abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:49:50 #101
3498 Barb
Graduated Fool
pi_62439665
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.

waarom koop je dan zo'n kippenhok voor heel veel geld?
Constructieve bijdrage, .

Oh nee, toch niet. My bad...
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_62448894
Gefeliciteerd met je appartement in de Delistreeeeet Vind het een erg leuke buurt, lekker vlakbij de Dapper

Heb ook verschillende van deze appartementen gezien op Funda, vond ze alleen echt té klein. Wel mooi afgewerkt hoor. Als je alleen blijft wonen is dit perfect!

Ik woon nu samen met mijn vriend in een kleine 2kamer kippenhok in de Binnenstad, en dat is me nu al te klein geworden.

Ben benieuwd naar de uiteindelijke inrichting

Suc6!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:16:09 #103
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62449436
Oh shit, homo-nijd tussen TS en user.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 01:24:36 #104
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_62450246
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:38 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

vouwgordijnen vind ik iets te koloniaal.. te "romantisch"
Toch kan het ook heel strak, maar ik vind rolgordijnen absoluut niets. (net zoals jaloezien en lamellen)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_62453346
Die zag ik ook voorbij komen tijdens mijn zoektocht op funda.. Mooi hoor!
pi_62453365
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 17:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.

Ik ga hier zeker niet op in en vraag in mijn startbericht om opbouwende kritiek.

Onderbouw eerst je stelling alvorens ik in ga op je vraag.

[ Bericht 3% gewijzigd door fashion4life. op 17-10-2008 11:15:39 ]
pi_62453517
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Haha ik heb een waanzinnig lieve vriendin, die me door dik en dun steunt en appartementen als deze zullen altijd in de markt blijven, denk ook aan verhuur aan bedijven.., wanneer ik eventueel ga samenwonen.
9 van de 10 hypotheek verstrekkers staan het verhuren niet toe.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:38:00 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62460692
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:57 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Ik ga hier zeker niet op in en vraag in mijn startbericht om opbouwende kritiek.

Onderbouw eerst je stelling alvorens ik in ga op je vraag.
ik heb het onderbouwd in dit topic. ik vind dat je een flinke prijs hebt betaald voor een kippenhok in een redelijk slechte buurt, als is die buurt ietsje aan het stijgen wordt het geen pijp/jordaan. daarnaast vind ik dat je aan je inrichting heel erg veel geld uitgeeft en dat ik bang ben (ook gezien je username) dat je alleen maar merkjesgeil bent en daarmee burgerlijk en ietwat onorigineel.

het zal er straks best leuk uitzien, maar het is kil, steriel, koud en onpersoonlijk. een duur merk maakt je persoonlijkheid namelijk niet. maar daar zal je ooit of nooit achterkomen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62462009
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb het onderbouwd in dit topic. ik vind dat je een flinke prijs hebt betaald voor een kippenhok in een redelijk slechte buurt, als is die buurt ietsje aan het stijgen wordt het geen pijp/jordaan. daarnaast vind ik dat je aan je inrichting heel erg veel geld uitgeeft en dat ik bang ben (ook gezien je username) dat je alleen maar merkjesgeil bent en daarmee burgerlijk en ietwat onorigineel.

het zal er straks best leuk uitzien, maar het is kil, steriel, koud en onpersoonlijk. een duur merk maakt je persoonlijkheid namelijk niet. maar daar zal je ooit of nooit achterkomen.

"Prijs" dit is maar net wat je ervoor over hebt, maar mocht jij een woning vinden 10min. van het centrum met deze afwerking, tegen deze prijs, erg knap!! had hem graag gevonden;-)

"Duur doen" waar maak je dat in vredesnaam uit op??

"Smaak" gelukkig verschilt dat;-)

"Merkengeil" afleiden van een naam, lijkt me geen sterk argument. Ik ben werkende in de mode-branche, dit wil niet zeggen, dat je dit ook meeneemt naar of in je huis. Als iets er exclusief uitziet, wil dit niet meteen zeggen dat iets duur is en/of moet zijn, daar zit juist de sport in!! Al moet de afwerkelijng wel optimaal zijn.

"kil, steriel, koud en onpersoonlijk"; dit voorkom je door goede/ juiste be- en verlichting en accessoires.

Verder is de buurt erg booming, zeker gezien de vele koopwoningen die er zijn gekomen en zeer zeker gaan komen!

Waar het op neerkomt, is het feit dat ik me er thuis moet voelen. En daar wil ik het bij laten.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:06:29 #110
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_62463008
Kan de TS wel begrijpen in zijn keuze voor deze buurt. Het valt binnen het bestek van de stedelijke vernieuwing, fijne cafes en restaurants in de buurt, hippe clubs, Dappermarkt. En dan ook nog woningen die voor Amsterdamse begrippen goed te betalen zijn. .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:06:57 #111
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_62463018
Over smaak valt niet te twisten.
(om er maar een clicheetje tegenaan te smijten)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:11:42 #112
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62463151
Hoezo late reactie.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_62466098
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef fashion4life. het volgende:
Nog 2 weken en dan is het zover..; de sleuteloverdracht. Hierbij alvast wat foto's, hou jullie op de hoogte mbt de inrichting..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alle ideeen, op/ aanmerkingen zijn welkom(opbouwende kritiek).

Groet Niels.

Leuke ruimte!

Handig dat je een hoogslaper neemt, scheelt heel veel ruimte. Ik zou je echter wel aanraden om deze echt aan de wand te bouwen, en mooi te verwerken in de woning ipv een lelijke stalen constructie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:33:43 #114
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_62470692
Hoogslapers zijn kut.

1. ze doen altijd pijn aan je voeten
2. als je gezopen hebt is het een klus om erin te komen
3. als je teveel gezopen hebt is het vaak een te grote klus om er snel uit te komen
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:06:36 #115
218653 honne
lufs Geejeetjuhhhhhhhhhh :-)
pi_62471689
Ik ken iemand ( een student ) die een ideaal bed had gemaakt!
Hij heeft 1 kamer waar hij alles moet doen en om te zorgen dat hij leefruimte zat overhield en geen last van obstakels van hoge poten van een hoogslaper kreeg, bevestigde hij het bed in een hoek waar latten tegenaan waren bevestigd waren waar dus de hoofdkant en 1 zijkant op bevestigd werd en werd er vervolgens aan de vrije voeteneind hoek een ketting/kabel bevestigd en die werd dan verankerd in het plafond.
Een zwevend bed dus en een mooi effekt dat dat gaf!
( En ja het zat echt stevig vast want zover ik weet hangtie na 4 jaar nog steeds zonder brokken en het is een tweepersoons dus is vast wel 1 en ander nachtelijk avontuur mee gebeurt .
Ow ja er zit wel een trappetje zo aan bevestigd dat die omhoog geklapt kan worden wanneer er geen gebruik van het bed gemaakt word.

edit : Uhm nu heeft hij wel die mogelijkheid omdat het in een pand betreft waar hele hoge plafonds inzitten.... dus geen kopgestoot

[ Bericht 11% gewijzigd door honne op 17-10-2008 22:13:00 ]
Gelukkige mensen hebben niet het beste van het beste
Zij maken het beste van wat ze hebben
pi_62479269
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef arneaux het volgende:
Hoogslapers zijn kut.

3. als je teveel gezopen hebt is het vaak een te grote klus om er snel uit te komen
In dat geval zou ik op de bank neerploffen, kan helemaal als je een goede chaise longue neemt of een slaapbank. Van tevoren wel uitklappen

Maar met die ruimte kun je er ook makkelijk een tweepersoons bed kwijt hoor. Mijn vriend heeft een studio van 25m2 en daar past ook een tweepersoonsbed in. Eventueel kun je dat bed afschermen dmv een roomdivider.
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:54:05 #117
155227 crew  Guppy
dus
pi_62481775
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef arneaux het volgende:
Hoogslapers zijn kut.

Misschien komt t omdat ik niet zo vaak bezopen ben, maar ik vind hoogslapers toch wel erg handig. Denk dat TS er zeker plezier van heeft
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62483891
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Boeie . Kan hem wat schelen wat jij er over te vertellen hebt. Jaloers?
  Moderator zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:05:55 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_62484160
Het gaat erom dat TS zich er thuis voelt en dat hij er blij mee is.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:10:03 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62484244
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.
Dat is ook geen oost, maar gewoon centrum (oostelijke binnenstad om precies te zijn)

En het is geen slechte buurt, maar een vrij normale buurt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:29:24 #121
126620 Krln
Belg in Breda
pi_62485679
podium bouwen en daar een grote 'la' in met matras, dat als bed gebruiken. en op het podium dan je bank etc. als je muren toch hoog zat zijn?

hier filmpje ter verduidelijking

vind je stijl en ideeen erg leuk.
pi_62486457
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:
podium bouwen en daar een grote 'la' in met matras, dat als bed gebruiken. en op het podium dan je bank etc. als je muren toch hoog zat zijn?

Super mooi!! alleen.. moet ik ook kastruimte creeeren en het ontwerp wat er nu ligt voldoet aan beide.. ik hou jullie op de hoogte, over 1,5 week begin ik eraan!!
pi_62487205
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:

Wel kut als je afstandsbediening het niet meer doet Kun je je bed niet in.

Wel een erg mooie oplossing trouwens!
pi_62487327
Ziet er leuk uit qua meubels en inrichting. Ook maar eens volgen dit topic.
pi_62550147
Gistermorgen de officiele oplevering! Zag er keurig uit!

Wel zijn er wat punten die opnieuw geschilderd moeten worden, afdekkapje hier, plintje daar enz.

Maar overall erg tevreden.. volgende week, worden alle stukken voor het bed/ kast en het wandmeubel geleverd+ de overige meubelen.

Ik heb gisteren ook raamsverduistering besteld, het zijn zwarte rolgordijnen geworden van canvas. Zowel warmtewerend alsmede verduisterend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')