Waarommmquote:
Ah, reetvetert is geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef KingOfPop het volgende:
Hey BP, hoe is dat bierkratten stapelen?
Is dat leuker dan pallets sorteren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:10 schreef KingOfPop het volgende:
Hey BP, hoe is dat bierkratten stapelen?
NG "Lang niet meer geweest"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:11 schreef behangplakker het volgende:
[..]
WaarommmWilde net ruzie zoeken
![]()
Heeft hij nog wat stouts gedaan of? En is hij voorgoed weggepest?
Ik wil geen doods- of ziekteverwensingen doen hoorquote:
quote:
Dat moest ik ook maar dan met pallets, ik vond het serieus wel relaxed werk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, reetvetert is geweestHet is best te doen. Ik rijd op een karretje en moet af en toe afstappen om wat op zo'n karretje te doen. Er is daar zo'n behoefte aan werknemers dat ze me toch niet ontslaan, dus een bepaald aantal hoef ik niet te halen.
Dat was mijn eerste opmerking daarzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is dat leuker dan pallets sorteren?
Je bent analfabeet?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik las ''Wie is er tegen negers''
Waaromquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik wil geen doods- of ziekteverwensingen doen hoorMaar zijn beide ouders mogen een kwaadaardige tumor krijgen voor het maken van hem
Partij tegen de negers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal haal (wat opzich niet eens hoeftquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat moest ik ook maar dan met pallets, ik vond het serieus wel relaxed werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Is Stella er dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
*Allochtoon met getinte huidskleur meldt zichquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Partij tegen de negers.
# RacerDKB
Nog meer?
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ik mijn aantal haal (wat opzich niet eens hoeft) kan ik ook gewoon pauze nemen. De hele afdeling kent me inmiddels als een soort van Al Bundy, omdat ik in de pauze achterover geleund zit met mijn hand in men broek
Afhaalchinees meldt zich* Spleetogen ftw!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
*Allochtoon met getinte huidskleur meldt zich
Niemand mag hem, hij is vanaf zijn eerste SC irritant. Hij voelt zich onterecht verheven, hij past niet in de groep.quote:
Same herequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je wil ook op de lijst?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, de leiding mag me wel. Ze dachten dat ik 18 wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wij zaten gewoon constant te ouwehoeren met die apparaten, moet je nooit doen, ik ben er ontslagen, al kwam dat niet daardoor.
Ja, kutnegers altidj met die dikke lippenquote:
Kliekjesvorming.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niemand mag hem, hij is vanaf zijn eerste SC irritant. Hij voelt zich onterecht verheven, hij past niet in de groep.
En zo kan ik doorgaan. Duidelijk?
Jij bent zo hollands als watquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Afhaalchinees meldt zich* Spleetogen ftw!
Dachten ze van mij ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, de leiding mag me wel. Ze dachten dat ik 18 was![]()
![]()
Ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij bent zo hollands als wat
JA EN WAT DANquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |