nee ik sou het ook regt in zn beck zechenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het recht in zijn bek gedaan, en zo per mail naar de baas verstuurd.
Als de baas niet weet wat hij allemaal fout doet, zal hij er dus ook niets aan doen.
(dan is het gierig om geen cc ofzo naar het persoon zelf te sturen vind ik)
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik sou het ook regt in zn beck zechen![]()
Goedemorgenquote:
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik sou het ook regt in zn beck zechen
ik ben niet zo van het mailen, ik zeg liever direct tegen iemand hoe ik erover denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
[..]
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
quote:
Nu kan ie op de posterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgenpoop ,hé ben even buiten adem
heb je nieuwe ava ?
[..]
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandvolgens mij vindt jij het nog een goed nr ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat ie (nog) niet in guitar hero zit heh
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mij vindt jij het nog een goed nr ook
jammer dat ie (nog) niet in guitar hero zit heh
Hoi deb..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Hij zit ook in singstar hahah!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi deb..Ja ik kan niet zoveel fokken vandaag dus had je nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
What did you do?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgenpoop ,hé ben even buiten adem
heb je nieuwe ava ?
hahahahahahahhahaquote:
Owhkee!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zoveel fokken vandaag dus had je nog niet gezien
Schat...noem je mij een hoer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare hoest met de mensen hoer?
edit ehhh hier niet hoer
Gaat zijn gangetje.. hoe gaat het me jou?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
edit ehhh hier niet hoer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
edit ehhh hier niet hoer
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Owhkee!
Waarom kan je niet zoveel fokken?
als je maar wel kan pmmen, heb niet voor niets die sexy foto in mijn fobo gezet!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik kan niet zoveel fokken vandaag dus had je nog niet gezien
Nee maar zodra je het ziet zit het al je mijn kopquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hóeft er natuurlijk niet op te klikken
ik wenste iedereen de hele tijd goedemorgen daarom was ik buiten ademquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
What did you do?![]()
En ja.. de vorige was zo oud dat 'ie 't niet eens meer deed. Post nu vrij regelmatig, dus dacht: een nieuwe avatar kan er ook wel vanaf
Dat doe ik ook, maar hij blijft doorgaan.... moet je niet doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik sou het ook regt in zn beck zechen
ik ben niet zo van het mailen, ik zeg liever direct tegen iemand hoe ik erover denk.
tyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wenste iedereen de hele tijd goedemorgen daarom was ik buiten adem
maar zit er wel nais uit![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je maar wel kan pmmen, heb niet voor niets die sexy foto in mijn fobo gezet!![]()
![]()
*barra wacht op de bikini shots*
Waarom doe je niet als Logi..quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje.. hoe gaat het me jou?!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom doe je niet als Logi..
Gewoon je collega's adden hiero of zijn ze niet zo tof
goed dat je het zegt anders hadden we straks weer een vermissing topic moeten aanmakenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]die heb jij toch niet nodig van mij
![]()
Maar als ik dus stil van kan ik ff niet fokken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom doe je niet als Logi..
Gewoon je collega's adden hiero of zijn ze niet zo tof
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:29 schreef Sophietjuh het volgende:
Goedemorgen mensjes, het gras is groen, de lucht is blauw, hebben de vogeltjes ook gefloten naar jou??
Veel plezier met werken vandaag!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Schat...noem je mij een hoer?
Edit: ow niet dus
Mensen hoer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
edit ehhh hier niet hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |