Saai gewerkt, thuis gekomen, boodschappen gedaan, meegeholpen met koken, fretsels op afstand houden, was doen en nu relaxenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:51 schreef Runx het volgende:
[..]
dank uiemand nog wat leuks/spannends mee gemaakt deze avonds ?
ik ging fitnessen alleen was het fakking druk , en dat is kut , ik haat wachten bij apparaten ik wil doorgaan , dus daarom maar weer snel terug gegaan . vroeguh toen ik nog tijd had ging ik om 7 uur 's ochtends fitnessen maar dat kan nu niet omdat ik fakking stage heb
Ach het is donderdag zullen we maar denkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 06:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh WLHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
ik ook niet. bovendien was het fucking koud buiten. behoorlijk mistig hierquote:
quote:A1 4 km
Amersfoort richting Amsterdam tussen Gooimeer en Muiderslot 4 km, Vertraging tot 8 minuten, Filelengte neemt toe
A2 3 km
's-Hertogenbosch richting Utrecht tussen Waardenburg en afrit Geldermalsen 3 km, Vertraging tot 6 minuten
A2 3 km
Utrecht richting Amsterdam tussen Breukelen en Vinkeveen 3 km, Vertraging tot 1 minuut, Filelengte neemt toe
A4 2 km
Delft richting Amsterdam tussen Leidschendam en Zoeterwoude-Rijndijk 2 km, Vertraging tot 3 minuten, Filelengte neemt toe
A4 5 km
Delft richting Amsterdam tussen Hoogmade en Nieuw-Vennep 5 km, Vertraging tot 8 minuten, Filelengte neemt toe
A6 2 km
Lelystad richting Muiden tussen Almeerderzand en Muiderberg 2 km, Vertraging tot 1 minuut, Filelengte neemt toe
A8 3 km
Zaandam richting Amsterdam tussen knp. Zaandam en Oostzaan 3 km, Vertraging tot 2 minuten, Filelengte neemt toe
A9 3 km
Alkmaar richting Amstelveen tussen Beverwijk en Brug over het Zijkanaal C 3 km, Filelengte neemt toe
A12 0 km
Arnhem richting Utrecht tussen afrit Wageningen en knp. Maanderbroek Rijbaan beperkt tot 1 strook, door wegwerkzaamheden. Vertraging tot 1 minuut
A12 12 km
Arnhem richting Utrecht tussen afrit Oosterbeek en knp. Maanderbroek 12 km, door wegwerkzaamheden. Vertraging tot 40 minuten, Filelengte neemt toe Uitgelopen werkzaamheden.
A12 0 km
Arnhem richting Utrecht bij knp. Grijsoord , omleiding ingesteld. Verkeer richting Utrecht volg Rotterdam (A50, A15, A2 en A27) Verkeer richting Amersfoort/Amsterdam volg Apeldoorn (A50 en A1).
A12 5 km
Oberhausen richting Utrecht tussen Duiven en Arnhem-Noord 5 km, Filelengte neemt af
A12 3 km
Oberhausen richting Arnhem tussen afrit Beek en Duiven 3 km, Vertraging tot 11 minuten, Filelengte neemt toe
A15 2 km
Ridderkerk richting Rozenburg tussen knp. Benelux en Spijkenisse 2 km, Vertraging tot 3 minuten, Filelengte neemt af
A15 3 km
Ring Rotterdam: Ridderkerk richting Rozenburg tussen Barendrecht en knp.Vaanplein 3 km, Vertraging tot 3 minuten, Filelengte neemt af
A20 2 km
Ring Rotterdam: Gouda richting Hoek van Holland tussen knp. Terbregseplein en Rotterdam-Crooswijk 2 km, Vertraging tot 13 minuten, Filelengte neemt af
A27 3 km
Breda richting Gorinchem tussen Hank en Werkendam 3 km, Vertraging tot 5 minuten, Filelengte neemt toe
Heb gisteren The Mist nog zitten kijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook niet. bovendien was het fucking koud buiten. behoorlijk mistig hier
Ik vond hem wel mooi, maar ook voorspelbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb gisteren The Mist nog zitten kijken
Hij viel wel erg tegen moet ik zeggen...
Dat wel ja, dat stukje was wel vrij extreem.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi, maar ook voorspelbaar.
Laatste stukje vond ik echter wel aangrijpend. Dat hij eerst iedereen neer schiet, en dan uit de auto stapt dat daar die hulptroepen aankomen
Ok die heb ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wel ja, dat stukje was wel vrij extreem.
1408, die vorige van King vond ik iig een stuk beter
gigantische muggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heb gisteren The Mist nog zitten kijken
Hij viel wel erg tegen moet ik zeggen...
ja de ene film van king is de ander nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat wel ja, dat stukje was wel vrij extreem.
1408, die vorige van King vond ik iig een stuk beter
hey , je moet wel mee doen vandaag!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:21 schreef Crazy-M het volgende:
kunt niet alles hebben he
Ik ga is kijken of ik wel een filevrije tocht heb
Route:
A58 Tilburg ri Eindhoven
Dan A2 tot afslag centrum
Mogguh!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:34 schreef lynda het volgende:
Mammmmmmmm? Wil jij even de verwarming aan doen?
ja schat..
Kom je uit de douche is het nog steeds koud
Olep heeft een ban van een week ofzo...
En ik weg tot vanavond laat
Is het zo erg? Het is lekker weer, geen regen en nog file?quote:
Succesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:52 schreef lynda het volgende:
Er is altijd file... of het nou regent of niet
* lynda gaat de bestuursrechter maar lastig vallen.. en leraar.. en dan werken..
STERF BOSMONGOOL!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh DroxzHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
WL, WAAAZZZZZZZZUPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nope, ik blijf even bij 24...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hey droxz heb jij die 120mbit al thuis ?
Mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Mogguh PIMP!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen mijn mede GRTDOJW-ers!
Nog ff gauw wat posten voor ik naar een opdrachtgever moet
Toen ik vanmorgen de wekker hoorde had ik al geen zin meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tralalalala, ik heb geen zin meer.....
Mogguh Sgelequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen mijn mede GRTDOJW-ers!
Nog ff gauw wat posten voor ik naar een opdrachtgever moet
Toen ik gisteren maar eens naar m'n nest ging, en bedacht dat ik nog maar 4 uurtjes kon slapen had ik pas geen zin meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Toen ik vanmorgen de wekker hoorde had ik al geen zin meer
En daar ging m'n koffie alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh PIMP!
DIe opdrachtgever moet RESTECCEPE voor je hebben, yo!
Hehehe arme jijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik gisteren maar eens naar m'n nest ging, en bedacht dat ik nog maar 4 uurtjes kon slapen had ik pas geen zin meer
yep en 10mbit uploadquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik blijf even bij 24...
120 is wel geilzeg!
Kom ik aan met m'n 24 mbit down en 1 mbit upquote:
Haai WL 3fm op staan ja??quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Debbie_19en Sgele
ik heb adsl2 20mbit en 1mbit up.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n 24 mbit down en 1 mbit up
haha ik wou net zeggen. vindt je incognito goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Haai WL 3fm op staan ja??![]()
Niet dat daar nu een super nummer op is maar janiet alles in de 90's was te kanen he?
Goeiemorgen![]()
Haal jij je 20mbit down wel precies dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb adsl2 20mbit en 1mbit up.
maar qua upload haal ik maar 85kb/s , en dat is geen 1mbit
Nee natuurlijk vind ik dit niet goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ik wou net zeggen. vindt je incognito goed![]()
maar idd hij staat weer op hier
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, ik wil ff aanspraak maken op jouw vindingrijkheid
In een bezopen bui hebben we besloten om Rick Astley in levende lijve te willen rickrollen, maar ik heb geen idee waar die kerel woont..
Hmm , kan ik weer gaan zoeken ja ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Trouwens, WL, ik wil ff aanspraak maken op jouw vindingrijkheid
In een bezopen bui hebben we besloten om Rick Astley in levende lijve te willen rickrollen, maar ik heb geen idee waar die kerel woont..
ik haal 2.1mb download volgens mij klopt dat welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haal jij je 20mbit down wel precies dan?Denk het ook niet
Dat zou wel vet zijn... MTV van te voren al rickrollenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hmm , kan ik weer gaan zoeken ja ?
maar..... als het meezit, en hij de MTV awards winthij hem misschien wel in ontvangst komt nemen.
dat lijkt me je enigste kans
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar..... als het meezit, en hij de MTV awards winthij hem misschien wel in ontvangst komt nemen.
moet 2,5 zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haal 2.1mb download volgens mij klopt dat wel
godver de godver. stelletje afleggersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet 2,5 zijn![]()
Ik zit aan de 2.6 met m'n 24 mbit, je komt er nooit precies aan natuurlijk maar we zitten in de buurt
Dan kom ik dus ook niet meer bij hequote:
Waarschijnlijk zijn we daarna een hele week ziek omdat we ons in coma hebben gelachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan kom ik dus ook niet meer bij he
Kop op de Televaag:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn we daarna een hele week ziek omdat we ons in coma hebben gelachen
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als geluidstechnicus dus bij die shows werkt voor MTV...maar ik wil die jongen z'n baan niet laten wegtyfenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.
En met spandoeken daar gaan staan vind ik nogal gay eigenlijk
We willen gewoon ff bij hem op de koffie, om hem daar dan te rickrollen
Dat heb ik er wel voor over hoor, ben niet van suiker gemaakt ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan kom ik dus ook niet meer bij he
dat Smokez dan de Mic pakt en..
"i would like to thank... Droxz, Debbie, WL, Sgele, Lynda...'
En dan keihard het podium afgerost worden door security
Dan! ...kunnen ze me echt wegdragenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat heb ik er wel voor over hoor, ben niet van suiker gemaakt ofzo
En dan net als er 10 van die kleerkasten letterlijk op je af vliegen, nog ff "IK HEB GEEN ZIN MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" schreeuwen
Hallo wedden dat het lukt! kijk je nooit try before you die ? of van die programmas op BNN.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken... Moet ik daar die tent binnenwandelen met zo'n dikke oversized JVC boomblaster ofzo? En zelfs al kom ik daarmee binnen, hij hoort het waarschijnlijk niet eens als ik hem rickroll.
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En met spandoeken daar gaan staan vind ik nogal gay eigenlijk
hallo ze komen er nooit achterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ken iemand die als geluidstechnicus dus bij die shows werkt voor MTV...maar ik wil die jongen z'n baan niet laten wegtyfen
Foto's genoegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
Wheeeeeeeheeeeeeeeeme collega is er
Dat betekent wat minder fokken vandaagdus ik zal jullie vandaag waarschijnlijk niet bij kunnen houden
Kun je je ook opgeven voor dat soort programma's?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hallo wedden dat het lukt! kijk je nooit try before you die ? of van die programmas op BNN.
daar lukt ook van alles.
je bent wel gelijk de MAN sm0kez als je dat voor mekaar krijgt![]()
[..]
Haha ik moest lachen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
Wheeeeeeeheeeeeeeeeme collega is er
Dat betekent wat minder fokken vandaagdus ik zal jullie vandaag waarschijnlijk niet bij kunnen houden
volgens mij niet, alleen je idee aandragen zodat zij het gaan uitvoeren. misschien wel een idee.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je je ook opgeven voor dat soort programma's?![]()
Jaaahaaaaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
moet je zeggen "Joh wat zie jij eruit joh! voel je je niet lekker ofzo ? volgens mij kan je beter naar huis gaan hoor! dit gaat niet goed zo"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaahaaaa![]()
had niet gedacht dat hij vandaag HIER aan het werk zou zijn
Kan je z'n koffie niet spiken ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaahaaaa![]()
had niet gedacht dat hij vandaag HIER aan het werk zou zijn
En dan dit jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je zeggen "Joh wat zie jij eruit joh! voel je je niet lekker ofzo ? volgens mij kan je beter naar huis gaan hoor! dit gaat niet goed zo"
Gooi gewoon een mespuntje MDMA in z'n koffie, binnen 2 uur gaat ie naar huis en durft ie zich voorlopig ook niet meer te vertonenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan je z'n koffie niet spiken ofzo?Is ie zo weer opgebokt
dat zijn echt van die dingen die je dagelijks op zak hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gooi gewoon een mespuntje MDMA in z'n koffie, binnen 2 uur gaat ie naar huis en durft ie zich voorlopig ook niet meer te vertonen
Laat ik maar verstandig m'n mond houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn echt van die dingen die je dagelijks op zak hebt
geef mij eens een puntje danquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ik maar verstandig m'n mond houden
Toen ik nog vloeibaar was had ik al geen zin meer!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik gisteren maar eens naar m'n nest ging, en bedacht dat ik nog maar 4 uurtjes kon slapen had ik pas geen zin meer
Zal ik maar doen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ik maar verstandig m'n MDMA in mijn broek houden
Moet je ff in m'n dashboardkastje kijken denk ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geef mij eens een puntje dan
loolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ik maar verstandig m'n mond houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Waar is het GRTDOJW-biechthokje? Ik heb namelijk zwaar gezondigdRoken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Je kan altijd op ons rekenen hequote:
M'n koffiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toen ik nog vloeibaar was had ik al geen zin meer!EINZZZZZZZZZZZZZZ 1 1 1 1
haha. kijk je wel uit. als de politie het ziet ben je de lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:47 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet je ff in m'n dashboardkastje kijken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |