huilen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruzie met kut collega, zie mijn mailtje hierboven in de spoiler![]()
Hij is nu weggelopen... geen idee wat hij aan het doen is....
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
[..]
Goedemorgen
zo meteen al gewelddadig onnie op deze mooie zonnige dagquote:
Ik heb het recht in zijn bek gedaan, en zo per mail naar de baas verstuurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
triest gewoon dat jullie hier over mailen eigelijk.
Hey skattiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goede morgen kleine buddha's van me!
euh.. nou .. euh .. ja .. het zit zo... ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
zo meteen al gewelddadig onnie op deze mooie zonnige dag![]()
Goeiemorgen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
"tijdt" vond ik ook wel een leuke eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dat er een web site was (is die er dan niet meer ???)
op<-- om? je gehuegen<-- geheugen ?? aan te passen gaat goed met die gast
mijn nederlands is om te huilen maar dit![]()
Failquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef GilaMonyet het volgende:
What the fuck..
Zit hier al uur en had MSN niet eens opgestart
Goedemorgen Barraquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee ik sou het ook regt in zn beck zechenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb het recht in zijn bek gedaan, en zo per mail naar de baas verstuurd.
Als de baas niet weet wat hij allemaal fout doet, zal hij er dus ook niets aan doen.
(dan is het gierig om geen cc ofzo naar het persoon zelf te sturen vind ik)
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik sou het ook regt in zn beck zechen![]()
Goedemorgenquote:
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik sou het ook regt in zn beck zechen
ik ben niet zo van het mailen, ik zeg liever direct tegen iemand hoe ik erover denk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
I just wanna tell you how i'm feeling, gotta make you... understandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |