Filmpje afgekeken?quote:
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
ach t is vrijdag dusja.quote:
WOW?!... dan ben je wel een nerd jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauzequote:
roken we alleen tegenwoordig?quote:
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grapjas, over 2 weken operatie aan mijn pols, week later heb ik die lan
je was toch gestopt of ben ik nou in de warquote:
Ik wacht op littlebigplanetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauze
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WOW?!... dan ben je wel een nerd ja![]()
(djeez... WOW is crap dude!)
Ben ook lang en breed gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hey, iedereen heeft ze mening als je wow crap vind hoor je mij niet klagen hoor
Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
Helemaal af kijkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]okeej hint graag..zit nu bij de aftiteling
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplankquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamen
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaakt)
Of wacht jah CS wel maar die was crap..
Wel iets van 4 a 5 movies gemaakt met GTA (stunten in gta was wel grappig)
En ook iets van 6 movies in WoW voor guild en mezelf etc..
Vind altijd wel grappig om zulke dingen te maken
Ooow kwam nog stukkiequote:
Over welk filmpje hebben we het. Ik wil ook wel eens zien wie de soeper isquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
True that.. ik speel cod4 op xbox360 dat gaat nog wel.. maar muis + keyboard is superior vergeleken met controler.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb battlefield bad company op de PS3, maar ik kan nooit zo goed spelen op een controller als muis + ramplank
houd uw lipquote:
Wat heb jequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
GTA4 laatst ook weer uit de kast gepakt..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met GTA4 bezig, ik vind dat spel echt geweldig!
(nu omdat ik geen shooters meer kan spelen, mocht ik na mijn operatie weer kunnen gamen... verkoop ik mijn PS3... serieus!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |