quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Ja inderdaad
Snel even een bakje koffie en dan maar eens mijn kamer wat opruimen/inpakken
En dan douchen, hapje eten als dat lukt, en dan op naar het feestje
Ook goedquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik denk dat luc zelf is gaan stofzuigen
Vanuit Wageningen (waar je woont) is het 2 uur.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:37 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het twee uur rijden is?:P \Weet je waar ik ben?Ik kom metj m'n helikopter!
Ik ben nu zelfs in de Achterhoekquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanuit Wageningen (waar je woont) is het 2 uur.
Het is inmiddels 16:00 uur geweest en je bent er nog niet
in Middelburg (andere kant van Nederland dusquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs in de AchterhoekWaar woon jij dan ergens??
Daar zijn andere mensen voor hèquote:Ik dacht dat je het nu zelf ging doen!![]()
(Slecht excuse)
Heel ver weg dus!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in Middelburg (andere kant van Nederland dus)
Dan meot je moeder het maar doenquote:[..]
Daar zijn andere mensen voor hè
inderdaadquote:
zal ze vast wel doen. Net als iedere weekquote:Dan moet je moeder het maar doen
Ideaal joh!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zal ze vast wel doen. Net als iedere week
Hij woont in Zeeland, daar ga je niet vrijwilig alleen wonenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ideaal joh!Woon je bij je ouders? Of alleen nu in het weekend??
Ja, maar ik begreep dat hij daar met z'n ouders woontquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij woont in Zeeland, daar ga je niet vrijwilig alleen wonen
Had gekund, maar ik woon nog lekker goedkoopquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja, maar ik begreep dat hij daar met z'n ouders woontKan dan wel juist extra goed dat hij door de weeks ergens anders/op kamers woont??
Of is dat dom bedacht van mij??
Zo gek is ze ook weer niet, denk ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
hij zou idd op kamers kunnen zitten ergens.. maar dan zou mamsie niet elke week z'n kamer hoeven te stofzuigen lijkt me
Truequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Cuegirllie het volgende:
hij zou idd op kamers kunnen zitten ergens.. maar dan zou mamsie niet elke week z'n kamer hoeven te stofzuigen lijkt me
Je wilt niet ergens anders in Nl wonen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik woon nog lekker goedkoopbij mijn ouders. En ga ook nog niet ergens anders in Nederland wonen.
nee, ik ben van plan binnen 10 jaar te emigreren, dus om dan voor die tussentijd nog ff ergens anders in NL te gaan wonen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:58 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je wilt niet ergens anders in Nl wonen?
Oke.. Nee dat is net zo makkelijk bij paps en mams! Waar wil je heen??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, ik ben van plan binnen 10 jaar te emigreren, dus om dan voor die tussentijd nog ff ergens anders in NL te gaan wonen.
Down Underquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:02 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oke.. Nee dat is net zo makkelijk bij paps en mams! Waar wil je heen??
Ik ben al na mijn studie. Het is nu ff de financiën op orde brengen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
GaafEn dat ben je van plan om na je studie te gaan doen??
Okee.. Echt wel gaaf!! asl je er binnen 4 jaar zit dan wil ik nog wel een stage in Australië doen, mag ik wel bij je wonen tijdelijk toch??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben al na mijn studie. Het is nu ff de financiën op orde brengen.
Aah! Gelukkig zat je er niet in!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:36 schreef mash_ het volgende:
Echt de ns![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beetje 2 treinen tegen elkaar aan gooie waarom ik niet naar huis kon
Ach geen gewonde dus had ook niet zoveel uitgemaaktquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aah! Gelukkig zat je er niet in!![]()
Wel weer handig van de ns
Geen vervangend (bus)vervoer??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ach geen gewonde dus had ook niet zoveel uitgemaakt
maar ik was dus me lief ophalen en we zouden naar mij huis gaan. Maar dat ging nu dus ook niet door![]()
Neequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen vervangend (bus)vervoer??
Dat er geen gewonden waren dat wist ik nog niet.. Nee dan had het inderdaad niet veel verschil gemaakt!
Oooh zucht.. Echt dan ben je blij met de ns he!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
NeeEn zo wel dan had het nog geen zin gehad want voor dat we dan bij me waren konde we na een half uur al weer weg
want ze moest vroeg thuis zijn... Dus toen maar 3uur in een park gezeten
ja.. maar moet morgen ook nog met de treinquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:46 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Oooh zucht.. Echt dan ben je blij met de ns he!
daar valt wel over te pratenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Okee.. Echt wel gaaf!! asl je er binnen 4 jaar zit dan wil ik nog wel een stage in Australië doen, mag ik wel bij je wonen tijdelijk toch??
Doe het komend jaar, kunnen we ook bij Jipje langsquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar valt wel over te praten
mijn financiën zijn nu nog niet toereikend om het nu al te doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe het komend jaar, kunnen we ook bij Jipje langs
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn financiën zijn nu nog niet toereikend om het nu al te doen.
Gelukkigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja.. maar moet morgen ook nog met de treindus maar te hopen dat het snel gemaakt word
Maarja van de rest was het als nog wel erg leuk![]()
Okequote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daar valt wel over te praten
Wie?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:29 schreef HostiMeister het volgende:
Ernst Paul Hasselbach van ER en Peking Express
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |