Snapte 'm wel hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Californium het volgende:
het ging over spamhoeren.... dan moet ik even een sletterige opmerking makenkan er niets aan doen piles
Zo lekker zit ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij wil ze op je gaan zitten of zo
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Snapte 'm wel hoor
[..]
Zo lekker zit ik niet hoor
quote:
Ga je lopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
En waarom is mijn fiets nog niet klaar, ik verveel me
Dan snap ik de link met fiets & verveling nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
Ben al hierheen gelopen, ga niet nog een keer teruglopen en weer hier heen lopen.
Nou ik ben aan het wachten tot mijn fiets gemaakt is op school. Omdat dat dicht bij de fietsenmaker isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan snap ik de link met fiets & verveling niet
Ah, juistquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik ben aan het wachten tot mijn fiets gemaakt is op school. Omdat dat dicht bij de fietsenmaker is
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef HostiMeister het volgende:
Yes, die gast keek me ook aan van hoe krijg je het voor elkaar
Mja, das best knapquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ketting is naar de klote, doormidden gebroken
Klinkt uhm heftigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
Lekker feestje vanavond
http://www.poppodiumromein.nl/agenda.php?id=206
Kom je ook?quote:
Denk niet dat dat iets voor mij isquote:
quote:Je word weer thuisgebracht
Smakelijk, en tot straksquote:Maar ben even eten en weg
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb alleen een luxeproleem
Heb wel honger, maar geen zin om te koken.
Wil dus wel een pizza bestellen maar moet met ideal betalen.
Alleen heb ik geen zin om m'n arm uit te strekken zodat ik m'n random reader kan pakken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Alleen heb ik geen zin om m'n arm uit te strekken zodat ik m'n random reader kan pakken
Dramaaaaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:53 schreef eer-ik het volgende:
Ik bedenk me nu net dat m'n pinpas ook nog ruim 2 meter hier vandaan ligt
Ja hoor, prima.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Dramaaaa
Zie je het leven verder nog zitten toch
Moet je maar gewoon bij de postbank een rekening hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:47 schreef eer-ik het volgende:
Neh, ik ben postbank-af.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:59 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon bij de postbank een rekening hebben
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weekend en maandag naar Disney![]()
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin inquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin in
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben er nog nooit geweest, dus heb er wel zin in
quote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
moet je ook eens een keer gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |