Zoiets ja!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
americas most wanted is er niks bij
Snel.. pak die eind post hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
Zij jullie allemaal zo snel of ben ik zo traag?
Geen fipo van jou wat is dit!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef Moozzie het volgende:
eindelijk een schone lijst
misschien kan ik het nu bijhouden
Dat kost te veel tijd met zon slome fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, als je de laatste post heb.... maak dan in je laatste post eens een linkje naar het nieuwe topic aub!![]()
![]()
Dude ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
YAY
[..]
Snel.. pak die eind post he!
Dat wordt dan paintsoep met mij hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als jij begint misschien wel..
Droxz is vrij dus die heeft alle tijd!
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat wordt dan paintsoep met mij he
Even de fobo's checken
Dudequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is dat me zus me wakker pijpte anders lag ik nu nog te maffen
jaaah daar heb ik hier geen tijd voor hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen, als je de laatste post heb.... maak dan in je laatste post eens een linkje naar het nieuwe topic aub!![]()
![]()
Lol wtfquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Dudeleuke zus
Het is weer vrijdag
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Dudeleuke zus
Het is weer vrijdag
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Dudeleuke zus
Het is weer vrijdag
ach die lag gewoon voor de hand hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]het niveau daalt niet eens gestaag
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach die lag gewoon voor de hand he
Ik vond em sterkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:27 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach die lag gewoon voor de hand he
Ik zit nu thuis, maar hier is fok! best snel kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat kost te veel tijd met zon slome fok
Super langzaamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:29 schreef debbie_19 het volgende:
Gaat de tijd bij jullie ook net zo langzaam als hier
Jah maar soms gaat echt langzaamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis, maar hier is fok! best snel kan ik je vertellen
Schiet echt niet op..heb het gevoel alsof ik hier al 10 uur zitquote:
Heb dat altijd vrijdag.. omdat je dan zo graag vrij wilt omdat je dan weekend wilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schiet echt niet op..heb het gevoel alsof ik hier al 10 uur zit
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb dat altijd vrijdag.. omdat je dan zo graag vrij wilt omdat je dan weekend wil
ik doe m`n bestquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
LAN party ergens in 2006
p.s filmpje is meer dan 20 mb!
Als jullie nou niet weten wie ik ben, kan ik net zo goed gelijk mijn hoofd achter een webcam hangen
Oja, dit is al meer dan 2 jaar geleden he
Haha.. ja heb je nu zon pro intro dat je je hoofd ziet en dan staat er..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
LAN party ergens in 2006
p.s filmpje is meer dan 20 mb!
Als jullie nou niet weten wie ik ben, kan ik net zo goed gelijk mijn hoofd achter een webcam hangen
Oja, dit is al meer dan 2 jaar geleden he
Ze moeten sowieso werk weken afschaffen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenEn de maandag ook.
<= e-mailingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl volgens mij zit ik gewoon echt als enige aan de tel hierDruk
Ik vind vrijdag anders primaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenEn de maandag ook.
ja sorry.. ik ben druk bezig met andere dingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl volgens mij zit ik gewoon echt als enige aan de tel hierDruk
Staat hier ook uit.. is trance liedje ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Kan alleen niet met geluid kijkenis dat erg?
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Kan alleen niet met geluid kijkenis dat erg?
Intro's duren wel langquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ik
Mijn voornaam en achternaam kom je nergens tegen, het is normaal gewoon "droxz"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ja heb je nu zon pro intro dat je je hoofd ziet en dan staat er..
Voornaam "Dr. Droxz" Achternaam?
Hoiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
tvp:
En p00p: tuurlijk maak ik het goed met je
Idd, maar dat komt volgens mij omdat die track iets langer duurde dan dat er leuke beelden waren ofzoquote:
Ik denk dat ik em thuis maar kijk, me collega draait zich iedere x omquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ik
loolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn voornaam en achternaam kom je nergens tegen, het is normaal gewoon "droxz"
(dr.droxz moest ik nemen... want ben mijn wachtwoord kwijt voor mijn "droxz" account hier)
Ach ja.. cutting the music aint bad aan einde kan je gewoon uitfaden (ik maakte ook wel is game filmpjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, maar dat komt volgens mij omdat die track iets langer duurde dan dat er leuke beelden waren ofzo
Ik maak die zooi niet hahahaha
Iedereen komt in beeld als ik me niet vergis... we waren daar net een tournooitje aan het draaien....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lool![]()
Nee oke haha anders had het wel makkelijk geweest!!
Het wel bijna goed.. met die intro d8 owh nu komen die gezichten maar neee!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef renedis het volgende:
jongens.. kap nou is met de vele gepost van jullie! ik hou het niet bij!
Hahha..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen komt in beeld als ik me niet vergis... we waren daar net een tournooitje aan het draaien....
(tijd geleden zeg... was zo stoned als een aap daar, en ik smoke nooit... alleen op DIE lan elk jaar....)
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ja.. cutting the music aint bad aan einde kan je gewoon uitfaden (ik maakte ook wel is game filmpjes)
Hehe.. heb de movie gezienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voor
Maar ik kan b.v wel weer lang met fotosoep of maya bezig zijn... snap het ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voor
Maar ik kan b.v wel weer lang met fotosoep of maya bezig zijn... snap het ook niet.
Ik zou um slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em thuis maar kijk, me collega draait zich iedere x om
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. heb de movie gezienKut hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, dat was wel een relaxte lan, over 3 weken weer zo'n LAN.
Alleen dan niet meer gamen, en kom ik alleen langs voor de gezelligheid (en alles regelen met netwerk sjit enzo)
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
gastquote:
Haha.. ik denk als je er bent dat je wel ff gaat gamenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut hahah
Maarja, dat was wel een relaxte lan, over 3 weken weer zo'n LAN.
Alleen dan niet meer gamen, en kom ik alleen langs voor de gezelligheid (en alles regelen met netwerk sjit enzo)
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurd
Grapjas, over 2 weken operatie aan mijn pols, week later heb ik die lanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik denk als je er bent dat je wel ff gaat gamen!
Kan niet anders haha
Filmpje afgekeken?quote:
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
ach t is vrijdag dusja.quote:
WOW?!... dan ben je wel een nerd jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauzequote:
roken we alleen tegenwoordig?quote:
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grapjas, over 2 weken operatie aan mijn pols, week later heb ik die lan
je was toch gestopt of ben ik nou in de warquote:
Ik wacht op littlebigplanetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauze
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WOW?!... dan ben je wel een nerd ja![]()
(djeez... WOW is crap dude!)
Ben ook lang en breed gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hey, iedereen heeft ze mening als je wow crap vind hoor je mij niet klagen hoor
Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
Helemaal af kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]okeej hint graag..zit nu bij de aftiteling
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamen
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaakt)
Of wacht jah CS wel maar die was crap..
Wel iets van 4 a 5 movies gemaakt met GTA (stunten in gta was wel grappig)
En ook iets van 6 movies in WoW voor guild en mezelf etc..
Vind altijd wel grappig om zulke dingen te maken
Ooow kwam nog stukkiequote:
Over welk filmpje hebben we het. Ik wil ook wel eens zien wie de soeper isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
True that.. ik speel cod4 op xbox360 dat gaat nog wel.. maar muis + keyboard is superior vergeleken met controler.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplank
houd uw lipquote:
Wat heb jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
GTA4 laatst ook weer uit de kast gepakt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
Je hebt geen geluid he?.... als je die had... ik ben GEEN belg, en ik WAS zo knetter als een ... what everquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow kwam nog stukkiewelke van de 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
PMmen is WINnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo ik vraag wat?heb bijna pauze hoor
KLIKquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over welk filmpje hebben we het. Ik wil ook wel eens zien wie de soeper is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt geen geluid he?.... als je die had... ik ben GEEN belg, en ik WAS zo knetter als een ... what everDe grotere gozer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik heb hier wel geluid, maar durf ik niet aan te zetten
dan gaan ZIJ
naar mij kijken
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Volgende op komt er te staanquote:
pols op 2 plaatsten gebroken (10 jaar terug), beide botten stonden 4 a 5 cm naast hun plekquote:
Ouch..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pols op 2 plaatsten gebroken (10 jaar terug), beide botten stonden 4 a 5 cm naast hun plek
Na een week ter controle bleken ze beide verkeerd te zijn gegroeid.... spoed operatie, 2 stale pinnen...
Die zijn er al weer een tijd uit, maar ik kan mijn pols niet meer dan 40 graden buigen, ik laat dingen vallen, heb geen kracht meer in mijn hand.. en soms slaat mijn pols zelfs vast...
Als ik dingen verkeerd beetpak ga ik door de grond zeg maar... zo kan je dus niet gamen
doe maar nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Volgende op komt er te staanWaar Dr.Droxz revealed is! once in a livetime
hahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doe maar niet
Zijn hier nu niet zo veel mensen, laten we dat maar zo houden
Zo ziet mijn pols eruit als hij weer eens vastzitquote:
Dit is voor mijn doen al best veel info zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ziet mijn pols eruit als hij weer eens vastzitHe bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb af en toe dat me vinger vast blijft zitten..
Moet ik em ook weer uit die positie halen, wacht nog elke keer af dat ik em breek
Don't think, be sure!
Ach.. het was duidelijk genoegquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is voor mijn doen al best veel info zeg maar
Maarja, nog steeds geen behoorlijke foto, en dat laat ik ook nog even zo
nouhouquote:
Dan zou ik toch wat meer rust nemen tijdens het gamen,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
He bah![]()
Ik heb af en toe dat me vinger vast blijft zitten..
Moet ik em ook weer uit die positie halen, wacht nog elke keer af dat ik em breek
Uhu, maarja heb dit al voordat ik gamede maarja ik zie welquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan zou ik toch wat meer rust nemen tijdens het gamen,
je wil niet dat je poot zo gaat worden als die van mij
euhhh....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
He bah![]()
Ik heb af en toe dat me vinger vast blijft zitten in m`n reet
Moet ik em er ook weer uit halen, wacht nog elke keer af dat ik em breek en kwijtben
Je kan die filmpje makkelijk full screen kijken volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach.. het was duidelijk genoeg
*Ik keek minimized en niet een full screen dus!
Je kan die filmpje makkelijk full screen kijken volgens mijquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach.. het was duidelijk genoeg
*Ik keek minimized en niet een full screen dus!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef Logician het volgende:ik doe mijn best, maar elke keer als ik net bijgelezen ben krijg ik weer een call
Ja met gemak... maarja kan hier moeilijk fullscreen een lanparty/game filmpje checkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je kan die filmpje makkelijk full screen kijken volgens mij
Maar ach, wie weet kom ik jullie nog eens tegen.
Draakje heb ik al meerderen gezien/ontmoet, Zmokes is mijn ex-collega, en Lyn is mijn
Ransbak!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
euhhh....
ik zit de kontkorsten net van je vingers af te eten!
Sjit, vergeten....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja met gemak... maarja kan hier moeilijk fullscreen een lanparty/game filmpje checken
heb je me gta movie al gezien!?
Haha..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sjit, vergeten....
* Dr.Droxz kijkt even terug in het topic, en gaat gelijk kijken!
GAST!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ heeft weer lekker met zijn stront zitten gooien
omg dat is echt klotequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pols op 2 plaatsten gebroken (10 jaar terug), beide botten stonden 4 a 5 cm naast hun plek
Na een week ter controle bleken ze beide verkeerd te zijn gegroeid.... spoed operatie, 2 stale pinnen...
Die zijn er al weer een tijd uit, maar ik kan mijn pols niet meer dan 40 graden buigen, ik laat dingen vallen, heb geen kracht meer in mijn hand.. en soms slaat mijn pols zelfs vast...
Als ik dingen verkeerd beetpak ga ik door de grond zeg maar... zo kan je dus niet gamen
* Sm0keZ geeft Logician nog maar een bakkie koffiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Logician het volgende:
[..]
*heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen gaat*
*nog harder huilen gaat*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Logician het volgende:
[..]
* GilaMonyet troost logi.. komaan je kan het het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft Logician nog maar een bakkie koffie
Je moeder, dá's pas een GAST!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet troost logi.. komaan je kan het het is bijna weekend!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, dá's pas een GAST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je allemaal doen in het weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..
OMFG dude, jij had echt niets te doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True that.. ik speel cod4 op xbox360 dat gaat nog wel.. maar muis + keyboard is superior vergeleken met controler.
Owja hier movie van mij in GTA *ik ben impulse varial een of andere dwaas die in me viddie wilde
[..]
Je zou het niet zeggen, maar heeeeeel soms kan ik wel lief zijn hoor
[..]
Je moeder, dá's pas een GAST!What else is new?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Echt ja, komt nooit meer 100% goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omg dat is echt klote![]()
Wat is het vooruitzicht? Kunnen ze het nog herstellen?
Omdat ik dat niet wilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
Waarom kan ik geen screenshot maken van een filmpje
*schouder aanbiedt*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Lol vet filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OMFG dude, jij had echt niets te doen?
Wel coole tricks, grinden met je pizza brommertje hahahaha
Overlay shizzle ofzo...Have fun!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
Waarom kan ik geen screenshot maken van een filmpje
0% is niet zo veelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt ja, komt nooit meer 100% goed
23 oktober ga ik weer onder het mes, 0% garantie, 7 tot 9 maanden revalidatie
Dude... ik weet dat het vrijdag is.... maar om dit nou te posten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar heeeeeel soms kan ik wel voor je in het midden liggen voor een bukkake party hoor
Op sommige plekken zag je nog b.v een motor liggen van een vorige crash denk ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol vet filmpje inderdaad
Dat ging zeker heel vaak fout
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in het weekend
Oeh vertel? Had je plannen voor vanavond?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..
liever jij dan ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude... ik wil er dan wel bijzijn hoor, want ik wil ook ?
botten zitten goed hoor, door die 2 stalen pinnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
0% is niet zo veel
Wel raar dat ze een botbreuk niet kunnen oplossen
Oke thxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Overlay shizzle ofzo...Have fun!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oeh vertel? Had je plannen voor vanavond?
Dude...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ik schiet mijn piemelpudding wel op Zmokes!
Wbquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff spontaan lunchen
Goedemiddag allemaal
Van mij geen foto's he, ik ben serieusquote:
RunX?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
ik heb een date met een heul leuke jongen
Met wie????quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
pic's or it din't happenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van mij alleen naaktfoto's he, ik ben serieus
Ik wist van niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
mijquote:
Okee, ik hoop dat het herstelt maatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
botten zitten goed hoor, door die 2 stalen pinnen.
Alleen alle spieren enzo hebben een grote klap gehad,
en er zit nu overal littekenweefsel wat ze nu weg gaan halen,
alleen komt er weer nieuwe voor in de plaats. Nu moet ik dus gelijk na de operatie
naar fysio (nu geen botbreuk dus geen gips), om er voor de zorgen dat dit littekenweefsel
niet zo stug gaat worden zoals het nu is. (vorige keer 4 maanden gips, heb dus niet kunnen trainen aan mijn spieren/littekenweefsel)
Dude... kappen nou!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik stuur zmokes wel even een foto van mijn "pipie", kan hij me "keuren"
Naja veel plezier dan maar hequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Logician het volgende:
[..]
Oke if you dont want toquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van mij geen foto's he, ik ben serieus
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:35 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mij![]()
just kidding
ik heb al een heeeeeeeeel lief meisje
Dus zal hier wel een tijdje zijn in mijn revalidatie periodequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okee, ik hoop dat het herstelt maat
Kun je wel mooi bovenaan de top10 komen in de dagcijfersquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dus zal hier wel een tijdje zijn in mijn revalidatie periode
Zal dan alleen niet zo snel kunnen typen hahaha
Nee dat wil ik niet neequote:
vanavond zie ik dr weerquote:
Even goeie vriendjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet nee
Anders had ik hier wel foto's van mezelf gepost
Helaas maar waar sta ik daar nu al te vaakquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kun je wel mooi bovenaan de top10 komen in de dagcijfers
Jah ik weet alleen nog niet hoe laat ik er ben hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:38 schreef crazy987 het volgende:
[..]
vanavond zie ik dr weer![]()
weer saampjes knus bij elkaar liggen
Tuurlijk, no problemoquote:
oehw doe je mee danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah ik weet alleen nog niet hoe laat ik er ben hoor
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jah ik weet alleen nog niet hoe laat ik er ben hoor
je doet maar gewoon je bestquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas maar waar sta ik daar nu al te vaak
Ik zal dan rustig aan posten, zal erg veel pijn doen...en typen met 1 hand zie ik ook niet echt zitten eigenlijk
"Zouden komen" zegt ie danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wist je toch, dat debbie en ik ook langs zouden komen?
Pfff ze vergeten ook alles he Smokez?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, en dan zeggen ze dat ik vergeetachtig benquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pfff ze vergeten ook alles he Smokez?
Ben je ook, maar je bent niet de enigequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, en dan zeggen ze dat ik vergeetachtig ben
quote:
Kevin! GADVER!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echt hoor, en dan zeggen ze dat ik heumeux ben
whateeevaaaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben je ook, maar je bent niet de enige
Hey WLquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug.
bah al het gamepraat gemist
zolang jullie mijn bed maar niet gebruikenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt droxz echt...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, ga ik zeker doen....
[serieus]
Dit is de laatste kans die ik heb om mijn pols beter te krijgen
[/serieus]
Sorry WL!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug.
bah al het gamepraat gemist
Wat is dat nou weer voor ego gedragquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jullie mijn bed maar niet gebruiken![]()
die heb ik zelf nodig
Thx, maar zo was mijn post niet bedoeld hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoop dat het goed komt droxz echt...
Wb renedisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef renedis het volgende:
ben i kweer.. heb ik nog iets gemist?
Jij zegt wat ik denkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor ego gedrag
Is van levensbelangquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx, maar zo was mijn post niet bedoeld hoor
Het is kut, maarja, gewoon doorgaan toch
Moet toch op Fok! kunnen blijven posten
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet toch op Fok! kunnen blijven posten
Ik vind het niet echt ego gedrag als je laat blijken dat je wilt slapen...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor ego gedrag
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt ego gedrag als je laat blijken dat je wilt slapen...
tuul'k anytimequote:
Die is vannacht spontaan ziek gewordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef Moozzie het volgende:
Woar is runx eigenlijk? Is hij het land uitgezet? Of is er geen internet meer op de burg
Tsss en wie ben jij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]bemoei je er niet mee
![]()
Je snapt er weer helemaal niks van
Hij hoorde dat hij wat te doen kreeg op zijn werkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die is vannacht spontaan ziek geworden
Youuuuuquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tsss en wie ben jij?
WHAHAHAHA![]()
![]()
oeps caps
Ik weet wel wie jij bent hoor
Jij bent Debbie_19 (staat boven je plaatje)
Als je even niet oplet gebruiken we die evengoed wel. Uit pure ellende gaan jullie maar gezellig naar de bank ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zolang jullie mijn bed maar niet gebruiken![]()
die heb ik zelf nodig
We gaan er gewoon tussenin liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je even niet oplet gebruiken we die evengoed wel. Uit pure ellende gaan jullie maar gezellig naar de bank ofzo
Whehehequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja even een samenvatting op verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen vroegen om alle fotosoeps, kan er ook niets aan doenquote:
Lol deze 2 had ik nog niet gezien maar ze zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja even een samenvatting op verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me een pijnlijk verhaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:57 schreef Logician het volgende:
Ps: we hebben weer last van vliegende ballen hier
Fuck ik vergeet dat...quote:
Die heb ik ergens op een verdwaalde avond gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol deze 2 had ik nog niet gezien maar ze zijn echt geweldig![]()
![]()
ja iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry WL!
Binnenkort moeten we zeker weer eens GTA doen hoor!
PIMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef renedis het volgende:
hahahahaha ze zij nwel grappig..
kijken ofdat we vanmiidag nog een sessie kunnen doen? weet niet ofdat het lukt want mijn baas zit telkens mijn mijn nek te hijgen en ik werk vandaag maar tot half 4 ben maar tot half 4 op me werk
hahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fuck ik vergeet dat...
NOG 3 uur mensen
nog 2,5quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fuck ik vergeet dat...
NOG 3 uur mensen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: nog 5,5 uur
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]Mededeling: nog 5,5 uur
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddanders hapt dat ding alleen maar stof
Mag ik hem hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
Hoeveel + welke gamesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
neeheee... ik ga hem kopen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ik ben vrij, ik ga zo toch nog even echt wat doen.... anders zo zonde van mijn dagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef renedis het volgende:
hahahahaha ze zij nwel grappig..
kijken ofdat we vanmiidag nog een sessie kunnen doen? weet niet ofdat het lukt want mijn baas zit telkens mijn mijn nek te hijgen en ik werk vandaag maar tot half 4
beter verkopen ja.. want (lees: ik vind) dat ding is toch kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neeheee... ik ga hem kopen!!Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Kopen?quote:
tjah....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn lul, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
ghehje sommige zijn wel grappig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben vrij, ik ga zo toch nog even echt wat doen.... anders zo zonde van mijn dag
Dit weekend maar weer een paar leuke maken. Ik vind die van BCC - Last Samurai best redelijk gelukt, niet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah....
wat moe ik hier nou op zeggen....
[..]
tjah....
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.quote:
Wie weet vinden ze het wel heel gezelligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon tussenin liggendan rotten ze ook wel vanzelf op
[..]
tjah....
hahahahhaa, ok, deze is leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah....
Name your pricequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.
Waarvan Wii play en Wii sports orrigineel
Djeez, moet ik nou straks een GRTDOJW orgie gaan fotosoepen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wie weet vinden ze het wel heel gezellig![]()
Hoeveel moet je ervoor hebben dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.
Waarvan Wii play en Wii sports orrigineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |