Van jongsaf aan sparen, daar mee te beginnen, zeg het mijn broertje ook nog iedere week!!. Je geld goed besteden en een beetje mazzel hebben in je werk..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef JohnDDD het volgende:
Sorry als ik te persoonlijk word, maar hoe kom je op je 24e aan het geld voor zo'n studio en kun je me adviezen geven om ook zoveel geld te bemachtigen ? (ben ook 24)
Gelukkig zitten daar geen haken en ogen aanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Haha ik heb een waanzinnig lieve vriendin, die me door dik en dun steunt en appartementen als deze zullen altijd in de markt blijven, denk ook aan verhuur aan bedijven.., wanneer ik eventueel ga samenwonen.
expat verhuur is heel erg simpel heur.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Gelukkig zitten daar geen haken en ogen aan
Ik ben bekend met Moretti. De bartafel die ik nu heb gekocht is een van de weinige in de afmeting 120x60 en ik wil specifiek die maat!! Bartafel gaat ook daadwerkelijk als eettafel dienen(vandaar ook krukken met rugsteun),dus 90x90 is niet geschikt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:49 schreef ROG het volgende:
Leuk studiootje, gefeliciteerd TS.
Je IKEA bartafel is wat minder, je zou eens naar de 90x90cm bartafel van het Moretti programma kunnen kijken bij Goossens Wonen (in verschillende kleuren leverbaar)?
Alle meubelen worden vervaardigd uit hoogwaardig MDF. Het wandmeubel en tv-dressoir worden hoogglans zwart gespoten(niet met het kwastje, spuiten is egaler), de salontafel wordt wit gespoten en het bed wordt ook wit gespoten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:12 schreef ROG het volgende:
Prima keuze dan. Maatwerk bij Goossens is mogelijk maar in verhouding het geld niet waard.
Wat zijn de kleuren en materialen van het andere meubilair?
Nee ieder appartement is voorzien van een eigen CV-Ketel en nee ik heb geen berging. Wel een afgesloten fiesten/scooter/ motorstallingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:14 schreef zwaan12 het volgende:
ik zie radiatoren zitten heb je ook cv ketel of is dat gezamelijk?
en een berging?
Welnee, 3e verdieping en we zijn jong.. pand stamt uit 1930, daar is simpelweg geen ruimte voor..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:10 schreef k_man het volgende:
Geen lift?
En een tekening / plattegrondje van je plannen?
Tot je een keer je enkelbanden scheurt of zo...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:15 schreef fashion4life. het volgende:
Welnee, 3e verdieping en we zijn jong.. pand stamt uit 1930, daar is simpelweg geen ruimte voor..
kinkerstraat is 's avonds iets minder leuk dan oost, waar de restaurantjes en kroegjes als paddestoelen uit de grond komen. vind ik en alle stadsplanners, makelaars en ontwikkelaars.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:48 schreef larshil het volgende:
Zelf heb ik ook dit soort appartementen bezocht, ze waren me toch iets te klein (heb toch graag een aparte slaapkamer. Studio's vind je met name in A'dam Oost en in de buurt van de Kinkerstraat (vind dit een leukere buurt, met name s'avonds).
2 maanden gelden heb ik een 2-kamer (50m2) appartement van 1887 gekocht in de Da Costabuurt. Om een hypotheek af te sluiten heb je inderdaad een goed verhaal en inkomsten nodig.
PS ben zelf ook 24
Nou... ¤ 5.000 per m2 is ook voor Amsterdamse begrippen behoorlijk duur en dit is geen toplocatie. Ook geen slechte, maar zeker niet de top. Verder hebben studio's een nogal beperkte doelgroep. Alleen mensen alleen willen er wonen, en dan nog alleen jonge mensen. Oudere mensen kopen geen woning meer waar je zonder lift naar de derde moet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:03 schreef Walter-Ego het volgende:
Gefeliciteerd met het hebben van smaak! Ziet er ERG mooi en modern uit: kudo's hiervoor! Wat betreft de prijs: A'dam is nu eenmaal overspannen. Ik verwacht echter niet dat je met zo een verkoopprijs snel in de problemen zal komen: de koopprijs ligt in het bereik van een hele grote groep huizenkopers die, als het wat minder gaat en ze minder makkelijk een hypotheek voor een duurder appartement (ca. 50-60 m² á ¤300000), nog wel budget hebben voor een leuke studio.
sommige mensen werken nu eenmaal meer dan dat ze in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef JohnDDD het volgende:
Sorry als ik te persoonlijk word, maar hoe kom je op je 24e aan het geld voor zo'n studio en kun je me adviezen geven om ook zoveel geld te bemachtigen ? (ben ook 24)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |