Jah maar soms gaat echt langzaamquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit nu thuis, maar hier is fok! best snel kan ik je vertellen
Schiet echt niet op..heb het gevoel alsof ik hier al 10 uur zitquote:
Heb dat altijd vrijdag.. omdat je dan zo graag vrij wilt omdat je dan weekend wilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schiet echt niet op..heb het gevoel alsof ik hier al 10 uur zit
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb dat altijd vrijdag.. omdat je dan zo graag vrij wilt omdat je dan weekend wil
ik doe m`n bestquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
LAN party ergens in 2006
p.s filmpje is meer dan 20 mb!
Als jullie nou niet weten wie ik ben, kan ik net zo goed gelijk mijn hoofd achter een webcam hangen
Oja, dit is al meer dan 2 jaar geleden he
Haha.. ja heb je nu zon pro intro dat je je hoofd ziet en dan staat er..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
LAN party ergens in 2006
p.s filmpje is meer dan 20 mb!
Als jullie nou niet weten wie ik ben, kan ik net zo goed gelijk mijn hoofd achter een webcam hangen
Oja, dit is al meer dan 2 jaar geleden he
Ze moeten sowieso werk weken afschaffen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenEn de maandag ook.
<= e-mailingquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl volgens mij zit ik gewoon echt als enige aan de tel hierDruk
Ik vind vrijdag anders primaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een ellendige dag die vrijdag..de moesten ze afschaffenEn de maandag ook.
ja sorry.. ik ben druk bezig met andere dingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:33 schreef Logician het volgende:
Grmbl volgens mij zit ik gewoon echt als enige aan de tel hierDruk
Staat hier ook uit.. is trance liedje ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Kan alleen niet met geluid kijkenis dat erg?
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
Kan alleen niet met geluid kijkenis dat erg?
Intro's duren wel langquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ik
Mijn voornaam en achternaam kom je nergens tegen, het is normaal gewoon "droxz"quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ja heb je nu zon pro intro dat je je hoofd ziet en dan staat er..
Voornaam "Dr. Droxz" Achternaam?
Hoiquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Logician het volgende:
tvp:
En p00p: tuurlijk maak ik het goed met je
Idd, maar dat komt volgens mij omdat die track iets langer duurde dan dat er leuke beelden waren ofzoquote:
Ik denk dat ik em thuis maar kijk, me collega draait zich iedere x omquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, zit een track onder die gemaakt is door 1 van die leden zeg maar... klinkt best goed vind ik
loolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn voornaam en achternaam kom je nergens tegen, het is normaal gewoon "droxz"
(dr.droxz moest ik nemen... want ben mijn wachtwoord kwijt voor mijn "droxz" account hier)
Ach ja.. cutting the music aint bad aan einde kan je gewoon uitfaden (ik maakte ook wel is game filmpjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Idd, maar dat komt volgens mij omdat die track iets langer duurde dan dat er leuke beelden waren ofzo
Ik maak die zooi niet hahahaha
Iedereen komt in beeld als ik me niet vergis... we waren daar net een tournooitje aan het draaien....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lool![]()
Nee oke haha anders had het wel makkelijk geweest!!
Het wel bijna goed.. met die intro d8 owh nu komen die gezichten maar neee!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef renedis het volgende:
jongens.. kap nou is met de vele gepost van jullie! ik hou het niet bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |