quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom doe je niet als Logi..
Gewoon je collega's adden hiero of zijn ze niet zo tof
goed dat je het zegt anders hadden we straks weer een vermissing topic moeten aanmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]die heb jij toch niet nodig van mij
![]()
Maar als ik dus stil van kan ik ff niet fokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom doe je niet als Logi..
Gewoon je collega's adden hiero of zijn ze niet zo tof
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Sophietjuh het volgende:
Goedemorgen mensjes, het gras is groen, de lucht is blauw, hebben de vogeltjes ook gefloten naar jou??
Veel plezier met werken vandaag!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schat...noem je mij een hoer?
Edit: ow niet dus
Mensen hoer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare hoest met de mensen hoer?
edit ehhh hier niet hoer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Sophietjuh het volgende:
Goedemorgen mensjes, het gras is groen, de lucht is blauw, hebben de vogeltjes ook gefloten naar jou??
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt anders hadden we straks weer een vermissing topic moeten aanmaken
Goedemorgen , de vogeltjes niet , maar de schapen welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Sophietjuh het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
to much info
zij moest er om 6 uur uit..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Neeeee natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heb ik je ooit betaald voor de seks?
Schaapjes die fluitenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:30 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen , de vogeltjes niet , maar de schapen wel
Z'n verkiezingscampagne is al bekend;quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahahahahhaha
dit neemt gevaarlijke vormen aan nu.
hij wordt nog eens president![]()
![]()
![]()
quote:
Neem dan vrij en haal me hier wegquote:
quote:
das behoorlijk irritant ja. heb je hem al bedreigd ? ik wil niet negatief overkomen, maar t houdt een keer op!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar hij blijft doorgaan.... moet je niet doen.
Dan ga ik het maar kenbaar maken bij de baas, anders blijft mijn kut collega zo doorgaan!
hij is geen Marokkaanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das behoorlijk irritant ja. heb je hem al bedreigd ? ik wil niet negatief overkomen, maar t houdt een keer op!
Ik zal bij het woordje alles maar geen dingen visualiseren. Maar dat ze fluiten is wel gaaf!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
die schapen van mij kunnen alles , maar dan ook echt alles
Wat ben jij iedere dag vroeg vrij dan?quote:
goeie morgen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Sophietjuh het volgende:
Heel verstandigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:34 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
goeie morgen..
geen idee of de vogels gefloten hebben naar mij.. ik had mn muziek op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |