SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor klachten of opmerkingen over onze service kunt u altijd bij mij terecht.
Met vriendelijke groet,
Breathtaking
Naziquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef Sackboy het volgende:
Goede OP![]()
Jammer van de spelfout in de tweede zin
Mishandeling Feyenoord Stadionquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef afcajos het volgende:
Even een repost :
http://www.ad.nl/rotterda(...)Kuip_meldt_zich.html
[ afbeelding ]
Is dit niet onze kankerlul?
Ik ben BobbyB baitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef KingOfPop het volgende:
Bt is hier, het kan niet lang meer duren voordat BobbyB hier ook post..
HEIL DAS GRUNE BUCH!quote:
Iemand zei BT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:14 schreef KingOfPop het volgende:
Bt is hier, het kan niet lang meer duren voordat BobbyB hier ook post..
Kliekjesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Ey zullen we gaan kliekje-vormen.
Ik ben remlof-bait.
Braaf? Nou op een bepaalde foto daarnet zag je er niet zo braaf uitquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik nog wel ergens liggen hier. Ben ik nu weer braaf?
OMG WTFquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef afcajos het volgende:
Even een repost :
[ afbeelding ]
Tjaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
wat een kut OP btw.
Hij lijkt er toch verdacht veel op heurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:13 schreef afcajos het volgende:
Even een repost :
[ afbeelding ]
Ik was ff The Core kijken, maar al snel was de geloofwaardigheid eraf en ben ik maar weer gaan internetten. Heb me zelfs al weer nuttig gemaakt in B&Hquote:
blabla ik loop pas 2 topic meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar jij hebt niet eens recht van spreken hier.
Hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Braaf? Nou op een bepaalde foto daarnet zag je er niet zo braaf uit
Braafquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaik heb trouwens weer nieuwe foto's, ga maar kijken
Link? Oh nee, dat is zeker weer iets tussen jou en SBquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eerste honderd topics (minstens) moet je hier niets dan lief zijn!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
blabla ik loop pas 2 topic mee
boeit niet! Als ik de OP kut vind, dan mag ik dat zeggen.![]()
maar er staan wel leuke zusters in :p
Ze moeten jou eens wat leren, zo praat je niet tegen vrouwen!quote:
Jij bent nog geen 5 topics lief geweest.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eerste honderd topics (minstens) moet je hier niets dan lief zijn!
QFT, gentleman stylo jeweetsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens wat leren, zo praat je niet tegen vrouwen!
Zo'n dom konijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent met die pet of niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef afcajos het volgende:
EY YO CHICK ME MATTIE ZWEER JE!
[ afbeelding ]
IK krijg een idee voor een liedje. Wacht ff, komt ie:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tief zelf opik moet niet leren, ik ben toch al gedoemd.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
sorryquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De eerste honderd topics (minstens) moet je hier niets dan lief zijn!
Ik ben nog steeds lief.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 5 topics lief geweest.
Prachtigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK krijg een idee voor een liedje. Wacht ff, komt ie:
Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om braaf te leren
Ik eindig toch wel in de goot
Dat gaat een hit worden.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef Emimich het volgende:
Geile foto van Hayden!![]()
http://www.aolcdn.com/ch_kids/stars-hayden-panettiere-400a101106.jpg
Dichten is alleen voor mij en IQMquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IK krijg een idee voor een liedje. Wacht ff, komt ie:
Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om braaf te leren
Ik eindig toch wel in de goot
Dat gaat een hit worden.
zuster Mengelequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Och arm kindje. Welke zuster kan je daar vanaf helpen?
Je bent niet gedoemd. Je kan het best.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tief zelf opik moet niet leren, ik ben toch al gedoemd.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef Emimich het volgende:
Geile foto van Hayden!![]()
http://www.aolcdn.com/ch_kids/stars-hayden-panettiere-400a101106.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dichten is alleen voor mij en IQM![]()
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
Hey, ik heb bacillilose bt, wat kun je daar aan doen?
Dichten is voor homo'squote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
Dat is voor KIPPENquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
Hey, ik heb bacillilose bt, wat kun je daar aan doen?
KOP -> KIP what's the difference. KIP zonder KOP is het al, dusseequote:
Je hebt geluk BP is hier nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, lang niet geweest hier zeg
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:30 schreef IQM het volgende:
Alle romantische film-clichés zitten er in.
Als je dan toch een goede romantische film wil zien, ga dan![]()
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
![]()
kijken.
Hehehehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En op jou kots ik nog meer dan op IQM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:35 schreef Sackboy het volgende:
Mooie foto's weer BT
MuwhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ie alleen maar lekker.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:35 schreef Sackboy het volgende:
Mooie foto's weer BT
Esta latina caliente, si?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik vermoord je, eet je tenen op en drink je bloed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
wiljedanmetmijthenotebookkijken?misschienbindikjedanwelevenvastquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Si, muy caliente.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:38 schreef Rhythm het volgende:
[..]
EN VOOR BK NATUURLIJK![]()
!
Groupie love.
oohwateeninteressantaanbodbkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wiljedanmetmijthenotebookkijken?misschienbindikjedanwelevenvast
Tja, 4EBE is ook geen 20 meer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm, anders gaat dit topic even snel...
jalijktjedatwatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
oohwateeninteressantaanbodbk
Mag niet van de mods.quote:
joepiejeej,ikhooptehetstiekemwelmaarjahihihijeweethetmaarnooitmetjouhe,jebentzolekkerspontaanquote:
Join the clubquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Join the clubJa die torrents lopen voor geen meter. Wat denk jij, het ligt aan BitTorrent he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
quote:
Nee, ik heb die van mij net gesloten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja die torrents lopen voor geen meter. Wat denk jij, het ligt aan BitTorrent he?
oohikvoeldeliefdeweerhoorvanavond.benikevenblijmetmijnunbanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:40 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
joepiejeej,ikhooptehetstiekemwelmaarjahihihijeweethetmaarnooitmetjouhe,jebentzolekkerspontaan
Best wel lelijke kat, eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Beetje meer rezzpekt, jonkie.
wachtmaartotjemijnliefdeechtvoelt,danpiepjewelandersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
oohikvoeldeliefdeweerhoorvanavond.benikevenblijmetmijnunban
Waarom reageer je niet op mn doktersadviesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En dat is ook de enige.
Wacht maar tot PK terug is, die mept je tenen na zoveel geklierquote:
nounulaatjehetwelheelvulgairklinkenopeensquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wachtmaartotjemijnliefdeechtvoelt,danpiepjewelanders
Hij staat aan mijn kantquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mn doktersadvies?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:45 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wacht maar tot PK terug is, die mept je tenen na zoveel geklier.
nounou,afentoezo'nvunzigeonelinerbreekttochhetijsweleenbeetje?ofbenjemeervanthenotebookmetwittewijnenbonbonsendaarnaeenhartgevormdbadgevuldmetrozenblaadjes?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nounulaatjehetwelheelvulgairklinkenopeens
quote:
Omdat mijn laptop raar doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?quote:
Mag ik het recept voor dequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
MUWHAHAHAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
Topic gaat 5x harder nu BT er weer is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mag ik het recept voor de
[..]
?Om ze te krijgen of om er van af te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)quote:
Pardon?quote:
Truste BKquote:
Je vergeet remlof, juup en post mortum.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)
Trusten!quote:
Om er van af te komen, om ze te krijgen weet ik al een sitequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Om ze te krijgen of om er van af te komen?
Iedereen is jonger dan mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)
En alweer een zieltje gewonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BAN! SLET IK KLIKTEJE MAG NIET 2GIRLS1CUP EN SALSASNACK POSTEN! KUTHOER!
Ongetwijfeld.quote:
Dannyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet remlof, juup en post mortum.![]()
Last van dementie?
Daarom staan ze achter een spoilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BAN! SLET IK KLIKTEJE MAG NIET 2GIRLS1CUP EN SALSASNACK POSTEN! KUTHOER!
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet remlof, juup en post mortum.![]()
Last van dementie?
Danny post niet hier, einstein.quote:
Het is: dan ikquote:
Hihihihi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.
Yvonne is ook wel ouder dan ik.quote:
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staanquote:
Ik ben net een uurtje unbanned joh.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
Mauw waarom mag BT zomaar 2girls1cup postenLaatste keer dat ik dat deed kreeg ik een ban
Yvonne is 53.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yvonne is ook wel ouder dan ik.![]()
Mag ik hopen voor dr.
Klopt, maar hij lurkt hier al vanaf het beginquote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Thanks, oja vergeten te zeggen, ik ben niet verzekerd wehehehe.
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbeteringquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staan
Good luck with that want ik ga slapen. Daaagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbetering!
Neuklijstje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staan
Oke doeiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Good luck with that want ik ga slapen. Daaag
Nee, dank je. Mag het ook iets anders zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en straks verkopen jullie allemaal je kontje achter het station.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.
Alleen als ik erop sta!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
WIl je mijn lijstje weten?
Vooruit. jij mag ze ook wel gewoon pijpen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dank je. Mag het ook iets anders zijn?
Oh, datte. Inderdaad. WEG MET BTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbetering!
Ja, graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mag ik ook op jouw lijstje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben toch geen gayhoer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vooruit. jij mag ze ook wel gewoon pijpen!
Ja, dan is ze wel ouder.quote:
Tegen wie? BT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK
Nog meer?
Ja, 3 dagen. Dat verschil is maar zo klein.quote:
De BT's... zijn er meerdere dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK
Nog meer?
Wij zijn mafia.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tegen wie? BT?Haal mij er dan maar weer uit, ik ben niet zo'n meelopert
Dan mag het nog niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom staan ze achter een spoiler
Trusten alweerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Oke maar nu ga ik echt, slaap lekker allemaalen complimenten voor het in no-time vol praten van mn topic
quote:
Ja, maar ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen. Dat verschil is maar zo klein.
Voor jou..., graag gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Thanks voor dat Weird al Yankovich filmje btw.
En nu een week. Doei BTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje unbanned joh.
Fixed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK Juup
Nog meer?
Haal mij eens uit de lijstquote:
I'm only going to say this twicequote:
Ja, inderdaad. Geniaal gewoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Thanks voor dat Weird al Yankovich filmje btw.
Don Corleonequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
[..]
I'm only going to say this twice.
Once you're in, you're in.
[ afbeelding ]
Waarommmquote:
Ah, reetvetert is geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef KingOfPop het volgende:
Hey BP, hoe is dat bierkratten stapelen?
Is dat leuker dan pallets sorteren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef KingOfPop het volgende:
Hey BP, hoe is dat bierkratten stapelen?
NG "Lang niet meer geweest"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WaarommmWilde net ruzie zoeken
![]()
Heeft hij nog wat stouts gedaan of? En is hij voorgoed weggepest?
Ik wil geen doods- of ziekteverwensingen doen hoorquote:
quote:
Dat moest ik ook maar dan met pallets, ik vond het serieus wel relaxed werk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, reetvetert is geweestHet is best te doen. Ik rijd op een karretje en moet af en toe afstappen om wat op zo'n karretje te doen. Er is daar zo'n behoefte aan werknemers dat ze me toch niet ontslaan, dus een bepaald aantal hoef ik niet te halen.
Dat was mijn eerste opmerking daarzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is dat leuker dan pallets sorteren?
Je bent analfabeet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik las ''Wie is er tegen negers''
Waaromquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil geen doods- of ziekteverwensingen doen hoorMaar zijn beide ouders mogen een kwaadaardige tumor krijgen voor het maken van hem
Partij tegen de negers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal haal (wat opzich niet eens hoeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat moest ik ook maar dan met pallets, ik vond het serieus wel relaxed werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Is Stella er dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
*Allochtoon met getinte huidskleur meldt zichquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Partij tegen de negers.
# RacerDKB
Nog meer?
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal haal (wat opzich niet eens hoeft) kan ik ook gewoon pauze nemen. De hele afdeling kent me inmiddels als een soort van Al Bundy, omdat ik in de pauze achterover geleund zit met mijn hand in men broek
Afhaalchinees meldt zich* Spleetogen ftw!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
*Allochtoon met getinte huidskleur meldt zich
Niemand mag hem, hij is vanaf zijn eerste SC irritant. Hij voelt zich onterecht verheven, hij past niet in de groep.quote:
Same herequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je wil ook op de lijst?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, de leiding mag me wel. Ze dachten dat ik 18 wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.
Ja, kutnegers altidj met die dikke lippenquote:
Kliekjesvorming.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niemand mag hem, hij is vanaf zijn eerste SC irritant. Hij voelt zich onterecht verheven, hij past niet in de groep.
En zo kan ik doorgaan. Duidelijk?
Jij bent zo hollands als watquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Afhaalchinees meldt zich* Spleetogen ftw!
Dachten ze van mij ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, de leiding mag me wel. Ze dachten dat ik 18 was![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent zo hollands als wat
JA EN WAT DANquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |