elk jaar 1 a 2 weken in Oostenrijk en een paar keer naar bottropquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Btw snowboard je vaak?!
Ik snowboar zelf ook (lekker handig want woon in zoetermeer daar heb je dus ook snowworld)
Af en toe daar ff boarden.. ben nu nog aan kijken voor wintersport in februari..
Maar hangt af van vrienden of het door gaat want de ene heeft stage de andere heeft geen geld
Haha.. failquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben paar keer naar bottrop gegaan coole indoor , en alles inbegrepen onbeperkt drinken en etenop gegeven moment stond ik aangeschoten op de pieste
nietus ik ga altijd zitten op mijn snowboard en gaan we sleeen anders duurt het zo lang voordat ik beneden benquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. fail
Jij bent zon beenbreker dus
Als ik beneden aan de piste sta kkom jij aan boarden schreeuwend van HELP HELP KAN NIET REMMEN
Lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
elk jaar 1 a 2 weken in Oostenrijk en een paar keer naar bottrop
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
woow jij bent een echte man net als mij met borsthaar
Is het zelfde.. maar dan ben je een enkelbrekerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:21 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus ik ga altijd zitten op mijn snowboard en gaan we sleeen anders duurt het zo lang voordat ik beneden ben
zoetermeer is wel leuk ja... ben ik ook 2x geweest.. alleen bottdrop is langer groter en goedkoper en het is voor mij even ver wegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken bottrop niet is dat goeie?!
Ik vind Snowworld ZM niet zo heel super maarja je moet toch wat..
Landgraaf daar in tegen vond ik wel vet
Naam van die place daaro ff googlenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoetermeer is wel leuk ja... ben ik ook 2x geweest.. alleen bottdrop is langer groter en goedkoper en het is voor mij even ver weg
bottrop is de grootste indoor ski hal van europa dacht ik , het is wel leuk groot en goedkoop , alleen je bent best aardig snel benden , en dan moet je 10 min met de lift omhoog , want noobs vallen vaak in die lift dus stopt dat ding om de seconden , dat is erg irri , en later op de dag word de sneeuw ijsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker
Ik ken bottrop niet is dat goeie?!
Ik vind Snowworld ZM niet zo heel super maarja je moet toch wat..
Landgraaf daar in tegen vond ik wel vet
"Bcc heeft borsthaar!"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:19 schreef Runx het volgende:
[..]
woow jij bent een echte man net als mij met borsthaar
Dus als jij een sprong doet dan land je em in 1x zonder te oefenenquote:
zoetermeer is voor mij veel dichterbij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zoetermeer is wel leuk ja... ben ik ook 2x geweest.. alleen bottdrop is langer groter en goedkoper en het is voor mij even ver weg
geloof dat het alphine center heetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Naam van die place daaro ff googlen
Juistquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dus als jij een sprong doet dan land je em in 1x zonder te oefenen![]()
Wil jou wel is een backflip zien doen ofzo haha
meer haar op mijn borst dan op mijn hoofdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Bcc heeft borsthaar!"
[ afbeelding ]
Alleen echte mannen hebben borsthaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Bcc heeft borsthaar!"
[ afbeelding ]
nee dat is een kontsnor die doorgegroeid isquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Bcc heeft borsthaar!"
[ afbeelding ]
Was landgraaf niet de grootste?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Runx het volgende:
[..]
bottrop is de grootste indoor ski hal van europa dacht ik , het is wel leuk groot en goedkoop , alleen je bent best aardig snel benden , en dan moet je 10 min met de lift omhoog , want noobs vallen vaak in die lift dus stopt dat ding om de seconden , dat is erg irri , en later op de dag word de sneeuw ijs
AHHAHAHAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Bcc heeft borsthaar!"
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meer haar op mijn borst dan op mijn hoofd
quote:
Thxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:17 schreef renedis het volgende:
[..]
logician.... coole huisdier heb je!
Mm niet echt duidelijke plaatjes ofzo maar ziet er wel groot uitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geloof dat het alphine center heet
Ik zal er eens een webcam stream op zetten binnenkort als ze weer aan het spelen zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah wanneer kom je ze eens showen
Hooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Verhuisd van kantoor
Van een kleine ruimte naar een grote ruimte
Helaas maar tijdelijk ivm verbouwingen.
Wel beter uitzicht, wat afwisselender.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:![]()
![]()
zometeen ff echt werken.. moet weer outbound gaan doen :S
en heb nu op inbound al 8 telefoontjes gehad.. meer dan de persoon naast me.. terwijl die er al een kwartier langer zit
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Verhuisd van kantoor
doe denk ik 60 outbound en 40 in ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-p het volgende:![]()
![]()
zometeen ff echt werken.. moet weer outbound gaan doen :S
en heb nu op inbound al 8 telefoontjes gehad.. meer dan de persoon naast me.. terwijl die er al een kwartier langer zit
Coolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal er eens een webcam stream op zetten binnenkort als ze weer aan het spelen zijn
Pfft.. to much info zo vroegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
word ik nog in een andere plek genomen ook en straks ook weer
Lekker gesgeten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
word ik nog naar een andere plek gesmeten ook en straks ook weer
het is zekker groot , ik woon in enschede dus voor mij is het redelijk dichtbij, en als je x keer wil gaan kunnenw e wel samen gaan neem ik wat matties meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm niet echt duidelijke plaatjes ofzo maar ziet er wel groot uit
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:29 schreef debbie_19 het volgende:
word ik nog naar in een andere plek genomen ook en straks ook weer
http://images.google.nl/images?hl=nl&safe=off&rlz=1G1GGLQ_NLNL269&resnum=0&q=bottrop%20alpine%20center&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm niet echt duidelijke plaatjes ofzo maar ziet er wel groot uit
naisquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal er eens een webcam stream op zetten binnenkort als ze weer aan het spelen zijn
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe heb ook niet zo veel hoor
maare dorxz gebruik nou ook eens mijn nieuwe ninja foto voor de photoshops!
hahahahahahhahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"Bcc heeft borsthaar!"
[ afbeelding ]
Mogguh manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
Verhuisd van kantoor
Ik heb me eigen spullenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Runx het volgende:
[..]
het is zekker groot , ik woon in enschede dus voor mij is het redelijk dichtbij, en als je x keer wil gaan kunnenw e wel samen gaan neem ik wat matties meeen het mooiste is dat je alles krijgt voor 45 euro volgens mij , spullen,redelijk goed eten, drinken etc
lol was echt een typo!!!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dorxz?![]()
EINZZZZZZZZZ
Ja is goed hoor, als ik moet stoppen met soepen moet je het maar zeggen hoor, dat weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |