??????????? Het is per m²quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:59 schreef spy08 het volgende:
5000 euro per maand is belachelijk veel! Zo byzonder vind ik het niet kwa woonruimte! Had de Ts geen andere opties?
Je maakt een grapje neem ik aan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:59 schreef spy08 het volgende:
5000 euro per maand is belachelijk veel! Zo byzonder vind ik het niet kwa woonruimte! Had de Ts geen andere opties?
nee ik heb een speciale waskast, dus afsluitbaar, tevens kan ik daar alle voorraad in kwijt en de was.quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:21 schreef k_man het volgende:
Nu je het zegt, ja. Je kunt ook vrijwel niks opbergen in die keuken. Er zijn vier kastjes en één lade, maar in één van de kastjes zit de afzuigkap verwert en in een andere de afvoer van de wasbak.
Wat komt er onder het fornuis? Afwasmachine?
Je moet NIET vergeten dat de woning, totaal geen omkijken meer heeft.. tevens zit in de prijs verwerkt:quote:Op zondag 12 oktober 2008 05:59 schreef spy08 het volgende:
vuile racistquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kinkerbuurt komt pas goed als alle kutmarokkanen opgetieft zijn, maar dat zal wel 100 jaar duren. zeker nu er een moskee gebouwd wordt waardoor ze zich nog meer baas van de buurt voelen.
Is toch gewoon waar, of niet?quote:
Tegenwoordig schijn je het te mogen zeggen ook nog.quote:
Dat vind ik juist jammer! Wat vind je daar het voordeel aan dan? Ik vind hoge plafons altijd mooier.quote:
Geluidsdempend en isolerend..quote:Op zondag 12 oktober 2008 14:10 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Dat vind ik juist jammer! Wat vind je daar het voordeel aan dan? Ik vind hoge plafons altijd mooier.
Ik neem aan dat je daar je wasmachine en -droger zet, niet je afwasmachine (waar ik het over had).quote:Op zondag 12 oktober 2008 13:39 schreef fashion4life. het volgende:
nee ik heb een speciale waskast, dus afsluitbaar, tevens kan ik daar alle voorraad in kwijt en de was.
Cool design. Wil ik ook gaan doen in mijn appartement. Waar koop je dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:19 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Alle meubelen worden vervaardigd uit hoogwaardig MDF. Het wandmeubel en tv-dressoir worden hoogglans zwart gespoten(niet met het kwastje, spuiten is egaler), de salontafel wordt wit gespoten en het bed wordt ook wit gespoten.
Het bed wordt best bijzonder, daar dit een half "hoogslaper" wordt, met daaronder een ruimte voor 2 rijrekken(voor kleding), op mijn werk geen voorbeeld van, dus die volgt vanavond.
Ik heb zelf alles ontworpen en uitgetekend en de meubelmaker mag het van mij maken;-)
Het wordt een echt New-Yorks "designappartment", beetje Urban-living dat is de sfeer, alleen iets minder steriel, vandaar ook de keus voor een bruin/ grijze laminaatvloer en geen witte vloer:
[ afbeelding ]
dan heb ik te snel gelezen indd.. nee een afwasmachine neem ik niet.. niet echt nodig in je eentje..quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar je wasmachine en -droger zet, niet je afwasmachine (waar ik het over had).
Je hebt uiteraard diverse designwinkels, in Nederland en daarbuiten..quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:28 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Cool design. Wil ik ook gaan doen in mijn appartement. Waar koop je dat?
I beg to differ...quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:14 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
dan heb ik te snel gelezen indd.. nee een afwasmachine neem ik niet.. niet echt nodig in je eentje..
als je vind dat ik discrimineer moet je eens met de bewoners, woningbouw of makelaars gaan praten. met racisme heeft het überhaupt niks van doen.quote:
De kinkerbuurt is hartstikke fijn wonen hoorquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je vind dat ik discrimineer moet je eens met de bewoners, woningbouw of makelaars gaan praten. met racisme heeft het überhaupt niks van doen.
maar ontopic. neem aub een afwasmachine. wordt je grootste vriend in de keuken naast een goede kachel.
ik winkel er dolgraagquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
De kinkerbuurt is hartstikke fijn wonen hoor
Gelukkig, kun je de woning "eigen" maken met het interieur en de indeling.. Meerendeel wordt op maat gemaakt en ben er vrijwel zeker van dat niemand in het pand dezelfde woning heeft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:03 schreef arneaux het volgende:
Leuk appartement, zeker iets leuks mee te doen. Wat je zegt, 30m2 en je hebt er geen omkijken meer naar. Als je je wilt schikken naar wat de architect voor ogen had zit je geramd natuurlijk. Jammer is denk ik wel dat het best wel eenheidsworst wordt omdat waarschijnlijk je buren exact hetzelfde appartement hebben. En daar de buren ook weer van.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:48 schreef fashion4life. het volgende:
Ik zou bijna zeggen, dat is hem!!
Ook heel makkelijk zelf te realiseren!! hartstikke bedankt!!
kewlquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:36 schreef fashion4life. het volgende:
In mijn zwart met witte interieur, kon ik het niet laten om ook maar de Nintendo Wii aan te schaffen+ Wii fit, mario karts en een extra controler met oplaadstation, alles in de kleur wit natuurlijk..
Mooi. Hou ons even op de hoogte middels foto's? Wat ik er nu van heb gezien komt jouw smaak veel overeen met die van mijquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:23 schreef fashion4life. het volgende:
Jawel.. vandaag de sleutel in ontvangst mogen nemen!!!! morgen een schoonmaakploeg erheen sturen en dan volgende week knutselen...
wat zijn voor en nadelen van beide alternatieven?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:10 schreef fashion4life. het volgende:
Zojuist mijn order voor de raambekleding(plisse) geannuleerd, daar ik erg zit te twijfelen of ik plisse wil, of een heel strak wit rolgordijn.. ik dacht er helemaal zeker van te zijn, maar niet dus..
DILEMMA
Plisse, oogt luxeus, neemt iets meer ruimte in(breder profiel), hogere prijsklasse, heeft altijd een homimhgraadwerkje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
wat zijn voor en nadelen van beide alternatieven?
Los gezien van het geld.. plisse was al besteld, daar ligt het probleem niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef hierissieweer het volgende:
Plise, als je het geld er voor hebt, is toch net iets mooier
vouwgordijnen vind ik iets te koloniaal.. te "romantisch"quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef hierissieweer het volgende:
Vouwgordijnen zijn dan een mooi alternatief, kan ook nog redelijk strak zijn
Hmm, ik heb in mijn woning één rolgordijn en vier plissés, overgenomen van de vorige bewoners. Het rolgordijn is een rampzalig ding, de plissés (van Luxafles) bevallen me juist prima.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:32 schreef Lurf het volgende:
Ik heb in mijn halve huis plissé's hangen, maar als ik het nog een keer moest doen zou ik toch voor rolgordijnen in combinatie met vitrage of een mooie in-between gaan, of voor vouwgordijnen.
Ze zien er weliswaar strak uit, maar de (koord-)bediening is waardeloos. De bediening van een rolgordijn is een stuk gebruikersvriendelijker en duurzamer. De grootste plissé (een Verosol van 250 cm breed en kamerhoog) moest na iets meer dan twee jaar al gereviseerd worden omdat de koordrem versleten was. Drie van de zes Luxaflex plissé's zijn al vervangen omdat de vouwen er steeds uitzakten. En ze hangen allemaal in meerdere of mindere mate scheef door het uitrekken van de koordjes in de loop der tijd, en dat is niet mooi. Een effen rolgordijn of plissé oogt trouwens behoorlijk klinisch, dat gaat op termijn ook irriteren.
haha jullie maken het me er echt makkelijker op;-)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:09 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ik heb in mijn woning één rolgordijn en vier plissés, overgenomen van de vorige bewoners. Het rolgordijn is een rampzalig ding, de plissés (van Luxafles) bevallen me juist prima.
ik heb een vraag. gezien je inrichting heb je een burgerlijke smaak. veel duur doen, maar zonder echte smaak.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
haha jullie maken het me er echt makkelijker op;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |