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel aardig
Met u nog steeds goed zeker?
Lucquote:
ik hoef niet meer te vragen hoe het gaat, want dat weet ik intussenquote:
goed. Wel nog steeds verkoudenquote:
Hey! Yesse. Naar helmond jij!quote:
Tofquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goed. Wel nog steeds verkoudenMaar dat zal wel weer eens een keer overgaan
Nu weekend en maandag en dinsdag naar EuroDisney en woensdag ook nog dagje vrij.
Dat jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hengelo lieve G.Maar we zijn al onderweg!
Ik neem bijna nooit vrij. En nu is het herfstvakantie dus onze klanten hebben vakantie. Dus is het voor ons ook rustiger. Dus kan ik ook wel eens vrij nemenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tof
Ik moet gewoon weer werken maandag
Relaxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik neem bijna nooit vrij. En nu is het herfstvakantie dus onze klanten hebben vakantie. Dus is het voor ons ook rustiger. Dus kan ik ook wel eens vrij nemen
Als jij dat zegt, zal ik wel zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
JA! Lief ja, wil je zeggen dat je dat niet bent dan?
Ja logische reden!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ok, daarom ga ik ook
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
But nice guys never get the girl, do they
ik kan dit alleen maar beamen, helaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Bart got the girl!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, zal ik wel zijn
Bewijst het des te meerquote:
Oh, en Check! natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kan dit alleen maar beamen, helaas
Er is maar 1 manier om ons te overtuigen hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve jongens! Ik kan beamen dat ook lieve jongens kans maken bij vrouwen!
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:00 schreef Yesse het volgende:
Lieve lieve lieve jongens! Ik kan beamen dat ook lieve jongens kans maken bij vrouwen!
Lieve jongens zijn leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen is
Ik denk dat dat komt omdat jullie er van uit gaan dat jullie geen kans maken en dus niet het laten zien tegenover de meisjes.. denk ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze maken wel kans, alleen die kans is zo klein dat het te verwaarlozen is
Veel te liefquote:
Shit, je hebt ons doorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
Ik denk dat dat komt omdat jullie er van uit gaan dat jullie geen kans maken en dus niet het laten zien tegenover de meisjes.. denk ik!
Ooooohh, is dat allesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, vind een meid die lieve jongens leuk vindt en klaar!!
Ja, het is allemaal zo makkelijk!quote:
Weet ik, maar had ik geen zin inquote:Je moet trouwens het onderste deel van de quote ff wegdoen als je het toch niet gebruikt
Uhuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:10 schreef Reflectionne het volgende:
Ja, het is allemaal zo makkelijk!![]()
Maar wel zin om de quote te splitsenquote:Weet ik, maar had ik geen zin in
quote:
Jup, nu dat knopje een betekenis in m'n leven heeft gekregen gebruik ik 'm ook!quote:[..]
Maar wel zin om de quote te splitsen![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jup, nu dat knopje een betekenis in m'n leven heeft gekregen gebruik ik 'm ook!
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?quote:
Aaah gussie!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?
Uhuhquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Maar verder komt het ook nooit. Heb jij dat ook?
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog medelijden met je hebben
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan gaan mensen ook nog medelijden met je hebben
Oh jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga Mooi! Weer De Leeuw kijken
Jij ook in Parijsquote:Nog veel plezier allemaal
Mja, wat zou ze er aan moeten doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.
Ja, ik ook!! Maar blijf wel Fokken beetje denk ik.. en veel plezier in Disney alvast!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga Mooi! Weer De Leeuw kijken
Nog veel plezier allemaal
Nou, dan stop ik wel met medelijden hebben!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
te erg is dat. In plaats van dat ze er iets aan zouden doen.
Puh dan heb ik geen medelijden meer en dan zeg ik wel: Je hebt het er zelf na gemaakt!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Het maakt het er niet leuker op zeg maar
Allebei pijnlijk, maar bij dit punt heb je het meeste gelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:29 schreef Reflectionne het volgende:
Puh dan heb ik geen medelijden meer en dan zeg ik wel: Je hebt het er zelf na gemaakt!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Allebei pijnlijk, maar bij dit punt heb je het meeste gelijk
't hoeft ook niet.. Wil je 't wel mag 't ook elders..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhuh
Geen zin om het weer uit te leggen, tenminste niet hier![]()
Als je het wil weten pm je je msn maar ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
't hoeft ook niet.. Wil je 't wel mag 't ook elders..
Heb je 'm niet al standaard onder je copy dan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je het wil weten pm je je msn maar ofzo
Maakt mij echt niet uit, wil het best vertellen, maar het hoeft niet(heb het al best vaak verteld ondertussen
)
Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo..
Een oude bekende heeft me toegevoegd op MSN... alleen daar had ik nog al ruzie mee.. althans.. een conflict. Zal ik hem eens gaan aanspreken
Was redelijk serieus conflict..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johOf was het een erg conflict, die je niet vergeet??
Nog niet Nu welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Cue
@ PB: Haha, okeHeb je 'm al aangesproken?? *nieuwsgierig!
Hoelang is het geleden?
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dus het is niet vergeten, vergeven?? Aah
Hmm oke.. Achjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uit
Ik was ooit admin bij een forum, waar hij ook admin was, dan weten een aantal waar het over gaat.
Welterustenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga slapen! Tot later!! Fijne avond/weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |