abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62282677
Nog 2 weken en dan is het zover..; de sleuteloverdracht. Hierbij alvast wat foto's, hou jullie op de hoogte mbt de inrichting..

Alle ideeen, op/ aanmerkingen zijn welkom(opbouwende kritiek).

Groet Niels.
pi_62282848
Balkondeur dicht doen als het donker wordt
Fles wijn eerst koud zetten alvorens op te drinken
Voor de rest waar is het ? welke buurt dus
Hoeveel m2 en wat kostte het
pi_62282874
Mooi badkamrtje! En mooie tussendeuren. Gefeliciteerd met de aankoop.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_62282902
ziet er goed uit

hoeveel m²?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:43:43 #5
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62282979
Ziet er goed uit
Waar??
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62283096
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:43 schreef DumDaDum het volgende:
Ziet er goed uit
Waar??
Ben ook wel benieuwd waar.
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_62283140
Wow vet
pi_62283190
Ah is dat in Oost bij het spoort in de buurt ?

Doet me denken aan de omgeving waar je langskomt met de trein richting Amersfoort, daar bij de Csaar Peterszstraat (let niet op de spelling)

Complimenten voor het appartement, ziet er geweldig uit en ik ben uitermate jaloers op je !
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_62283225
Het is 30m2, badkamer en de twee(opberg/ meter) kasten niet meegerekend.

Gerenoveerd pand uit de jaren '30.

Appartement is gelegen in het Oosten van Amsterdam

Prijs 5000,- euro p/m2
pi_62283406
150.000 euro voor 30m2. Dat vind ik dan wel weer erg hoog voor een studio. Ok, het is Amsterdam, maar toch... Dan zou ik toch voor 10km buiten amsterdam kiezen en meer dan het dubbele aan m2.
pi_62283482
Enkele meubelen:

Overigens laat ik het tv-dressoir, wandmeubel, salontafel en bed op maat maken.. dus die houden jullie nog tegoed..

Bank by Innovation Denmark

IKEA Bartafel(Roestvrijstaal)

Barkrukken(4stuks)

[ Bericht 0% gewijzigd door fashion4life. op 10-10-2008 14:53:43 ]
pi_62283521
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Brad het volgende:
150.000 euro voor 30m2. Dat vind ik dan wel weer erg hoog voor een studio. Ok, het is Amsterdam, maar toch... Dan zou ik toch voor 10km buiten amsterdam kiezen en meer dan het dubbele aan m2.
Dat is inderdaad een afweging die je maakt, maar let wel, het pand, gevel en appartement zijn volledig gerenenoveerd, keuken hebben ze geplaatst, badkamer, laminaat alles en kunstof kozijnen.. enige wat ik nog hoef te doen is de verlichting en de inrichting.
pi_62283601
Gezien je inrichting zul je geld zat hebben en geen vriendin of serieuze relatieplannen maar werk, vrienden, vrijheid belangrijker vinden. Wat dat betreft zit je goed.

Ik vraag me echter af hoe verkoopbaar het is over een tijdje in een markt als deze. Ik denk dat dit type appartement voor die prijs dan toch wel moeilijker verkoopbaar is.
pi_62283692
Kleurenschema van de inrichting zal, zwart/ wit en grijs worden(grijs in de zin van roestvrijstaal)

Verder zijn de tv en de koelkast al besteld:

Samsung LE32A455 [b]Wit, 32 inch[/b]

Koelkast(roestvrijstaal) LIEBHERR CUPesf2721
pi_62283786
Ik zou nooit een studio kopen. Naar mijn idee moet een huis voor een aantal jaren kopen en dan zou ik al lang uit mijn studio zijn gegroeid, denk aan relatie en of de behoefte voor meer leefruimte.

Verkopen na twee of drie jaar en daarmee je kosten kopen terug verdienen is haast niet mogelijk en denk dat dit segment helemaal lastig is met de huidige crisis voor de deur.

Vind trouwens kunststof kozijnen in een pand als dit altijd zo jammer, al het authentieke is helemaal weg. Gevel wordt er ook zo saai van.

Wat zijn kosten voor de vereniging van eigenaren?
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:18:26 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62283870
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Sparqq het volgende:
Ik zou nooit een studio kopen. Naar mijn idee moet een huis voor een aantal jaren kopen en dan zou ik al lang uit mijn studio zijn gegroeid, denk aan relatie en of de behoefte voor meer leefruimte.

Verkopen na twee of drie jaar en daarmee je kosten kopen terug verdienen is haast niet mogelijk en denk dat dit segment helemaal lastig is met de huidige crisis voor de deur.

Vind trouwens kunststof kozijnen in een pand als dit altijd zo jammer, al het authentieke is helemaal weg. Gevel wordt er ook zo saai van.

Wat zijn kosten voor de vereniging van eigenaren?
als ik het zo zie is het von.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62283906
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:07 schreef Brad het volgende:
Gezien je inrichting zul je geld zat hebben en geen vriendin of serieuze relatieplannen maar werk, vrienden, vrijheid belangrijker vinden. Wat dat betreft zit je goed.

Ik vraag me echter af hoe verkoopbaar het is over een tijdje in een markt als deze. Ik denk dat dit type appartement voor die prijs dan toch wel moeilijker verkoopbaar is.

Haha ik heb een waanzinnig lieve vriendin, die me door dik en dun steunt en appartementen als deze zullen altijd in de markt blijven, denk ook aan verhuur aan bedijven.., wanneer ik eventueel ga samenwonen.

[ Bericht 1% gewijzigd door fashion4life. op 10-10-2008 12:26:09 ]
pi_62283947
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:18 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als ik het zo zie is het von.
Nee, helaas is KK, VVE is nog niet bekend, gelukkig gaat dat wel meevallen, daar de aannemer ook 10 jaar bouwgarantie geeft en er geen gedeelde voorzieningen zijn, enige wat je deelt is het trappenhuis en het dak..
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:23:31 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62284001
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:21 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Nee, helaas is KK, VVE is nog niet bekend, gelukkig gaat dat wel meevallen, daar de aannemer ook 10 jaar bouwgarantie geeft en er geen gedeelde voorzieningen zijn, enige wat je deelt is het trappenhuis en het dak..
knappe prijs. misschien had je er beter aan gedaan nog een half jaar te wachten.
pi_62284035
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

knappe prijs. misschien had je er beter aan gedaan nog een half jaar te wachten.
Helaas worden deze appartemten al vanaf foto's verkocht, zonder enige bezichtiging, en staan zij nog geen 4 dagen te koop op de markt.. het is natuurlijk altijd een risico en we kunnen niet in de toekomst kijken...
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:25:58 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62284072
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Helaas worden deze appartemten al vanaf foto's verkocht, zonder enige bezichtiging, en staan zij nog geen 4 dagen te koop op de markt.. het is natuurlijk altijd een risico en we kunnen niet in de toekomst kijken...
je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.
pi_62284125
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.
Heb je helemaal gelijk in.. dat is ook de reden waarom ik nu ben ingesprongen.. en helaas heb je er alrijd wat rotte stukken inzitten.. het is belangrijk dat de gemeente de buurt weer op de kaart wilt zetten..
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:30:14 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62284195
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in.. dat is ook de reden waarom ik nu ben ingesprongen.. en helaas heb je er alrijd wat rotte stukken inzitten.. het is belangrijk dat de gemeente de buurt weer op de kaart wilt zetten..
waar woonde je hiervoor?
pi_62284257
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 12:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waar woonde je hiervoor?
gezellig bij mijn ouders, in de buurt van Rotterdam.. ben pas 24.

Maar ik werk in het Gooi, vandaar de stap naar Amsterdam.
pi_62284550
Sorry als ik te persoonlijk word, maar hoe kom je op je 24e aan het geld voor zo'n studio en kun je me adviezen geven om ook zoveel geld te bemachtigen ? (ben ook 24 )
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')