ok nais , ik heb wel een pieste alleen hij is niet grootquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb me eigen spullen
Behlave een eigen indoor piste
Gaat om de fretselsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:31 schreef Runx het volgende:
nais, kom je zelf ook in beeld
ok ik moet me mond ook houden
ik ook maar in bottdrop krijg je een board er standaard bij... en laat mijn board daar niet jatten cq verneukenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik heb me eigen spullen
Behlave een eigen indoor piste
fretsels lief.. maar wat maken die een herrie als je moet slapen zegquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
fretsels lief.. maar wat maken die een herrie als je moet slapen zeg
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
[..]Idd alsof ze denken " Het is 3am!! Kom laten we de voerbakjes door de kooi gaan smijten
" ....
ja dat dachten ze nog echt ook.. lol.. precies om 3am..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
[..]Idd alsof ze denken " Het is 3am!! Kom laten we de voerbakjes door de kooi gaan smijten
" ....
pinky and the brainquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:36 schreef Logician het volgende:
" ....
I know...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja dat dachten ze nog echt ook.. lol.. precies om 3am..
OMGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
True.. maarja ik ben wel toe aan nieuwe maar wacht tot de zonder dan koop ik er 1 van vorig seizoen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook maar in bottdrop krijg je een board er standaard bij... en laat mijn board daar niet jatten cq verneuken
hahahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
jewaits!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Barra the Shaolin Monk
[ afbeelding ]
quote:''Olep is net terug van z'n 48 uurs ban en gaat net zo hard door topics te verzieken met z'n gebagger.
Week weg nu.''
En later staat er nog bij ''Kloont, week erbij''
quote:Olep schreef:
Terwijl ik niet eens een kloon heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |