ik wacht wel evenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
Durft nu niemand meer te posten omdat we aan het einde van dit topic lopen?
Ik kan ff geen nieuwe openen namelijk
Gewoon veranderen naar Game onquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
Waarom.. is het eigenlijk game over inplaats van game on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit slaat echt als een pik op een drumstel
Wat hij hier probeert, is zichzelf in te dekken van zijn te grote bek van gisteren.... te hilarisch dit
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Tijd met dt zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit slaat echt als een pik op een drumstel
Wat hij hier probeert, is zichzelf in te dekken van zijn te grote bek van gisteren.... te hilarisch dit
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ruzie met kut collega, zie mijn mailtje hierboven in de spoilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
ja ja ik moest de eerste 20 min echt werken
alles goed met iedereen ?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:triest gewoon dat jullie hier over mailen eigelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit slaat echt als een pik op een drumstel
Wat hij hier probeert, is zichzelf in te dekken van zijn te grote bek van gisteren.... te hilarisch ditDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hey Runxquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:06 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
ja ja ik moest de eerste 20 min echt werken
alles goed met iedereen ?
hopelijk staat er zelfs meer file dan normaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Die moest ik adden van iemand..
haha ik dacht dat ik veel spelfouten maaktequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ruzie met kut collega, zie mijn mailtje hierboven in de spoiler![]()
Hij is nu weggelopen... geen idee wat hij aan het doen is....
Staat er ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hopelijk staat er zelfs meer file dan normaal
Hoe moet ik zo'n prutser nou serieus nemen?quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:08 schreef Crazy-p het volgende:
morgen mensen!
Goedemorgenquote:
Goedemorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |