Constructieve bijdrage,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.
waarom koop je dan zo'n kippenhok voor heel veel geld?
Toch kan het ook heel strak, maar ik vind rolgordijnen absoluut niets. (net zoals jaloezien en lamellen)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:38 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
vouwgordijnen vind ik iets te koloniaal.. te "romantisch"
Ik ga hier zeker niet op in en vraag in mijn startbericht om opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.
9 van de 10 hypotheek verstrekkers staan het verhuren niet toe.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Haha ik heb een waanzinnig lieve vriendin, die me door dik en dun steunt en appartementen als deze zullen altijd in de markt blijven, denk ook aan verhuur aan bedijven.., wanneer ik eventueel ga samenwonen.
ik heb het onderbouwd in dit topic. ik vind dat je een flinke prijs hebt betaald voor een kippenhok in een redelijk slechte buurt, als is die buurt ietsje aan het stijgen wordt het geen pijp/jordaan. daarnaast vind ik dat je aan je inrichting heel erg veel geld uitgeeft en dat ik bang ben (ook gezien je username) dat je alleen maar merkjesgeil bent en daarmee burgerlijk en ietwat onorigineel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Ik ga hier zeker niet op in en vraag in mijn startbericht om opbouwende kritiek.
Onderbouw eerst je stelling alvorens ik in ga op je vraag.
"Prijs" dit is maar net wat je ervoor over hebt, maar mocht jij een woning vinden 10min. van het centrum met deze afwerking, tegen deze prijs, erg knap!! had hem graag gevonden;-)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het onderbouwd in dit topic. ik vind dat je een flinke prijs hebt betaald voor een kippenhok in een redelijk slechte buurt, als is die buurt ietsje aan het stijgen wordt het geen pijp/jordaan. daarnaast vind ik dat je aan je inrichting heel erg veel geld uitgeeft en dat ik bang ben (ook gezien je username) dat je alleen maar merkjesgeil bent en daarmee burgerlijk en ietwat onorigineel.
het zal er straks best leuk uitzien, maar het is kil, steriel, koud en onpersoonlijk. een duur merk maakt je persoonlijkheid namelijk niet. maar daar zal je ooit of nooit achterkomen.
Leuke ruimte!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef fashion4life. het volgende:
Nog 2 weken en dan is het zover..; de sleuteloverdracht. Hierbij alvast wat foto's, hou jullie op de hoogte mbt de inrichting..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle ideeen, op/ aanmerkingen zijn welkom(opbouwende kritiek).
Groet Niels.
In dat geval zou ik op de bank neerploffen, kan helemaal als je een goede chaise longue neemt of een slaapbank. Van tevoren wel uitklappenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef arneaux het volgende:
Hoogslapers zijn kut.
1. ze doen altijd pijn aan je voeten
2. als je gezopen hebt is het een klus om erin te komen
3. als je teveel gezopen hebt is het vaak een te grote klus om er snel uit te komen
Misschien komt t omdat ik niet zo vaak bezopen ben, maar ik vind hoogslapers toch wel erg handig. Denk dat TS er zeker plezier van heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef arneaux het volgende:
Hoogslapers zijn kut.
1. ze doen altijd pijn aan je voeten
2. als je gezopen hebt is het een klus om erin te komen
3. als je teveel gezopen hebt is het vaak een te grote klus om er snel uit te komen
Boeie . Kan hem wat schelen wat jij er over te vertellen hebt. Jaloers?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het onderbouwd in dit topic. ik vind dat je een flinke prijs hebt betaald voor een kippenhok in een redelijk slechte buurt, als is die buurt ietsje aan het stijgen wordt het geen pijp/jordaan. daarnaast vind ik dat je aan je inrichting heel erg veel geld uitgeeft en dat ik bang ben (ook gezien je username) dat je alleen maar merkjesgeil bent en daarmee burgerlijk en ietwat onorigineel.
het zal er straks best leuk uitzien, maar het is kil, steriel, koud en onpersoonlijk. een duur merk maakt je persoonlijkheid namelijk niet. maar daar zal je ooit of nooit achterkomen.
Dat is ook geen oost, maar gewoon centrumquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.
Super mooi!! alleen.. moet ik ook kastruimte creeeren en het ontwerp wat er nu ligt voldoet aan beide.. ik hou jullie op de hoogte, over 1,5 week begin ik eraan!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:
podium bouwen en daar een grote 'la' in met matras, dat als bed gebruiken. en op het podium dan je bank etc. als je muren toch hoog zat zijn?
hier filmpje ter verduidelijking
vind je stijl en ideeen erg leuk.
Wel kut als je afstandsbediening het niet meer doetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:
podium bouwen en daar een grote 'la' in met matras, dat als bed gebruiken. en op het podium dan je bank etc. als je muren toch hoog zat zijn?
Dan is het een domme opmerking, want iedereen is anders, en ik durf te wedden dat er hele volksstammen zijn die niet "zo een hypotheek van 150k krijgen"quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef king_of_the_night het volgende:
Een hypotheek van 150 000 kun je zo krijgen, hoor.
Ik heb niet de hele topic gelezen, alleen het gezeik over de prijs.
Als je een redelijk salaris hebt, wat je meestal al hebt vanaf hbo, dan kun je dus zo een hypotheek van 150000 krijgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is het een domme opmerking, want iedereen is anders, en ik durf te wedden dat er hele volksstammen zijn die niet "zo een hypotheek van 150k krijgen"
Ik vind het nogal een aannamequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Als je een redelijk salaris hebt, wat je meestal al hebt vanaf hbo, dan kun je dus zo een hypotheek van 150000 krijgen.
Is dat laminaat? Ik zoek namelijk nog een vloer met precies diezelfde kleur. Mijn meubels hebben die kleur ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef denimfanatism het volgende:
Je appartement ziet er mooi uit! Ik vind het vooral leuk dat je veel zelf laat maken. Een simpel design van een beetje normale kwaliteit is vaak, vaak onterecht, heel duur. Ik heb ook een aantal dingen zelf gemaakt. Als je nog geen rolgordijn hebt gevonden heb ik hier wat fotos van de mijne;
[ afbeelding ]
Als 'accentkleur' heb ik wenge. de rest van mijn kamer is overigens strak zwart of wit.
[ afbeelding ]
ik ben ook van plan om volgend jaar in amsterdam te gaan wonen, maar dan als student.. ik ben beniewd wat ik dan van de situatie kan maken. Ik heb een beetje dezelfde achtergrond als jij.
Gefeliciteerd met je huis(jequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef fashion4life. het volgende:
Nou vandaag de eerste "klus-dag". Ze zeggen het altijd "schoon op te leveren", nou de eerste 3 uur bezig geweest met boenen!!! En zal de komende dagen nog wel wat stof/ zaagsel/ gruis gaan vinden haha.
Morgen krijg ik mijn bed/ kast binnen!! eerder dan verwacht, dus dan kan er meteen geknutseld worden.
Wel zijn er nog meer punten bij gekomen die niet oke zijn..
Afzuiginstallatie kom in een keukenkastje uit, zonder ook mijn enige afvoer!! dus dat gaat natuurlijk lekker vet en vochtig worden, dit moeten ze oplossen!! verder nog wat kleine dingen..
Uiteraard maak ik foto's van de bouw van de bed/kast.
Ik ben er alleen nog steeds niet uit wat ik voor de ramen wil:-S maar voorkeur gaat denk ik toch uit naar lichtgrijze gordijnen.. moet morgen of de dag erna een keuze gaan maken!!!
Groet Niels.
Ik zou dan wel wat hoogte overhouden voor je beddegoed, dat moet bij dit voorbeeld weer ergens anders worden opgeborgen terwijl er op laten liggen natuurlijk veel handiger is. Ik heb ook een keer zoiets bij een klusprogramma gezien maar ik weet niet meer welke. Daar hadden ze toen de keuken op de verhoging gebouwd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:31 schreef Renesite het volgende:
Mooi mooiBeter een studio dan een hokkerig klein klein 45m2 appartement in West/Zuid waar je slaapkamer een inloopkast is
!
ziet er retestrak uit amigo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef fashion4life. het volgende:
![]()
Ben benieuwd naar jullie reactie's.
EDIT: uiteraard zijn de deurtjes in de maak.
Groet Niels.
Uiteraard, je kunt ze er volledig uitrijden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef maok het volgende:
Leuk. Lijkt wel een beetje op het bed iemand die ik ken die ook een studio heeft. Ik vind het wel leuk dat je niet direct op het bed kijkt als je op de bank zit ofzo.
Die kledingrekken komen op wieltjes neem ik aan?
maar geef toe, dit is geen huis om samen te wonen toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef fashion4life. het volgende:
Overigens is het plafond, ook al is hij nu verlaagd nog steeds 2.4m hoog.
Het bed is 1.20m hoog+ 20cm matras, hou ik toch nog een meter over.. je kunt dus makkelijk zitten, zonder je in rare standen te worstelen om je bed uit te komen..
groet Niels.
Ben ik ook helemaal niet van plan, die plannen zijn er ook niet en uiteraard zal ik dan op zoek gaan naar een andere woning, nergens staat vermeld dat ik plannen heb tot samenwonen???quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar geef toe, dit is geen huis om samen te wonen toch?
hoi niels,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Ben ik ook helemaal niet van plan, die plannen zijn er ook niet en uiteraard zal ik dan op zoek gaan naar een andere woning, nergens staat vermeld dat ik plannen heb tot samenwonen???
Dit is een woning voor mezelf en niet meer dan dat en daar voldoet deze woning aan.
groet Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |