Mensen vroegen om alle fotosoeps, kan er ook niets aan doenquote:
Lol deze 2 had ik nog niet gezien maar ze zijn echt geweldigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja even een samenvatting op verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me een pijnlijk verhaalquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:57 schreef Logician het volgende:
Ps: we hebben weer last van vliegende ballen hier
Fuck ik vergeet dat...quote:
Die heb ik ergens op een verdwaalde avond gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol deze 2 had ik nog niet gezien maar ze zijn echt geweldig![]()
![]()
ja iddquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sorry WL!
Binnenkort moeten we zeker weer eens GTA doen hoor!
PIMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef renedis het volgende:
hahahahaha ze zij nwel grappig..
kijken ofdat we vanmiidag nog een sessie kunnen doen? weet niet ofdat het lukt want mijn baas zit telkens mijn mijn nek te hijgen en ik werk vandaag maar tot half 4 ben maar tot half 4 op me werk
hahahaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fuck ik vergeet dat...
NOG 3 uur mensen
nog 2,5quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Fuck ik vergeet dat...
NOG 3 uur mensen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: nog 5,5 uur
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ]Mededeling: nog 5,5 uur
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja iddanders hapt dat ding alleen maar stof
Mag ik hem hebbenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
Hoeveel + welke gamesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn Wii, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
neeheee... ik ga hem kopen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Ik ben vrij, ik ga zo toch nog even echt wat doen.... anders zo zonde van mijn dagquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:58 schreef renedis het volgende:
hahahahaha ze zij nwel grappig..
kijken ofdat we vanmiidag nog een sessie kunnen doen? weet niet ofdat het lukt want mijn baas zit telkens mijn mijn nek te hijgen en ik werk vandaag maar tot half 4
beter verkopen ja.. want (lees: ik vind) dat ding is toch kutquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
neeheee... ik ga hem kopen!!Yeah rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Kopen?quote:
tjah....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met mijn lul, ik ga dat ding verkopen... gebruik hem toch nooit meer
ghehje sommige zijn wel grappig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben vrij, ik ga zo toch nog even echt wat doen.... anders zo zonde van mijn dag
Dit weekend maar weer een paar leuke maken. Ik vind die van BCC - Last Samurai best redelijk gelukt, niet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah....
wat moe ik hier nou op zeggen....
[..]
tjah....
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.quote:
Wie weet vinden ze het wel heel gezelligquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon tussenin liggendan rotten ze ook wel vanzelf op
[..]
tjah....
hahahahhaa, ok, deze is leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
tjah....
Name your pricequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.
Waarvan Wii play en Wii sports orrigineel
Djeez, moet ik nou straks een GRTDOJW orgie gaan fotosoepen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wie weet vinden ze het wel heel gezellig![]()
Hoeveel moet je ervoor hebben dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij is omgebouwd, als ik alles fik een spel of 40 ofzo.
Waarvan Wii play en Wii sports orrigineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |