Jep ook al gedaan, maar hij blijft gewoon een 1e klas pikvruchtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das behoorlijk irritant ja. heb je hem al bedreigd ? ik wil niet negatief overkomen, maar t houdt een keer op!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik weet nl beter
Ik spreek beter Nederlands
sinterklaasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je wie mij ook niet meer verbaast?
dat wel, maar de situatie wordt alleen maar erger hierdoor vrees ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep ook al gedaan, maar hij blijft gewoon een 1e klas pikvrucht
Hij praat iig niet meer tegen me, dus dat is positief
honkbal knuppel?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hey Moozziequote:
Goeie morgen kleine meidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:49 schreef Logician het volgende:lekker op dreef ... ik ga koffie halen en de stoomcabine opzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:redt je het nog ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
stoomcabine is goed voor je huid héquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:49 schreef Logician het volgende:lekker op dreef ... ik ga koffie halen en de stoomcabine opzoeken
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:Help.. omdat ik er benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:Met watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wbquote:
Neejquote:
radio 538quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neejen nu is Prince ook nog op 3fm
Cream! get on top!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik sta niet hoog denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:52 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoi, waar zijn de dag cijfers gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |