Helemaal af kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]okeej hint graag..zit nu bij de aftiteling
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamen
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaakt)
Of wacht jah CS wel maar die was crap..
Wel iets van 4 a 5 movies gemaakt met GTA (stunten in gta was wel grappig)
En ook iets van 6 movies in WoW voor guild en mezelf etc..
Vind altijd wel grappig om zulke dingen te maken
Ooow kwam nog stukkiequote:
Over welk filmpje hebben we het. Ik wil ook wel eens zien wie de soeper isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
True that.. ik speel cod4 op xbox360 dat gaat nog wel.. maar muis + keyboard is superior vergeleken met controler.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplank
houd uw lipquote:
Wat heb jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
GTA4 laatst ook weer uit de kast gepakt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
Je hebt geen geluid he?.... als je die had... ik ben GEEN belg, en ik WAS zo knetter als een ... what everquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow kwam nog stukkiewelke van de 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
PMmen is WINnenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
Hallo ik vraag wat?heb bijna pauze hoor
KLIKquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over welk filmpje hebben we het. Ik wil ook wel eens zien wie de soeper is
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hebt geen geluid he?.... als je die had... ik ben GEEN belg, en ik WAS zo knetter als een ... what everDe grotere gozer dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja ik heb hier wel geluid, maar durf ik niet aan te zetten
dan gaan ZIJ
naar mij kijken
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Volgende op komt er te staanquote:
pols op 2 plaatsten gebroken (10 jaar terug), beide botten stonden 4 a 5 cm naast hun plekquote:
Ouch..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pols op 2 plaatsten gebroken (10 jaar terug), beide botten stonden 4 a 5 cm naast hun plek
Na een week ter controle bleken ze beide verkeerd te zijn gegroeid.... spoed operatie, 2 stale pinnen...
Die zijn er al weer een tijd uit, maar ik kan mijn pols niet meer dan 40 graden buigen, ik laat dingen vallen, heb geen kracht meer in mijn hand.. en soms slaat mijn pols zelfs vast...
Als ik dingen verkeerd beetpak ga ik door de grond zeg maar... zo kan je dus niet gamen
doe maar nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Volgende op komt er te staanWaar Dr.Droxz revealed is! once in a livetime
hahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
doe maar niet
Zijn hier nu niet zo veel mensen, laten we dat maar zo houden
Zo ziet mijn pols eruit als hij weer eens vastzitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dit is voor mijn doen al best veel info zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo ziet mijn pols eruit als hij weer eens vastzitHe bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb af en toe dat me vinger vast blijft zitten..
Moet ik em ook weer uit die positie halen, wacht nog elke keer af dat ik em breek
Don't think, be sure!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |