Ben ook wel benieuwd waar.quote:
Dat is inderdaad een afweging die je maakt, maar let wel, het pand, gevel en appartement zijn volledig gerenenoveerd, keuken hebben ze geplaatst, badkamer, laminaat alles en kunstof kozijnen.. enige wat ik nog hoef te doen is de verlichting en de inrichting.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:58 schreef Brad het volgende:
150.000 euro voor 30m2. Dat vind ik dan wel weer erg hoog voor een studio. Ok, het is Amsterdam, maar toch... Dan zou ik toch voor 10km buiten amsterdam kiezen en meer dan het dubbele aan m2.
als ik het zo zie is het von.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Sparqq het volgende:
Ik zou nooit een studio kopen. Naar mijn idee moet een huis voor een aantal jaren kopen en dan zou ik al lang uit mijn studio zijn gegroeid, denk aan relatie en of de behoefte voor meer leefruimte.
Verkopen na twee of drie jaar en daarmee je kosten kopen terug verdienen is haast niet mogelijk en denk dat dit segment helemaal lastig is met de huidige crisis voor de deur.
Vind trouwens kunststof kozijnen in een pand als dit altijd zo jammer, al het authentieke is helemaal weg. Gevel wordt er ook zo saai van.
Wat zijn kosten voor de vereniging van eigenaren?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:07 schreef Brad het volgende:
Gezien je inrichting zul je geld zat hebben en geen vriendin of serieuze relatieplannen maar werk, vrienden, vrijheid belangrijker vinden. Wat dat betreft zit je goed.
Ik vraag me echter af hoe verkoopbaar het is over een tijdje in een markt als deze. Ik denk dat dit type appartement voor die prijs dan toch wel moeilijker verkoopbaar is.
Nee, helaas is KK, VVE is nog niet bekend, gelukkig gaat dat wel meevallen, daar de aannemer ook 10 jaar bouwgarantie geeft en er geen gedeelde voorzieningen zijn, enige wat je deelt is het trappenhuis en het dak..quote:
knappe prijs. misschien had je er beter aan gedaan nog een half jaar te wachten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:21 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Nee, helaas is KK, VVE is nog niet bekend, gelukkig gaat dat wel meevallen, daar de aannemer ook 10 jaar bouwgarantie geeft en er geen gedeelde voorzieningen zijn, enige wat je deelt is het trappenhuis en het dak..
Helaas worden deze appartemten al vanaf foto's verkocht, zonder enige bezichtiging, en staan zij nog geen 4 dagen te koop op de markt.. het is natuurlijk altijd een risico en we kunnen niet in de toekomst kijken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
knappe prijs. misschien had je er beter aan gedaan nog een half jaar te wachten.
je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Helaas worden deze appartemten al vanaf foto's verkocht, zonder enige bezichtiging, en staan zij nog geen 4 dagen te koop op de markt.. het is natuurlijk altijd een risico en we kunnen niet in de toekomst kijken...
Heb je helemaal gelijk in.. dat is ook de reden waarom ik nu ben ingesprongen.. en helaas heb je er alrijd wat rotte stukken inzitten.. het is belangrijk dat de gemeente de buurt weer op de kaart wilt zetten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hoeft geen nostradamus te zijn om nu in de toekomst te kunnen kijken. maar ik wens je vooral veel woongenot natuurlijk. oost is upcoming, maar nog steeds heb je erg slechte stukjes.
waar woonde je hiervoor?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.. dat is ook de reden waarom ik nu ben ingesprongen.. en helaas heb je er alrijd wat rotte stukken inzitten.. het is belangrijk dat de gemeente de buurt weer op de kaart wilt zetten..
gezellig bij mijn ouders, in de buurt van Rotterdam.. ben pas 24.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |