Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:46 schreef PieterBas het volgende:
Zo..
Een oude bekende heeft me toegevoegd op MSN... alleen daar had ik nog al ruzie mee.. althans.. een conflict. Zal ik hem eens gaan aanspreken
Was redelijk serieus conflict..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:47 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha grappig, misschien is hij het wel vergeten johOf was het een erg conflict, die je niet vergeet??
Nog niet Nu welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:50 schreef Reflectionne het volgende:
Hoi Cue
@ PB: Haha, okeHeb je 'm al aangesproken?? *nieuwsgierig!
Hoelang is het geleden?
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dus het is niet vergeten, vergeven?? Aah
Hmm oke.. Achjaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. ik bljif nog altijd bij mijn standpunt, dat hij gewoon de waarheid moet vertellen.. want er klopte iets niet in zijn verhaal. Dat heb ik toen verteld, en toen brak online even de pleuris uit
Ik was ooit admin bij een forum, waar hij ook admin was, dan weten een aantal waar het over gaat.
Welterustenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:43 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ga slapen! Tot later!! Fijne avond/weekend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |