Je moeder, dá's pas een GAST!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet troost logi.. komaan je kan het het is bijna weekend!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, dá's pas een GAST!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je allemaal doen in het weekendquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..
OMFG dude, jij had echt niets te doen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:52 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True that.. ik speel cod4 op xbox360 dat gaat nog wel.. maar muis + keyboard is superior vergeleken met controler.
Owja hier movie van mij in GTA *ik ben impulse varial een of andere dwaas die in me viddie wilde
[..]
Je zou het niet zeggen, maar heeeeeel soms kan ik wel lief zijn hoor
[..]
Je moeder, dá's pas een GAST!What else is new?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Echt ja, komt nooit meer 100% goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
omg dat is echt klote![]()
Wat is het vooruitzicht? Kunnen ze het nog herstellen?
Omdat ik dat niet wilquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
Waarom kan ik geen screenshot maken van een filmpje
*schouder aanbiedt*quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:19 schreef Logician het volgende:
[..]
*heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard huilen gaat*
Lol vet filmpje inderdaadquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OMFG dude, jij had echt niets te doen?
Wel coole tricks, grinden met je pizza brommertje hahahaha
Overlay shizzle ofzo...Have fun!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef Moozzie het volgende:
Waarom kan ik geen screenshot maken van een filmpje
0% is niet zo veelquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Echt ja, komt nooit meer 100% goed
23 oktober ga ik weer onder het mes, 0% garantie, 7 tot 9 maanden revalidatie
Dude... ik weet dat het vrijdag is.... maar om dit nou te posten?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar heeeeeel soms kan ik wel voor je in het midden liggen voor een bukkake party hoor
Op sommige plekken zag je nog b.v een motor liggen van een vorige crash denk ik?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol vet filmpje inderdaad
Dat ging zeker heel vaak fout
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in het weekend
Oeh vertel? Had je plannen voor vanavond?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:23 schreef Logician het volgende:
[..]
uhu *snik* en ik heb *snik* heb heeeeul veel *snik* zin ik het *snik* het weekend ..
liever jij dan ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dude... ik wil er dan wel bijzijn hoor, want ik wil ook ?
botten zitten goed hoor, door die 2 stalen pinnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
0% is niet zo veel
Wel raar dat ze een botbreuk niet kunnen oplossen
Oke thxquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Overlay shizzle ofzo...Have fun!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Oeh vertel? Had je plannen voor vanavond?
Dude...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Ik schiet mijn piemelpudding wel op Zmokes!
Wbquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff spontaan lunchen
Goedemiddag allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |