Yvonne is 53.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yvonne is ook wel ouder dan ik.![]()
Mag ik hopen voor dr.
Klopt, maar hij lurkt hier al vanaf het beginquote:
GODVERDOMMEquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Thanks, oja vergeten te zeggen, ik ben niet verzekerd wehehehe.
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbeteringquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staan
Good luck with that want ik ga slapen. Daaagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbetering!
Neuklijstje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staan
Oke doeiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Good luck with that want ik ga slapen. Daaag
Nee, dank je. Mag het ook iets anders zijn?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]en straks verkopen jullie allemaal je kontje achter het station.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.
Alleen als ik erop sta!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
WIl je mijn lijstje weten?
Vooruit. jij mag ze ook wel gewoon pijpen!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, dank je. Mag het ook iets anders zijn?
Oh, datte. Inderdaad. WEG MET BTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wij zijn de oppositie van BT. Wij dulden het geserpent van voorgenoemde niet meer. Wij streven naar verbetering!
Ja, graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mag ik ook op jouw lijstje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben toch geen gayhoer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vooruit. jij mag ze ook wel gewoon pijpen!
Ja, dan is ze wel ouder.quote:
Tegen wie? BT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK
Nog meer?
Ja, 3 dagen. Dat verschil is maar zo klein.quote:
De BT's... zijn er meerdere dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK
Nog meer?
Wij zijn mafia.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Tegen wie? BT?Haal mij er dan maar weer uit, ik ben niet zo'n meelopert
Dan mag het nog niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom staan ze achter een spoiler
Trusten alweerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
Oke maar nu ga ik echt, slaap lekker allemaalen complimenten voor het in no-time vol praten van mn topic
quote:
Ja, maar ..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, 3 dagen. Dat verschil is maar zo klein.
Voor jou..., graag gedaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Thanks voor dat Weird al Yankovich filmje btw.
En nu een week. Doei BTquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje unbanned joh.
Fixed.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Rhythm het volgende:
Partij tegen de BT's.Rhythm afcajos BobbyB RacerDKB PK Juup
Nog meer?
Haal mij eens uit de lijstquote:
I'm only going to say this twicequote:
Ja, inderdaad. Geniaal gewoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Thanks voor dat Weird al Yankovich filmje btw.
Don Corleonequote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:06 schreef Rhythm het volgende:
[..]
I'm only going to say this twice.
Once you're in, you're in.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |