quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:20 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kon wel iets beter vond ik
Jah ik zag het, van het_hupt. Ik zie wel eens reacties van hem maar geen topics. Verders nooit gesproken. Volgens mij is hij niet schadelijk en kan het geen kwaat met hem te pratenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:16 schreef debbie_19 het volgende:
Zag je dat berichtje in mijn fobo? Van uh weet ik veel wie hij zegt "long time no chat" ik weet heul niet wie dat is
Mjah, ik ga hem nog beter makenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah ik zag het, van het_hupt. Ik zie wel eens reacties van hem maar geen posts. Verders nooit gesproken. Volgens mij is hij niet schadelijk en kan het geen kwaat met hem te praten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of het een ouwe geilert is?
quote:
Mm.. misschien heb je naam of foto of ietsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]misschien ken je me nichie wel..of me neef
Ja ik heb PM gedaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. misschien heb je naam of foto of iets?
*PM mag als je ze niet hier op fok wilt zetten
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft gesprokenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik heb PM gedaanga maar niet met namen strooien hier..you never know who's in here
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft genomen
het_hupt bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Strak plan haha.. idd straks komt er zon ouwe geilert op je fobo en dan zegt die dat die je lang niet heeft gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |