abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:54:24 #126
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62550292
Ik vind het echt super!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:05:49 #127
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_62750556
Een hypotheek van 150 000 kun je zo krijgen, hoor.

Ik heb niet de hele topic gelezen, alleen het gezeik over de prijs.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:10:49 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_62750709
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:05 schreef king_of_the_night het volgende:
Een hypotheek van 150 000 kun je zo krijgen, hoor.

Ik heb niet de hele topic gelezen, alleen het gezeik over de prijs.
Dan is het een domme opmerking, want iedereen is anders, en ik durf te wedden dat er hele volksstammen zijn die niet "zo een hypotheek van 150k krijgen"
disclaimer
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:16:55 #129
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62750909
Mooi

Ik heb zelf 4 jaar op 32 m2 in Amsterdam gewoond en het vwas prima te doen hoor

Ik had en een twee persoonsbed en een een aardige bank - het bed stond in een hoek achter de bank achter een kastje om het woon en slaap gedeelte te scheiden, viel allemaal prima te doen

Ik zou persoonlijke wel 1 mooie accentkleur gebruiken btw, om het niet zo steriel te laten zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62750961
ik moet zeggen dat het echt heel goed uitziet, en inderdaad de buurt daar is booming Wil wel wat foto's zien als je klaar bent
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:51:44 #131
226416 king_of_the_night
Whitney,watch out!
pi_62751976
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dan is het een domme opmerking, want iedereen is anders, en ik durf te wedden dat er hele volksstammen zijn die niet "zo een hypotheek van 150k krijgen"
Als je een redelijk salaris hebt, wat je meestal al hebt vanaf hbo, dan kun je dus zo een hypotheek van 150000 krijgen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:53:57 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_62752040
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 14:51 schreef king_of_the_night het volgende:

[..]

Als je een redelijk salaris hebt, wat je meestal al hebt vanaf hbo, dan kun je dus zo een hypotheek van 150000 krijgen.
Ik vind het nogal een aanname
Ik heb ook HBO en een marktconform salaris, maar ik kan in mijn up echt niet zomaar even 150k krijgen
Misschien na veel bloed, zweet, tranen en overredingskracht, maar niet "zomaar"
disclaimer
pi_62752388
Je appartement ziet er mooi uit! Ik vind het vooral leuk dat je veel zelf laat maken. Een simpel design van een beetje normale kwaliteit is vaak, vaak onterecht, heel duur. Ik heb ook een aantal dingen zelf gemaakt. Als je nog geen rolgordijn hebt gevonden heb ik hier wat fotos van de mijne;

Als 'accentkleur' heb ik wenge. de rest van mijn kamer is overigens strak zwart of wit.

ik ben ook van plan om volgend jaar in amsterdam te gaan wonen, maar dan als student.. ik ben beniewd wat ik dan van de situatie kan maken. Ik heb een beetje dezelfde achtergrond als jij.
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_62765654
Nou vandaag de eerste "klus-dag". Ze zeggen het altijd "schoon op te leveren", nou de eerste 3 uur bezig geweest met boenen!!! En zal de komende dagen nog wel wat stof/ zaagsel/ gruis gaan vinden haha.

Morgen krijg ik mijn bed/ kast binnen!! eerder dan verwacht, dus dan kan er meteen geknutseld worden.

Wel zijn er nog meer punten bij gekomen die niet oke zijn..

Afzuiginstallatie kom in een keukenkastje uit, zonder ook mijn enige afvoer!! dus dat gaat natuurlijk lekker vet en vochtig worden, dit moeten ze oplossen!! verder nog wat kleine dingen..

Uiteraard maak ik foto's van de bouw van de bed/kast.

Ik ben er alleen nog steeds niet uit wat ik voor de ramen wil:-S maar voorkeur gaat denk ik toch uit naar lichtgrijze gordijnen.. moet morgen of de dag erna een keuze gaan maken!!!

Groet Niels.
pi_62765788
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 15:03 schreef denimfanatism het volgende:
Je appartement ziet er mooi uit! Ik vind het vooral leuk dat je veel zelf laat maken. Een simpel design van een beetje normale kwaliteit is vaak, vaak onterecht, heel duur. Ik heb ook een aantal dingen zelf gemaakt. Als je nog geen rolgordijn hebt gevonden heb ik hier wat fotos van de mijne;

[ afbeelding ]

Als 'accentkleur' heb ik wenge. de rest van mijn kamer is overigens strak zwart of wit.

[ afbeelding ]

ik ben ook van plan om volgend jaar in amsterdam te gaan wonen, maar dan als student.. ik ben beniewd wat ik dan van de situatie kan maken. Ik heb een beetje dezelfde achtergrond als jij.
Is dat laminaat? Ik zoek namelijk nog een vloer met precies diezelfde kleur. Mijn meubels hebben die kleur ook.

Alleen is mijn accentkleur turqoise.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62765880
Leuk hokkie.
Op dinsdag 28 oktober 2008 20:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Denk dat jij met je bord voor je kop blij mag zijn dat jij niet achter een raam staat met je kontje als kutje :W
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:13:45 #137
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62766644
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 21:46 schreef fashion4life. het volgende:
Nou vandaag de eerste "klus-dag". Ze zeggen het altijd "schoon op te leveren", nou de eerste 3 uur bezig geweest met boenen!!! En zal de komende dagen nog wel wat stof/ zaagsel/ gruis gaan vinden haha.

Morgen krijg ik mijn bed/ kast binnen!! eerder dan verwacht, dus dan kan er meteen geknutseld worden.

Wel zijn er nog meer punten bij gekomen die niet oke zijn..

Afzuiginstallatie kom in een keukenkastje uit, zonder ook mijn enige afvoer!! dus dat gaat natuurlijk lekker vet en vochtig worden, dit moeten ze oplossen!! verder nog wat kleine dingen..

Uiteraard maak ik foto's van de bouw van de bed/kast.

Ik ben er alleen nog steeds niet uit wat ik voor de ramen wil:-S maar voorkeur gaat denk ik toch uit naar lichtgrijze gordijnen.. moet morgen of de dag erna een keuze gaan maken!!!

Groet Niels.
Gefeliciteerd met je huis(je )

Maar die afzuigkap, is het geen recirculatie kap, dus eentje die helemaal geen afvoer nodig heeft? Afvoer op de plek lijkt me trouwens wel lastig om te maken of is daar een voorziening voor?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:18:23 #138
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62766807
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:29 schreef Krln het volgende:
podium bouwen en daar een grote 'la' in met matras, dat als bed gebruiken. en op het podium dan je bank etc. als je muren toch hoog zat zijn?

hier filmpje ter verduidelijking

vind je stijl en ideeen erg leuk.
Ik zou dan wel wat hoogte overhouden voor je beddegoed, dat moet bij dit voorbeeld weer ergens anders worden opgeborgen terwijl er op laten liggen natuurlijk veel handiger is. Ik heb ook een keer zoiets bij een klusprogramma gezien maar ik weet niet meer welke. Daar hadden ze toen de keuken op de verhoging gebouwd.
pi_62787554
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:31 schreef Renesite het volgende:
Mooi mooi Beter een studio dan een hokkerig klein klein 45m2 appartement in West/Zuid waar je slaapkamer een inloopkast is !
Helemaal mee eens.
Heb zelf een studio in Utrecht centrum (witte vrouwen). Had voor dat geld misschien ook wel een appartement kunnen kopen, maar dan wel in Kanalen-eiland.
Ben nog steeds elke dag blij, als ik de deur uitloop, dat ik dat niet gedaan heb.
En als je van plan bent om voorlopig toch alleen te blijven wonen, is een studio best wel prima!

Als je eenmaal elke avond thuis komt en het eten staat op tafel, de kinderen gaan om 19.30 uur naar bed, en de hond moet nog uitgelaten worden, dan is een studio in een druk gedeelte van de stad misschien wat onpraktisch, maar zolang dat niet het geval is heeft het alleen maar voordelen:
+ weinig oppervlakte om schoon te houden
+ dicht bij de stad
+ prima maandlasten voor de komende jaren
+ zolang er nog starters in amsterdam bij blijven komen (2 universiteiten en hogescholen ) kun je het prima doorverkopen tzt.
pi_62851535
Het heeft me 2 dagen gekost, maar het zit in elkaar en al in de grondverf!! aankomende week, wordt hij in extra dekkende hoogglans lak geverfd.

Het was een klein idee, dat uren teken- en rekenwerk heeft gekost, maar ik denk dat de foto's voor zich spreken.. alles tot op de milimeter precies!!

Het idee is dus dat er in de twee openingen 2 kledingrekken komen voor hangende kleding/ jassen, overige legruimte is voor diverse(en liggende kleding uiteraard). Ruimte achter de kleine kast is ook bereikbaar zodat je daar spullen kan stoppen die niet voor dagelijksgebruik zijn.

Er komt nog een opstaande rand, zodat het matras er niet vanaf kan glijden.

Ben benieuwd naar jullie reactie's.

EDIT: uiteraard zijn de deurtjes in de maak.

Groet Niels.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:53:34 #141
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_62851792
Leuk. Lijkt wel een beetje op het bed iemand die ik ken die ook een studio heeft. Ik vind het wel leuk dat je niet direct op het bed kijkt als je op de bank zit ofzo.

Die kledingrekken komen op wieltjes neem ik aan?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:54:54 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62851821
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:45 schreef fashion4life. het volgende:

Ben benieuwd naar jullie reactie's.

EDIT: uiteraard zijn de deurtjes in de maak.

Groet Niels.
ziet er retestrak uit amigo.
neem me niet kwalijk voor mijn vorige, nogal kritische, posts. hoog & droog en lekker knus. maar dat hangt natuurlijk meer af van de persoon dan van zijn merkjes.

veel woonplezier.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62851929
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:53 schreef maok het volgende:
Leuk. Lijkt wel een beetje op het bed iemand die ik ken die ook een studio heeft. Ik vind het wel leuk dat je niet direct op het bed kijkt als je op de bank zit ofzo.

Die kledingrekken komen op wieltjes neem ik aan?
Uiteraard, je kunt ze er volledig uitrijden.
pi_62851987
Overigens is het plafond, ook al is hij nu verlaagd nog steeds 2.4m hoog.

Het bed is 1.20m hoog+ 20cm matras, hou ik toch nog een meter over.. je kunt dus makkelijk zitten, zonder je in rare standen te worstelen om je bed uit te komen..

groet Niels.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:02:16 #145
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62852042
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:00 schreef fashion4life. het volgende:
Overigens is het plafond, ook al is hij nu verlaagd nog steeds 2.4m hoog.

Het bed is 1.20m hoog+ 20cm matras, hou ik toch nog een meter over.. je kunt dus makkelijk zitten, zonder je in rare standen te worstelen om je bed uit te komen..

groet Niels.
maar geef toe, dit is geen huis om samen te wonen toch?
pi_62852390
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar geef toe, dit is geen huis om samen te wonen toch?
Ben ik ook helemaal niet van plan, die plannen zijn er ook niet en uiteraard zal ik dan op zoek gaan naar een andere woning, nergens staat vermeld dat ik plannen heb tot samenwonen???

Dit is een woning voor mezelf en niet meer dan dat en daar voldoet deze woning aan.

groet Niels.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:19:07 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62852502
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:14 schreef fashion4life. het volgende:

[..]

Ben ik ook helemaal niet van plan, die plannen zijn er ook niet en uiteraard zal ik dan op zoek gaan naar een andere woning, nergens staat vermeld dat ik plannen heb tot samenwonen???

Dit is een woning voor mezelf en niet meer dan dat en daar voldoet deze woning aan.

groet Niels.
hoi niels,

ik bedoel er verder dan ook niks meer mee...

gewoon het allerbeste!
pi_62853564
Hoe kom je in je bed?
pi_62853889
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:16 schreef k_man het volgende:
Hoe kom je in je bed?
Uiteraard met een custom-made "trap". Ook in hoogglans geschilderd.
pi_62857110
Een geschilderd houten trappetje? Zonder bescherming? Ik vrees dat zoiets snel slijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')