aww zo schattigquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk poorten opengooien/forwarden in je router ofzo en opengooien in je firewall? dunno
moggûhquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:58 schreef debbie_19 het volgende:
OMG Barra is geilmaar ik had het over een liedje op de radio
Goedemorgen renedisquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:01 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen!
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI RENEDISquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:02 schreef renedis het volgende:
[..]
helloooooooooooooooooooo logician
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:02 schreef renedis het volgende:
[..]
helloooooooooooooooooooo logician
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
dat kan ik beamenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
Sorry daarvoormoet je maar 3fm luisteren
wel je handjes wassen he!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben ff plassen, roken en thee halen, dus tot over een uuuhh....20 minuten ofzo
Wtf zijn dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet nog impackt shorts kopen.. iemand een goed idee waar?
https://davidshorts.com/images/4_mua6.jpgquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf zijn dat?
Zijn dat van die shorts die die fighters aan hebben ofzo?
LOLOLquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
https://davidshorts.com/images/4_mua6.jpg
hehe nee voor het snowboardenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf zijn dat?
Zijn dat van die shorts die die fighters aan hebben ofzo?
hoezo begint ze ineens te blozenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Logi, volgens mij zijn mn sms'jes van vanochtend nu ook binnen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
https://davidshorts.com/images/4_mua6.jpg
Ik wou het net zeggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Logi, volgens mij zijn mn sms'jes van vanochtend nu ook binnen
die bedoel ik ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
LOLOL![]()
Barra als je die van snowboarden bedoelt..
http://www.duijvestein-wi(...).html?category_id=78
Is wel goeie zaak alleen beetje duur
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nee voor het snowboarden
[ afbeelding ]
om mijn mooie kontje te beschermen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoezo begint ze ineens te blozen
tering zeg! hars jij soms ook je anus ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe nee voor het snowboarden
[ afbeelding ]
om mijn mooie kontje te beschermen
Btw snowboard je vaak?!quote:
awwquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:09 schreef Crazy-p het volgende:
ok 5 telefoontjes in geen half uur.. en allemaal hetzelfde K.U.T. project.. aaaargh
Het is meer dat je je stuitje ofzo niet breektquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg! hars jij soms ook je anus ?
quote:
nee... en ja ik heb zelfs borst haar!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tering zeg! hars jij soms ook je anus ?
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoezo begint ze ineens te blozen
ik ben paar keer naar bottrop gegaan coole indoor , en alles inbegrepen onbeperkt drinken en etenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Btw snowboard je vaak?!
Ik snowboar zelf ook (lekker handig want woon in zoetermeer daar heb je dus ook snowworld)
Af en toe daar ff boarden.. ben nu nog aan kijken voor wintersport in februari..
Maar hangt af van vrienden of het door gaat want de ene heeft stage de andere heeft geen geld
mmmm.... gaat weer een fotosoep worden hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... en ja ik heb zelfs borst haar!
t is alleen zo dat ik weinig spek op mijn reet heb en als ik ga boarden heb ik na 3 dagen een blauwe reet van het vallen / gaan zitten op stukken ijs enzo.
en zag vorig jaar dat iemand zn stuitje had gebroken en dat wil ik voorkomen
woow jij bent een echte man net als mij met borsthaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee... en ja ik heb zelfs borst haar!
t is alleen zo dat ik weinig spek op mijn reet heb en als ik ga boarden heb ik na 3 dagen een blauwe reet van het vallen / gaan zitten op stukken ijs enzo.
en zag vorig jaar dat iemand zn stuitje had gebroken en dat wil ik voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |