nounou,afentoezo'nvunzigeonelinerbreekttochhetijsweleenbeetje?ofbenjemeervanthenotebookmetwittewijnenbonbonsendaarnaeenhartgevormdbadgevuldmetrozenblaadjes?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
nounulaatjehetwelheelvulgairklinkenopeens
quote:
Omdat mijn laptop raar doet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mn doktersadvies?
Hoe oud ben je dan?quote:
Mag ik het recept voor dequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mn doktersadvies?
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
MUWHAHAHAquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
Topic gaat 5x harder nu BT er weer is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mag ik het recept voor de
[..]
?Om ze te krijgen of om er van af te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij?quote:
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)quote:
Pardon?quote:
Truste BKquote:
Je vergeet remlof, juup en post mortum.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)
Trusten!quote:
Om er van af te komen, om ze te krijgen weet ik al een sitequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Om ze te krijgen of om er van af te komen?
Iedereen is jonger dan mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen is jonger dan 4EBE (behalve ik)
En alweer een zieltje gewonnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BAN! SLET IK KLIKTEJE MAG NIET 2GIRLS1CUP EN SALSASNACK POSTEN! KUTHOER!
Ongetwijfeld.quote:
Dannyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet remlof, juup en post mortum.![]()
Last van dementie?
Daarom staan ze achter een spoilerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
BAN! SLET IK KLIKTEJE MAG NIET 2GIRLS1CUP EN SALSASNACK POSTEN! KUTHOER!
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je vergeet remlof, juup en post mortum.![]()
Last van dementie?
Danny post niet hier, einstein.quote:
Het is: dan ikquote:
Hihihihi.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry wat zei je? Kan niet meer zo goed lezen, mijn ogen gaan hard achteruit.
Yvonne is ook wel ouder dan ik.quote:
Wat is dat voor een lijstje dan? Ik zie mijn naam staanquote:
Ik ben net een uurtje unbanned joh.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:52 schreef RacerDKB het volgende:
Mauw waarom mag BT zomaar 2girls1cup postenLaatste keer dat ik dat deed kreeg ik een ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |