Hahha..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iedereen komt in beeld als ik me niet vergis... we waren daar net een tournooitje aan het draaien....
(tijd geleden zeg... was zo stoned als een aap daar, en ik smoke nooit... alleen op DIE lan elk jaar....)
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ja.. cutting the music aint bad aan einde kan je gewoon uitfaden (ik maakte ook wel is game filmpjes)
Hehe.. heb de movie gezienquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voor
Maar ik kan b.v wel weer lang met fotosoep of maya bezig zijn... snap het ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik alleen van "ingame" movies van mezelf, voor de rest had ik er geen geduld voor
Maar ik kan b.v wel weer lang met fotosoep of maya bezig zijn... snap het ook niet.
Ik zou um slaanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em thuis maar kijk, me collega draait zich iedere x om
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe.. heb de movie gezienKut hahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, dat was wel een relaxte lan, over 3 weken weer zo'n LAN.
Alleen dan niet meer gamen, en kom ik alleen langs voor de gezelligheid (en alles regelen met netwerk sjit enzo)
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
gastquote:
Haha.. ik denk als je er bent dat je wel ff gaat gamenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kut hahah
Maarja, dat was wel een relaxte lan, over 3 weken weer zo'n LAN.
Alleen dan niet meer gamen, en kom ik alleen langs voor de gezelligheid (en alles regelen met netwerk sjit enzo)
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurd
Grapjas, over 2 weken operatie aan mijn pols, week later heb ik die lanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik denk als je er bent dat je wel ff gaat gamen!
Kan niet anders haha
Filmpje afgekeken?quote:
Ahh.. BF, CS, CoD heb ik ook allemaal gespeelt (nooit movies van gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
ach t is vrijdag dusja.quote:
WOW?!... dan ben je wel een nerd jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik ook van shooters, gta, wow etc.. gawd im a nurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauzequote:
roken we alleen tegenwoordig?quote:
Hehe.. fix een xbox360 controller + zon usb draad dan je zo gamenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Grapjas, over 2 weken operatie aan mijn pols, week later heb ik die lan
je was toch gestopt of ben ik nou in de warquote:
Ik wacht op littlebigplanetquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters, quake1, 2, 2 action, 3. Jaren counterstrike, Deltaforce, Battlefield, Call of duty..
Tegenwoordig kan ik niet meer gamen (pols), en speel ik op mijn PS3 alleen maar GTA
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel wetenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hij moet steeds op pauze
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WOW?!... dan ben je wel een nerd ja![]()
(djeez... WOW is crap dude!)
Ben ook lang en breed gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha hey, iedereen heeft ze mening als je wow crap vind hoor je mij niet klagen hoor
Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geef maar een gil als je klaarbent, dan geef ik je een hint... dan moet je het wel weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |